مرسدس بنز

اولین تصاویر جاسوسی از مرسدس SL رودستر 2021 جدید

برای اولین بار تصاویر جاسوسی نسل جدید مرسدس بنز SL منتشر شد. این خودرو به دنبال یادآوری خاطرات خوش گذشته است.

این تصاویر در مکانی با مشخصات نامعلوم ثبت شده و البته شاهد ویرایش قابل‌توجه تصاویر هستیم. علیرغم اینکه SL 2021 از پوشش‌های کامل بدنه استفاده کرده اما می‌توانیم برخی عناصر طراحی کلیدی آن را تشخیص دهیم. به نظر می‌رسد استایل خودرو شلوغی کمتری در مقایسه با نسل قبلی داشته و از خطوط شیک و منظم و زوایای نرم در آن استفاده شده است.

همان‌گونه که قبلاً گفته شده، توسعه نسل جدید مرسدس SL توسط AMG انجام می‌شود زیرا ژرمن‌ها می‌خواهند این خودرو اسپورت تر از نسل‌های پیشین خود باشد. توبیاس موئرز رئیس مرسدس-ای ام جی با اشاره به این نکته اظهار داشته است: “این خودرو ترکیبی عالی از دینامیک سواری و راحتی را ارائه خواهد کرد زیرا SL به نوعی یک کروزر است.”

انتظار می‌رود نسل جدید مرسدس SL از همان پلتفرم اسپورت ماژولار آلومینیومی نسل بعدی AMG GT استفاده کند. البته به احتمال زیاد این دو خودرو تنها به اشتراک پلتفرم بسنده نخواهند کرد.

SL جدید دوباره از سقف پارچه‌ای تا شونده استفاده خواهد کرد و سقف سخت نسل‌های اخیر را کنار خواهد گذاشت. این امر قطعاً باعث کاهش وزن شده و تناسبات بصری بهتری را به ارمغان می‌آورد. انتظار داریم کابین نیز پیکربندی ۲+۲ داشته باشد و صندلی‌های عقب آن که کوچک‌تر خواهند بود بر فضای کابین بیفزایند.

اما پیشرانه‌های این خودرو نیز نسخه‌های ۶ و ۸ سیلندر بنزینی الکتریکی شده تشکیل خواهد شد و مدل پایه SL 450 از همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری هیبریدی ملایم ۳۶۲ اسبی بکار رفته در دیگر محصولات این برند استفاده کند.

نسخه‌های ۸ سیلندر از نوع ۴ لیتری توئین توربوی AMG با قدرت‌های متنوع خواهند بود و انتظار داریم نسخه SL 63 قدرت ۶۳۰ اسب بخاری داشته باشد. ظاهراً مرسدس در حال برنامه‌ریزی برای تولید مدل SL 73 به عنوان هیولای پلاگین هیبریدی پرچم‌دار است که قدرت ترکیبی ۸۰۵ اسب بخاری خواهد داشت. شاید هم سیستم چهار چرخ محرک به‌صورت یک آپشن ارائه شود ولی احتمال عرضه پیشرانه ۱۲ سیلندر بسیار پایین است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ♤angus_812♤

    ۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (428 ديدگاه)

    بهترین ماشین برای آخر هفته فقط سقف باز کنی و باد بخوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Abbas.Lambo

    ۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    بهترین خبر این روزا بود برام،اصن یه حال خاصی بهم میده اسم SL،هنوزم عاشق اون sl65 amg black series 2009 هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. moein

    ۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (894 ديدگاه)

    کل مجموعه بنز یه طرف
    SL یه طرف دیگه
    این ماشین خداست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Ferrari Fxx K Evo

    ۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    این‌ ماشین در کنار پورشه ۹۱۱ نماد صنعت خودروسازی المان هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Khosrow

    ۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    ( سقف سخت نسل‌های اخیر را کنار خواهد گذاشت. این امر قطعاً باعث کاهش وزن شده و تناسبات بصری بهتری را به ارمغان می‌آورد ) / ولی R230 با سقف هارد رو دستش نیومده تو تناسبات بدنه / شاهکار برونوساکو که رفت توتاریخ مرسدس / واگنر گفته بود نسل بعدی اس ال فک برانداز خواهد بود / به نظرم باید فک افتاده رو بازتعریف کنیم براش / امیدوارم اس ال افسانه ای رو به چالش نکشن دوباره / R 231 افتضاح بود ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جواد

      ۶ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (75 ديدگاه)

      از این R230عکسم داری بزاری؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مانی

        ۷ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        تو گوگل عکس SLهای سال ۱۹۹۰ رو سرچ کن

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا