نیسان

نسخه‌های رترو و آفرود نیسان فرونتیر معرفی شدند

ما مطمئن نیستیم که نیسان درباره ماهیت نمایشگاه خودروی شیکاگو چه فکری می‌کند اما درباره این سه نسخه سفارشی از فرونتیر ۲۰۲۲ که معرفی شده‌اند انتقادی نداریم. دو نمونه از این خودروها در واقع نسخه‌هایی با نگاه به گذشته هستند و مدل سوم هم به نظر می‌رسد یک وانت تنومند و پرقدرت است. هر سه خودرو توسط شاخه آمریکای نیسان طراحی شده‌اند و اگر ظاهر آن‌ها را دوست دارید احتمالاً می‌توانید بدون مشکل چندانی آن‌ها را روی خودروی خود کپی کنید.

نیسان فرونتیر پروجکت ۷۲X

اولین مدل با نام فرونتیر پروجکت ۷۲X شناخته می‌شود. این خودرو بر اساس نسخه S 4×4 ساخته شده است و در ظاهر خود از وانت کامپکت داتسون ۷۲۰ الهام گرفته است. بخش اعظم بار رترویی خودرو بر عهده رنگ خاکستری و گرافیک‌های سفارشی روی بدنه است اما رینگ‌های فولادی سفیدرنگ نیز نقش مهمی در یادآوری خاطرات گذشته ایفا کرده‌اند. این وانت همچنین از میله اسپرت و بازوهای کنترل بالایی قابل تنظیم در سیستم تعلیق سود می‌برد.

نیسان فرونتیر پروجکت هارد بادی

دومین مدل پروجکت هارد بادی نام دارد که از وانت‌های هارد بادی دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی الهام گرفته است. این خودرو نیز بر اساس تریم رده میانی SV شکل گرفته است و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به قوس گلگیرها و فلاپ های برگرفته از مدل Pro-4X اشاره کرد. میله اسپرت و راک ریل‌ها نیز جزو وسایل قابل‌نصب در نمایندگی‌ها هستند. از جمله قطعات سفارشی قابل‌توجه هم می‌توان به رینگ‌های آلیاژی و لاستیک‌های ۳۳ اینچی اشاره کرد. این وانت ژاپنی از بازوهای کنترل جلویی قابل تنظیم، لاستیک زاپاس نصب شده در محفظه بار و چراغ‌های آفرود LED سود می‌برد. گرافیک‌های رتروی روی پروفایل جانبی و درب پشتی هم جزو دیگر ویژگی‌های قابل‌ذکر هستند.

نیسان فرونتیر پروجکت ادونچر

این مدل بجای ظاهری رترو روی هدفی سرراست‌تر تمرکز دارد. پروجکت ادونچر بر اساس مدل Pro-4X شکل گرفته است و از سیستم تعلیق ارتقا یافته و لاستیک‌های ۳۴ اینچی سود می‌برد. از دیگر بهبودهای آفرود آن می‌توان به نوار نورانی بزرگ، اسنورکل فیبر کربنی و راک ریل‌ها اشاره کرد. برای کمپینگ هم سیستم صوتی، سبد سقفی و چادر روی سقف تدارک دیده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. کافر مقدس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    یکبار تو محیط بانی کاپرا دادن به ما. اینقدر سرطان بود ولش کردیم رفتیم سراغ همون نیسان ها و جیپ های 40سال پیش

    کاپرا ـه کابین ش وحشتناک خشک. با انجین 130 اسبی و 200 خرده ای گشتاور. هم کند . هم ضعیف هم تنه لش هم پر استهلاک بود خالی میبستن صدی 8تا ولی خیلی بیشتر بود

    وانت های چینی یعنی آبروی این سگمنت رو بردن چون نمونه های ژاپنی . آمریکایی رو اصولا تراک و وانت رو با قدرت و دوام و.. معنی کردن . از کاپرا نابود تر KMC و محصولات آمیکو

    اینایی که روزی 6تا اخبار از ماشین چینی میزنن بیان تو عمل یکبار سوار بشن ببینن چی کارن واقعا این زباله ها . بیچاره مردم هم گول ظاهر رو میخورن اینقدر که تو این کشور پراید و 405 دیدن خسته شدن

    موافقم 37
    مخالفم 2
    1. Navid_A.J

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      کیفیتشون بهتر از قبل نشده؟

      موافقم 3
      مخالفم 3
    2. جنوب

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (330 ديدگاه)

      سال ۸۸ اینقدر عاشق پیکاپ بودم که یدونه شو از نمایندگی خریدم.واقعا محکم و قابل اطمینان و قدرتمند بود.جاهای وحشتناکی بردمش.هیچوقت آدمو تنها نمیذاره.هرچند روی فضای کابین دوم و تعادل سر پیچ یا ترمز هاش جای بحث هست

      موافقم 9
      مخالفم 1
  2. عزیز

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (354 ديدگاه)

    به نظر من نسخه پایه یک سادگی خاصی داره که اونو خاص کرده!!!

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. دکتر

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (338 ديدگاه)

      به نظر منم اون مدل با رنگهای فولادی واقعا جذابتره

      موافقم 5
      مخالفم 1
  3. یوسف

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (744 ديدگاه)

    مدل پروجکت هارد بادی خیلی علیه و حسابی چشممو گرفت.

    موافقم 5
    مخالفم 1
  4. B.A.E Systems

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1083 ديدگاه)

    نیسان فرونتیر دقیقا رقیباش چه خودرو هایی هستن ؟

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. MOHAMMAD.n.r

      ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      ارادت
      اسم این ماشین در برخی کشور ها فرونتر هست و در برخی کشور ها ناوارا.

      رقبا:
      تویوتا هایلوکس
      مزدا BT-50
      فولکس واگن اماروک
      فورد رنجر
      ایسوزو دی مکس
      میتسوبیشی ترایتون یا L200 در بعضی کشور ها
      رنو آلاسکا
      بنز ایکس کلاس
      پژو لندترک اگر اسمش رو درست گفته باشم
      هوندا ریجلاین
      شورلت کلرادو
      تویوتا تاکوما
      و … الان حضور ذهن ندارم

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. MOHAMMAD.n.r

        ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        *مرسدس ایکس کلاس و رنو آلاسکا از اتاق و پلتفرم و موتور و گیربکس این نیسان استفاده میکنن. همه چیز نیسانه فقط طراحی ظاهری و داخلی متفاوته.

        موافقم 3
        مخالفم 0
  5. MOHAMMAD.n.r

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    رنگ هاردبادی رو دوست دارم با چراغ ها و رینگ های ادونچر.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  6. حامد دلدار

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    رقیب جدیش فکر کنم وانت پادرا هست
    البته صد در صد پادرا سطحش بالاتره😂😂😂😂😂😂😂

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا