سئات

سئات لئون کوپرای 370 اسبی، ورزشکاری با مربیگری ABT!

پس از ملاقات با ABT اسپورت لاین، این سئات لئون کوپرا آماده است با پسران بزرگ کلاس مگا هاچبک ها یعنی آئودی RS3 اسپورت بک و مرسدس-ای ام جی A45 به رقابت بپردازد.


شاید این خودرو به اندازه مدل های یاد شده قدرتمند نباشد اما این هاچبک داغ اسپانیایی قوی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.


این توانایی بالا به خاطر پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربویی است که هم‌اکنون قدرت ۳۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۶۰ نیوتون متری دارد. شایان ذکر است خروجی و گشتاور این خودروی تیون شده در مقایسه با نسخه استاندارد به ترتیب ۷۰ اسب بخار و ۸۰ نیوتون متر افزایش یافته است.


جدای از اضافه کردن ECU جدید و سیستم اگزوز افترمارکتی، ABT اسپورت لاین به دیگر بخش‌ها دست نزده است بنابراین این خودرو برخلاف آئودی و مرسدس به‌صورت دیفرانسیل جلو باقی مانده اما راهی برای بهره بردن از سیستم چهار چرخ محرک وجود دارد. برای این مورد می‌توانید نسخه ST استیشن و ترجیحاً مدل کربن ادیشن با سقف تولید ۳۰۰ دستگاهی را بخرید.


رینگ‌های جدید ABT هم علاوه بر طراحی جذاب‌تر باعث افزایش کیفیت سواری خودرو می‌شوند. این رینگ‌ها ابعادی بین ۱۸ تا ۲۰ اینچی داشته و در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. با پرداخت مبلغ اضافی هم می‌توان لاستیک‌های پرفورمنس را انتخاب کرد.

ارتقای نهایی لئون کوپرا شامل چراغ‌های یکپارچه با لوگوی تیونر می‌باشد.


برای بهره بردن از پکیج‌های تیونینگ ABT نیازی نیست که حتماً مالک لئون کوپرا باشید زیرا سبد محصولات این تیونر شامل قدرت بیشتر برای پیشرانه‌های گوناگون هاچبک کامپکت سئات می‌باشد.


برای مثال پیشرانه ۱.۴ لیتری بنزینی می‌تواند بجای قدرت ۱۲۲ اسبی خروجی ۱۶۰ اسب بخاری داشته باشد. همچنین قدرت پیشرانه ۲ لیتری دیزلی نیز از ۱۸۴ به ۲۱۰ اسب بخار می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Hossein

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (149 ديدگاه)

    این لئون دوست داشتنی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا