سوبارو

تولید چهار میلیونمین خودروی سوبارو در آمریکا

سوبارو در وضعیت برگزاری جشن‌های زیادی قرار دارد زیرا پس از معرفی نسل جدید اوت بک ۲۰۲۰ در اوایل ماه جاری، هم‌اکنون شاهد اعلام خبر تولید چهار میلیونمین خودروی این برند در تأسیسات SIA آمریکا هستیم. کارخانه‌ی SIA تنها تأسیسات تولید سوبارو در خارج از ژاپن بوده و از سال ۱۹۸۹ تاکنون به تولید محصولات این برند مشغول است.


چهار میلیونمین خودروی سوبارو در آمریکا یک اوت بک ۲۰۱۹ نقره‌ای است. این خودرو روز دوشنبه از خط تولید خارج شده است. انتظار می‌رود از اواخر ماه جولای ۲۰۱۹ تولید نسل جدید اوت بک ۲۰۲۰ به همراه لگاسی ۲۰۲۰ در این کارخانه آغاز شود.


معاون رئیس کارخانه‌ی SIA می‌گوید:

این یک لحظه‌ی باورنکردنی برای کمپانی ماست. ما بیش از ۳۰ سال پیش راه بسیار طولانی‌ای را آغاز کردیم.

کارخانه‌ی موردبحث از زمان آغاز تولید تاکنون که بیش از ۳ دهه می‌باشد با افزایش ظرفیت خود مواجه بوده به‌گونه‌ای که از تولید سالانه‌ی ۶۷ هزار دستگاهی به رکورد ۳۷۰ هزار دستگاهی رسیده است. این کارخانه در حال حاضر مدل‌های ایسنت، ایمپرزا، لگاسی و اوت بک را برای بازار آمریکای شمالی تولید می‌کند.


مدیر سوبارو ادامه می‌دهد:

۵۷۰۰ همکار ما مسئول مستقیم کیفیتی هستند که مشتریان از سوبارو انتظار دارند. تعهد آن‌ها به موفقیت ما ادامه خواهد داد.


نسل جدید اوت بک ۲۰۲۰ با تریم های پایه، پریمیوم، لیمیتد، تورینگ، اونیکس ادیشن XT، لیمیتد XT و تورینگ XT عرضه خواهد شد. این خودرو از پاییز سال جاری وارد بازار می‌شود و اولین نمونه‌ها چند هفته بعد از آن به دست مشتریان خواهند رسید.


اما سدان محبوب لگاسی ۲۰۲۰ نیز از پاییز و در تریم های پایه، پریمیوم، اسپورت، لیمیتد، لیمیتد XT و تورینگ XT عرضه خواهد شد. هر دو خودرو از پلتفرم جهانی سوبارو سود برده‌اند و به همین خاطر دارای استحکام پیچشی بیشتر و کابینی آرام‌تر در سرعت‌های بالا می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    سوبارو خودروسازی با کیفیت ، بی حاشیه و موفق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (Saeed(peugeot

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (396 ديدگاه)

    تو سایه فوق العاده داره کار میکنه
    ایمنی ماشیناش کم کم داره در حده ولوو میشه
    فوق العاده ایمن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا