جیپدوج

فراخوان داج گرند کاروان، جیپ کامپس و چروکی به خاطر نقص ترمز

بنا به گفته گروه خودروسازی فیات-کرایسلر، به دلیل نقص فرایند ساخت قطعات سیستم ترمز نصب شده در برخی خودروهای تولیدی این شرکت، احتمال به وجود آمدن حباب‌های گاز در مایع ترمز وجود دارد.


به عنوان نتیجه فیات-کرایسلر در حال فراخوانی جهانی است که شامل داج گرند کاروان مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، جیپ کامپس مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و جیپ چروکی ۲۰۱۹ می‌باشد.


گفته شده ۱۵۴۳۳۷ دستگاه خودرو در آمریکا تحت تأثیر این قضیه بوده و از میان آن‌ها حدود ۱۰۰ هزار دستگاه قبلاً به مشتریان تحویل داده شده درحالی‌که باقی خودروها در نمایندگی‌ها موجود هستند. همچنین ۱۹۰۶۶ دستگاه در کانادا، ۹۰۰ دستگاه در مکزیک و ۳۵۵۶۲ دستگاه نیز خارج از منطقه نفتا تحت تأثیر این مشکل هستند.

فیات-کرایسلر می‌گوید به دلیل وجود قطعات معیوب، فاصله توقف خودرو شاید افزایش یابد اما عملکرد سیستم ترمز در چنین وضعیتی حفظ خواهد شد. هنوز خبری از وقوع حادثه یا جراحت مرتبط با این مشکل به دست شرکت نرسیده است.


این خودروساز به مالکان خودروهای تحت تأثیر مشکل توصیه می‌کند به محض اینکه اطلاعیه شرکت را دریافت کردند به نزدیک‌ترین نمایندگی داج یا جیپ مراجعه کنند.


تکنسین‌های فیات-کرایسلر قبلاً درباره تعمیر این مینی ون‌ها یا شاسی بلندها توجیه شده‌اند و سیستم‌های ترمز را بازرسی خواهند کرد. شایان ذکر است این کار هیچ هزینه‌ای برای مالکان نخواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    با توجه به متن پاىىن مشکل جدى نبوده و فقط ترمزها با تاخىر کمى عمل مىکردن در ضمن بخشى از ماشىنهاى هم که مشکل ترمز داشتن تو نماىندگى بودن و فروخته نشدن
    ((فیات-کرایسلر می‌گوید به دلیل وجود قطعات معیوب، فاصله توقف خودرو شاید افزایش یابد اما عملکرد سیستم ترمز در چنین وضعیتی حفظ خواهد شد. هنوز خبری از وقوع حادثه یا جراحت مرتبط با این مشکل به دست شرکت نرسیده است.))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهراد

      ۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (753 ديدگاه)

      ستاد ماست مالیزاسیون آمریکا و کوبش آلمان و ژاپن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. (Ali (Chevy nova

    ۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    تو خبر گذارىهاى معتبر هم اومده فىات کراىسلر شرکت قطعه سازه مگنتى رو برا فروش گذاشته
    ((Acquisition talks emerge for FCA’s auto parts division Magneti Marelli))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Sajjad

    ۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    اینا هم حباب دارن!
    (احتمال به وجود آمدن حباب‌های گاز در مایع ترمز وجود دارد.)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا