تویوتا

معرفی رسمی تویوتا کرولا GR اسپورت

با اعلام برنامه‌های تویوتا برای ساخت نسخه‌های پرفورمنس اکثریت قریب به اتفاق محصولات خود شاهد متولد شدن کرولا GR اسپورت هستیم؛ اما GR اسپورت چیست؟ آن‌گونه که گازو ریسینگ در سپتامبر سال ۲۰۱۷ اعلام کرده، GR اسپورت عضو پایه‌ی خانواده‌ی اسپورت تویوتا بوده و دیگر اعضا هم شامل مدل‌های میانی GR و مدل‌های پرچم‌دار GRMN هستند.


کرولا GR اسپورت به عنوان خودروی پایه یک هاچبک اسپورت و داغ محسوب نمی‌شود. این خودرو اساساً ظاهری اسپورت‌تر داشته و در قوای محرکه‌ی آن تغییراتی صورت نگرفته است. کرولا GR اسپورت جدید با پیشرانه‌های ۱.۸ و ۲ لیتری هیبریدی عرضه شده و دارای ظاهر گیراتر و جلوپنجره‌ای متفاوت با ظاهر کرومی تیره می‌باشد. رکاب‌های خودرو نیز جدید بوده و در عقب هم دیفیوزری نصب شده است.


این خودرو منحصراً از رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی استفاده کرده و به‌صورت استاندارد با تجهیزات زیادی همچون چراغ‌های جلوی LED، شیشه‌های عقب تیره و مه شکن‌ها عرضه می‌شود. شایان ذکر است این خودرو دارای رنگ بدنه‌ی خاکستری است. هنوز تصاویر کابین کرولا GR اسپورت منتشر نشده اما می‌دانیم که صندلی‌های جدید با پوشش چرم کابین به‌صورت آپشن جداگانه در دسترس خواهند بود. عناصر مشکی و قرمز نیز در سراسر کابین دیده خواهند شد.

تویوتا کرولا GR اسپورت از ژانویه سال آینده در بازار خودروی اروپا عرضه خواهد شد.


دیگر محصول جدید تویوتا خودروی کرولا Trek است که منحصراً به‌صورت استیشن ارائه می‌شود. این خودرو با همکاری شرکت دوچرخه‌سازی Trek تولید شده و به لطف سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر (۲۰ میلی‌متر) وضعیت بهتری در خارج از جاده دارد. این خودرو خشن‌تر از نسخه‌های رده میانی کرولا بوده و در نمای جلو و عقب آن بازنگری‌هایی صورت گرفته است.


فروش تویوتا کرولا Trek در اروپا از آگوست سال جاری آغاز می‌شود. این خودرو دارای تجهیزاتی همچون چراغ‌های جلوی LED، رینگ‌های ۱۷ اینچی منحصربه‌فرد، شیشه‌های عقب تیره و مه شکن‌ها است. داخل کابین نیز صندلی‌های پارچه‌ای دو رنگ عرضه شده‌اند درحالی‌که عناصر چوبی و صفحه‌نمایش ۷ اینچی هم وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (492 ديدگاه)

    جالبه که میشه به راحتی گفت کرولا زیبا شده، چیزی که در نسل‌های گذشته ی اون نمیشد اینو گفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      به شدت تو ترکیه مدل هایبریدی سدانش داره تبلیغ میشه
      مطمئنم یه ذره شرایط فروشش خوب باشه مثل سیویک از نظر فروش موفق خواهد بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. یانکی

    ۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    چراغهاش خیلی بچگانست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. H

      ۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (225 ديدگاه)

      خوب شد گفتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Just bentley continental

    ۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (540 ديدگاه)

    چقدر خوبه این نسل استیشنش فوقالعادست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا