تغییرات جدید برای سیتروئن C1 مدل 2018

دومین نسل سیتروئن C1 که اساساً برادر پژو 108 و تویوتا آیگو محسوب می‌شود برای سال 2018 به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده است.


مهم‌ترین تغییر این خودرو پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری VTi است که هم‌اکنون قدرت آن با افزایش 4 اسبی به 72 اسب بخار رسیده و البته می‌تواند استاندارد آلایندگی یورو 6.2 را پاس کند. این پیشرانه می‌تواند به یک گیربکس دستی یا اتوماتیک متصل شود. محصول شهری سیتروئن را می‌توان با 32 ترکیب رنگ متفاوت و آپشن های جدید برای پوشش کابین سفارش داد.


C1 مدل 2018 از تکنولوژی های جدیدی همچون میرور لینک، اندروید اتو و اپل کارپلی، صفحه لمسی 7 اینچی، دوربین دید عقب، تشخیص محدودیت سرعت و ورود و استارت بدون کلید سود می‌برد. هشدار خروج خودرو از خط، ترمز شهری فعال و دستیار شروع حرکت خودرو در سربالایی از دیگر امکانات این خودروی کوچک می‌باشند.


سیتروئن به دنبال جذب خریداران جوان‌تر بوده و به همین خاطر نسخه‌های سفارشی جدیدی با نام اوربان راید و ELLE را عرضه کرده است. هر دو خودرو به ترتیب قیمت پایه 14450 و 14950 یورویی داشته و از تجهیزات و تکنولوژی های بیشتری برخوردار هستند.


سیتروئن C1 اوربان راید دارای پوشش آینه مشکی، شیشه‌های تیره، رینگ‌های آلیاژی 15 اینچی و 5 رنگ متفاوت بدنه می‌باشد. این خودرو بر پایه نسخه شاین ساخته شده و به‌صورت 5 درب هاچبک در دسترس است. این خودرو دارای عناصر رنگی ویژه در کابین، پوشش آبی، عناصر مشکی براق و کف‌پوش‌هایی با آرم اوربان راید می‌باشد.


از طرف دیگر مدل ELLE را داریم که به خاطر گرامیداشت همکاری با مجله مشهور زنان ساخته شده است. این خودرو نیز بر پایه تریم شاین ساخته شده و دارای بدنه دو رنگ، پوشش آینه مشکی، نشان‌های ویژه ELLE و رینگ‌های 15 اینچی است.


به‌روزرسانی‌های بصری بیشتری در کابین C1 2018 وجود دارند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از دوخت صورتی برای پوشش خاکستری روشن، بخش‌های صورتی رنگ و مشکی براق. پانل داشبورد طرف سرنشین نیز دارای برچسب ویژه و کف‌پوش‌هایی با لوگوی ELLE است.


نیروبخش هر دو مدل سفارشی این محصول همان پیشرانه یاد شده بوده و بسته به مدل انتخابی با هر دو گیربکس دستی و اتوماتیک در دسترس است.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

7 دیدگاه

    1. فرامرز
      سوابق: (1014 دیدگاه) ,

      با قیمت ۱۶۰ میلیونی ایرتویا رو یاریس جدید اینم احتمالاْ بالای ۱۰۰ تومن قیمت بخوره و هیچ تاثیری تو بازار ام وی ام نخواهد داشت

      پاسخ
      1. F۲۲RAPTOR
        سوابق: (920 دیدگاه) ,

        حق با شماس، یه لحظه فکر کردم مرز اقتصادی نداریم
        یه مورد دیگه م بگم این یه کلاس از یاریس کوچیک تره

        پاسخ
      1. شاهین
        سوابق: (3525 دیدگاه) ,

        اینجا هم با ۴۰ میلیون تومن ثبت نام میکنن!

        پاسخ
  1. ahmad
    سوابق: (75 دیدگاه) ,

    پدال جان لطفا درباره خودروهای فرانسوی بیشتر مطلب بذارید ، انصافا اونقدری که از برندهای دیگه خودروساز مطلب میذارید ، از فرانسویا خیلی کمتر میذارید ، حتی از خودروهای چینی بیشتر مینویسید تا فرانسوی .

    پاسخ
  2. Hossein
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    سلام
    یه سوال
    این چرا آینه وسط نداره توی عکسایی که از داخله?

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.