پژورنو

مقایسه تندر 90 و پژو 206 صندوقدار

در کشور ما برای خرید اتوموبیلی سدان و خانوادگی که قیمت مناسبی داشته باشد و متعلق به عصر یخبندان هم نباشد، انتخاب های زیادی در پیش نخواهیم داشت. با این حال افراد مشکل پسند همچنان برای خرید یکی از همین محصولات محدود هم باید چشمهایشان را باز نگه دارند! ما قصد مقایسه دو خودرو این پهنه از بازار را داریم، پژو ۲۰۶SD صندوقدار و رنو لوگان معروف به تندر L90

تندر L90


هرچند مشخصات فنی این دو محصول تطابق چندانی با یکدیگر ندارد، اما هر دو آنها در محدوده قیمتی ۱۳ تا ۱۵میلیون تومان بازار خودرو کشور به فروش می رسند. V20 از موتوری ۱۴۰۰ سی سی با قدرت ۷۵ اسب بخار بهره می برد این در حالی است که E2 به واسطه موتور ۱۶۰۰ سی سی خود قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار تولید می کند. اگر میان خرید V20 و E2 مردد مانده و در عین حال طالب سرعت بالاتری هستید E2 شرایط بهتری در این زمینه دارد به نحوی که پشت فرمان این خودرو می توان تا ۱۸۳ کیلومتر در ساعت (طبق کاتالوگ) گاز داد، اما پدال گاز V20 را نمی توان بیش از ۱۷۰ کیلومتر در ساعت فشرد. از جنبه شتاب صفر تا صد نیز، E2 از V20 جلوتر است؛ چراکه اگر این دو با یکدیگر کورس بگذارند اولی در عرض ۱۰.۲ ثانیه به شتاب صد کیلومتر می رسد و دومی ۴ ثانیه بعد؛ برتری سرعت و شتاب E2 نسبت به V20 در شرایطی است که V20 به لحاظ استاندارد سوخت و آلایندگی از رقیب خود پیش افتاده است. به نحوی که V20 به واسطه استاندارد یورو ۳ در هر صد کیلومتر سیکل ترکیبی ۶.۴ لیتر بنزین می سوزاند و در سیکل اتوبان و شهر نیز مصرف سوختی به ترتیب ۵ و ۸.۹ لیتر دارد در حالی که E2 در هر صد کیلومتر سیکل اتوبان ۷.۱ لیتر بنزین و در سیکل شهری نیز ۹.۷ لیتر سوخت می بلعد.

206 sd

نه اینکه بخواهیم در خانواده ایران خودرو اختلاف انداخته و بگوییم در کل E2 بهتر است یا V20 ، اما از جنبه امکانات ایمنی هم اگر منصفانه قضاوت کنیم E2 شرایط برتری را دارد. این محصول در حالی به ترمز ضد قفل (ABS) و ایربگ مجهز است که V20 فاقد این دو فاکتور ایمنی است. در حال حاضر E2 که اتفاقا شرایط تولید مناسبی نداشته و در عین حال پرتقاضاترین مدل تندر ۹۰ به حساب می آید، با قیمت ۱۴میلیون و ۷۰۰هزار تومان به فروش می رسد و V20 نیز نرخی برابر با ۱۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان را دارا است.

این مطلب برداشتی است از روزنامه دنیای اقتصاد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۲۹ دیدگاه‌ها

  1. هومان

    ۳۰ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    من اون رده بندی رو دیدم اصلا قابل استناد نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. اشکان

    ۳۰ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (467 ديدگاه)

    با سلام

    من واقعا عذر میخوام از الیاس عزیز.از این به بعد وقتی خواستم متوجه بشم کیفیت کدوم ماشین بهتره از شما میپرسم!به نظر من هر ماشینی یه سری بدی ها و خوبیهایی داره.هیچ ماشینی مطلقا خوب نیست و هیچ ماشینی مطلقا بد نیست.ولی در مجموع تندر 90 از 206 برتره به این دلایل:ایمنی بالاتر-فضای داخلی بیشتر-استهلاک پایین تر در مدت مشابه-نرمی و راحتی بیشتر
    برتری 206 موتور 1600 نسبت به تندر:
    شتاب بالاتر-هندلینگ سر پیچ خیلی بهتر-طراحی داخلی و بیرونی زیباتر
    من هرگز منکر خوبی های 206 نشدم.ولی میگم در مجموع تندر بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد

    ۱ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    حاجی تو بهتره کلا از روش کل کل استفاده کنی چون در مقایسه حرفات با بقیه دوستان مشخصه خدای تعصبی. هیچ استدلالی رو که قبول نداری. آمارات هم که ویژه خودته. اطلاعات واقعی موجود رو هم هم که انگار نمی بینی پس کلا بی خیال واقعیت شو و هرچی دوست داری بگو.مثل این حرفت که گفتی:
    “هندلینگ سر پیچ خیلی بهتر-طراحی داخلی و بیرونی زیباتر!!!!!!”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. الیاس

    ۱ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اشکان جان خواهشا منطقی باش. توی این سایت و خیلی جاهای دیگه به اندازه کافی با زبان علمی و فنی و تجربی و… راجع به مزایا ومعایب این دو خودرو صحبت شد که قابل انکار نیست. عیب 206 فقط فضای عقب کوچکتر بود. اما جان من همین چند خط آخر مطلب آخرتو بخون و خودت کلاهتو قاضی کن. هرکی اینو بخونه چه موافق چه مخالف میفهمه یکطرفه و روی هوا یه چیزی نوشتی. همیشه سعی کن جوری حرف بزنی که سایر جمع حدا قل برای حرفت ارزش فکر کردن رو قائل بشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. هومان

    ۱ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    ضمن احترام به همه دوستان با نظر الیاس موافقم. راجع به مسائل فنی خیلی مفصل بحث شد. و همه دوستان آنچه را باید بدانند فهمیدند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Pedram

    ۱ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ما نفهمیدیم این نرمی تندر نسبت به 206رو چه جوری سنجیده این دوستمون. چون صدای موتور ال90 درشت تر و زیادتر و داخل اتاق ارتعاش وصدای بیشتری نسبت به 206داره. در کل نرمی و راحتی (خوش رکابی و سواری عالی)در 206 زبانزد همه اس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Arman

    ۱ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    206 صندوقداریک شتر گاو پلنگ که تو عوام و خانم ها بیشتر طالب داره و تا حدودی هم به نظر من خز شدهمن که قیافه و مردونگی ال 90 رو ترجیح میدم تا …حرف مردم و عوام رو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. اشکان

    ۱ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (467 ديدگاه)

    با سلام

    واقعا جالبه!مشخصه دوستان اصلا ال نود سوار نشدن.کی گفته که صدای موتور ال نود زیاده؟!همه میدونن که موتور ال نود خیلی بی صداست.اصلا هم صدای موتورش داخل اتاق نمیاد.از نظر نرمی هم پیشنهاد میکنم سوار تندر بشی بهد خودت قضاوت کنی.من هم 206رو سوار شدم هم تندر.کلاج و دنده و فرمان تندر خیلی نرمتر از 206 هست.حالا شما اگه از قیافه ال نود خوشت نمیاد دلیل نمیشه الکی ایراد بگذاری روش!تو اسپرت بودن 206 شکی نیست.جوان پسند تره.ولی انصافا پر خرجه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. اشکان

    ۱ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (467 ديدگاه)

    من استناد کردم به رده بندی کیفیت.جالبه که شما رده بندی کیفیت رو انکار میکنین.حالا من خدای تعصب هستم یا شما؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Behnam

    ۱ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز من هم 206 دارم هم تندر90.در حال حاضر تندر از لحاظ کیفیت بالاتره چون تماما فرانسویه و تو ایران مونتاژ میشه.ولی 206 داره قطعاتش ایرانی و چینی میشه(یعنی شده).در ضمن تندر 90 چون دور آرومش روی 500 هست توی خلاصی اصلا صدا نداره.تو حالت گاز دادن هم صداش از 206 بیشتره ولی توی اتاق خیلی نمیاد.تازه اینکه تمام ماشین های دنده دستی یکم باید صدای موتور تو اتق بیاد که راننده بفهمه کی دنده رو عوض کنده.بعضیا روی دور کیلومتر نمیتونن دنده عوض کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. sadra

    ۲ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (11 ديدگاه)

    با سلام- من خودم قصد خرید تندر دارم چون به علت جاداریش بیشتر به کار من میاد ولی از دوستانی که تا این حد نسبت به تندر تعصب دارند می پرسم چرا 206 در کشورهای اروپای غربی(همه ما اخبارای این کشورا رو هر روز می بینیم) به وفور دیده میشه ولی هیچ خبری از تندر نیست؟ چرا نتونستن این پدیده ای که ما کشف کردیم رو اونا کشف کنن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Pedram

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    پسر تو خودتو بکشی هم نمیتونی بی تعصب باشی ! پس به قول احمد بی خیال شو و هرچی دلت می خواد بگو دیگه. من هم رفتم اون جدول عجیب نمره منفی رو دیدم. اگه میگین تعصب ندارین…. خدا وکیلی 206 باید برای تزئینات داخل و بیرون نمره منفی 11.3 بگیره و تندر عدد 6.4 ؟؟؟!!! یعنی بزرگترین نمره منفی 206 مال طراحی داخل و بیرونشه دیگه….!
    لطفا مطلب الیاس در بالای صفحه رو یکبار بادقت بخونین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Morteza

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جهت اطلاع دوستان، 206 خودرو سال اروپا بوده و همیشه در انواع مسابقات اروپا از جمله رالی و گراند توریزمو حضور داره. حتی توی بازیهای کامپیوتری همیشه دیده میشه. این ماشین در اروپا با موتورهای قویتر مثلا 2000CC و…هم وجود داره و بسیار هم پر طرفداره. تکنولوژی 206 تکنولوژی روز اروپاست.206 یکی از استاندارد ترین خودروهای حال حاضر در ایران است و اتفاقا بر خلاف گفته اون دوستمون شتر گاو پلنگ نیست بلکه یکی از خودرو های اصیل غربی محسوب میشه. مدل صندوق دارش هم کار ایران نیست چون اگه شما تصاویر مختلف خارجی انواع 206 رو ملاحظه کنین این طرح (قسمت اضافه صندوق عقب) رو در مدل cc و مدل استیشن می بینید. درعین حال مدل صندوق دار بابت مرکز ثقل و اکسل ها توسط پیمانکاران شرکت پژو فرانسه مجددا طراحی و محاسبه شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Majid

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با سلام در رابطه با ال 90 و 206 صندوقدار با کمی تحقیق تو اینترنت متوجه میشید که مطالب بیشتری برای ال 90 تو یوتیوب و سایر سایتها وجود داره البته من برای 206 صندوقدار ساخت وطن تو سایتهای اروپایی چیزی ندیدم!!!! حتی تست Crash اون هم ندیم. البته پژو تو سایتش تنها معرفیش کرده ولی استقبالی از اون حتی در کشورهای اروپای شرقی هم نشده در ضمن 206 معمولی(هاچبک) محصول 10 سال پیش اروپا بوده، ولی ال 90 همین الان حداقل تو روسیه و رومانی و فکر کنم ترکیه و… به وفور تولید و دید ه میشه و از اون استقبال خیلی خوبی هم شده در ضمن در اروپای غربی با توجه به سطح درامد بالاتر مردم امکان خرید خودروهای گرونقیمت تر برای مردم وجود داره و شرکت رنو با توجه به بازاراونجا خودرویی مثل رنو کلیو که هاچ بک هستش (و شبیه 206 هاچیک ) رو عرضه کرده که خیلی پر طرفداره و آمار فروش خوبی هم همین الان داره و جالبه بدونین موتور وگیر بکسش 1.6 لیتریش همین الان تو کشور خودومون روی ال90 هستش، تو انگلستان که به وفور دیده میشه ولی به هر حال به نظر من 206 و ال90 تو خودروهای هم رنج خودشون بهترین انتخاب هستن که بنده بنا به کامل بودن و دست نخورده تر بودن، ال 90 رو انتخاب میکنم .هر چند خوروی خشگل و لوکسی نیست ولی با این پول انتخاب بهتری هم نمیتونم داشته باشم . کما اینکه ظاهر اون رو از 206 صندوقدار بیشتر می پسندم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. هومان

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    جالبه که اصل تند ر فرانسوی نیست ورومانیاییه آنوقت این دوستمون فرمودند قطعات تندر اصل فرانسویه!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Nima

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیافه تندر مردونه نیست، خنده داره. مثل موجودات ناقص الخلقه می مونه. به خصوص نیمرخش خیلی داغونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. رضا

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داخل تندر مثل اتوبوسه یه نگاهی به کلیدهای گنده و اتوبوسی و پنل های زشت و ناقصش بندازین. جالبه که توی رده بندی که اشکان خان میگن، نمره منفی تزئینات داخلی 206 با اون پیشرفتگی رو بد تر از تندر دادن! جل الخالق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تندر از هیچ لحاظ، تاکید میکنم هیچ لحاظ قابل مقایسه با 206 نیست، الا فضای داخلی بیشتر. اگر نه از نطر ظاهر-ترمز-ایمنی-سرعت ماکزیمم-ادوات کنترلی-موتور و متعلقات پیشرفته-مصرف سوخت- نرمی وخوش رکابی و ….تندر حتی به گرد 206 نمیرسه. اون عزیزی هم که نوشته 206 به درد عوام می خوره خودش هم می دونه که 206 ماشین باکلاس تری است و اتفاقا تازه به دوران رسیده ها که میخوان با پول کمتری یه چیزی بخرن تندر می خرن. ببخشید که با این لحن گفتم ولی خوب جواب های، هوی است و بس!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. سید مجتبی هاشمی

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (15 ديدگاه)

    206 هندلینگش می ارزه به همه ی خوبی های تندر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سید مجتبی هاشمی

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (15 ديدگاه)

    سلام مجدد بر همه ی ماشین بازای هم وطن
    همون طور که قبلا خدمتتون عرض کردم تنه عیب 206 کمی جاشه که با هاش میشه کنار اومد.
    آدم اگا بخواد ماشین زیر 20 میلیون بخره 206 بهترین انتخابه.الان چشمه ای از خصوصیتاشا بهتون میگم:
    1_زیبایی کم نظیر خارجی و جلو داشبورد شیک0تندر با اون پشت بزرگش از این مورد معافه9
    2_طراحی بدنه بصورت فوق العاده باد شکن(تندر با اون سقف بلندش از این مورد معافه)
    3_هندلینگ فوق العاده 206 مخصوصا مدل سدانش به خصوصا مدل سدانش به خاطر اکسل هایی که در پشت چرخ های عقبش تعبیه شده(یه بچه ی 2 ساله میدونه تندر تو هندلینگ برا پیکان هم حرف بر گفتن نداره)
    4_موتور بسیار استانداردش که هنوز پژو فرانسه از این موتور در پژو 306و+206و207 استفاده میکنه
    5_قیا فه جوون پسندش کهر جوون عاقلا مجزوب خودش میکنه(تنر 90 بیشتر مورد علاقه جوونای 600 سال پیش)
    6_وجود آپشن هایی که با کمترین هزینه میشه رو 206 نصب کرد اونم بصورت فابریک مثل:
    کروز کنترل-آینه تاشو اتومتیک-سنسور نور وباران-آرتی تری(rt3)بال استرس و…
    ال 90 فقط برای ادارات خوبه
    یا حق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. سید مجتبی هاشمی

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (15 ديدگاه)

    یه چیز جالب
    تو هفته نامه خودرو امروز نوشته بود لوگانی که تو شرکت اصلیش تولید میشه تو کاتولوگش زده شتاب صفر تا صدش 12.2 ثانیست اون وقت ایران خودرو زده شتاب صفر تا صد تندر 10.4 ثانیست!!!!!!!!!!!!!
    شما باورتون میشه ماشینی که ایرانخودرو تولید میشه از کارخونه فابریکش بهتر باشه؟؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. هخا

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    خداییش 206 تنها از قسمت جلو زیباست و ازسایر قسمتها نسبت به ال 90 برتری نداره به هر حال دست پخت مهندسان ایرانی از این بهتر نمیشه از کی تا حالا رنوی فرانسه شده رنوی رومانی اگه این جوریی باید گفت 405 فرانسوی نیست ایرانیه 206 فرانسوی نیست ایرانیه !!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محمد

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    حاجی هخا!
    اول: رنوی رومانی نیست، بلکه داچیای رومانیه که اسمشو گذاشتن رنو تا تو ایران بفروشنش به خلق الله.
    دوم: ما اینجا ازخودیم عیب نداره! ولی جان ما این مورد “فقط از جلو زیباست” رو جایی نگی بهت می خندن.
    سوم: دست پخت مهندسای ایرانی نیست. جهت اطلاعات بیشتر به مطالب بالا مراجعه شود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. حامد

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خونه دار-بچه دار-عیالوار بیا ال90 ببر
    اسپورتی-طالب کیفیت- زیبا پسند-فنی برو سراغ 206
    شک داشتی، برو تحقیق کن. والسلام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. هومن

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    دوست عزیز لطفاً با ادله علمی با مباحث برخورد کنید و زود عصبانی نشید و سعی نکنید سلیقه خودتون رو به دیگران تحمیل کنید اولاً شتاب خودروی لوگان 10.2 است نه 10.4 در ضمن اگر احیاناً شتاب این خودرو رو تو سایتهای خارجی 12 زدن مطمئن باشین اونجا علاوه بر موتور 1600 سی سی موتور 1400 سی سی هم رو این خودرو سوار میکنن مثل 206 تیپ 2 که شتابش در حد 14.5 هست در ضمن من بارها شتاب این خودرو رو خودم اندازه گرفتم وبه عدد تقریبی 10 ال 11 رسیدم و این مسئله رو دیگه هم قبول دارن که شتاب ال90 عالیه جالبه بدونین اگه ال90 به سبکی تیپ 5 بود با این موتور عالیش که گشتاورنهایی موتورش هم در دور پاییتر از موتور از 206 بالاتره (قدرت بیشتر در دور پایین تر موتور) شتابش زیر 10 ثانیه بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. هخا

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اولاً 90 درصد سهام داچیای رومانی متعلق به شرکت رنوی فرانسه می باشد
    دوماً عزیز من تندرهای ساخت داخل زیر نظر و مممیزی شرکت رنو پارس که یک شرکت ایرانی فرانسویه تولید میشه (نه شرکت داچیا پارس) و همیشه تو رتبه بندی کیفی خودروهای ساخت داخل که بازرسی کیفی خودروها رو انجام میدن و معیار های «سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان»، «سیستم موتور»، «‌ترمز»، «تجهیزات الکتریکی»، «تزئینات داخلی و خارجی»، «صداهای غیرعادی»، «بدنه»، «نفوذ آب» و «رنگ» مورد ارزیابی کیفی قرار میدن تندر از تمام محصولات ایران خودرو از لحاظ کیفیت بالاتر بوده و جایگاه فنی و کیفیش هم مشخصه (قابل توجه دوستانی که بدون هیچ استدلال و منطقی میگین تاکید میکنم 206 از هر لحاظ نسبت به ال90 سرتره)
    سوماً درباره خنده دیگران هم باید گفت: تا دیگران کی باشند!!!!!
    رابعاً به فرض لوگان محصول رومانی باشه به نظر حقیر بهتر از اینه که محصولات ایرانی و چینی ایران خودرو مثل 206 صندوقدارو سوار شد چون همونطور که میدونی 206 بیشتر قطعاتش دیگه چینی شده
    در ضمن باید مراقب باشیم فرانسوی های شرکت پژو به ما نخندن که محصولات 30 سال پیششون تو ایران تولید میشه و یه سری هم به به و چه چه میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سعید

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان خواهشنا منطق و انصاف و رعایت کنین
    خداو کیلی این تندر 90 چه جوری می تونه خودشو
    به عنوان ماشین تو اروپا نشون بده در حالی که هنوز
    206 تو اروپا فروش میره
    از این حرفا گذشته واقعا 206 v8یاv9اصلا با تندر نود بی ریخت و ضایع قابل مقایسست؟ چه از لحاظ شتاب چه ظاهر
    بهترین راه برای پی بردن به این نتیجه اینه که پشت ترافیک پشت یه ال نود بیافتی واقعا کفری می شی انگار پشت مینی بوس افتادی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. اشکان

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اینطور که مشخص شده یکی از دوستان با تعصب بسیار بسیار 206 دوست .هیچ امار و مرجعی رو قبول نداره و سلیقه خودوش رو با اسامی مختلف تو این سایت ثبت میکنه و از قرار معلوم به نظرات خودش هم چندین لایک میده
    از قرار معلوم تو این سایت هم نمیشه از نظرات بعضی ها استفاده کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مدیر سایت

      ۴ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (764 ديدگاه)

      سلام
      آقا اشکان عزیز، امکان رای دادن چند باره برای نظرات وجود نداره و کسی نمی تونه به نظر خودش یا دیگران چند رای مثبت یا منفی بده و تنها یک رای شمرده می شه. دوم اینکه از تمام دوستان خواهش می کنیم بجای کل کل و بحث های تعصبی، نظرات و تجربیات خودشون رو بیان کنن تا به دیگران در انتخاب صحیح تر کمک بشود.
      ممنون از توجه همه شما سروران گرامی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. sina

    ۴ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقایون میشه بگین مدل وی1 اس دی خوبه یا ال90 فول؟ از لحاظ خرج و استهلاک چطور؟ من که از ظاهر و داخلی 206 اس دی خیلی خوشم میاد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. صابر

    ۴ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام دوست عزیز من ال90 فول رو به شما پیشنهاد میکنم البته در مقایسه با 206 اس دی V8، چه برسه به V1 که اصلاً با ال90 قابل مقایسه نیست . درخصوص ظاهر هم درسته ال90 از قیافه چندان جذابی برخوردار نیست ولی میشه با حدود 1 میلیون تومان خرج دستی به سر و روش بکشی زیبا و جذابش کنی. بهت قول میدم از تمامی اس دی ها خوشگل تر و جذاب تر بشه
    زیبایی و ظاهر تنها یکی از ملاکهای انتخاب خودرو میتونه باشه که بیشتر هموطنان ایرانی فکر کنم اولین و آخرین ملاک تنها براشون اون باشه و متاسفانه ماشین بودن و …انگار زیاد اهمیت نداره. و البته برخی ها هم ماشین رو مانند دکور خونه انتخاب می کنند .
    206 اس دی هم مانند ال90 ماشین زیباو جذابی نیست و قیافه خیلی تکراری اون هم زیاد جالب نیست کما اینکه اون زیبایی و اسپرتی مدل هاچبکش رو از دست داده .
    در هر صورت اگه قصد خرید ماشین تو این رنج داشتی پیشنهاد من 1. ال90 فول 2. 206 اس دی مدل V8

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا