سوزوکی

تیونینگ جذاب سوزوکی سوئیفت اسپورت توسط کول ریسینگ

نسل جدید سوزوکی سوئیفت اسپورت در گاراژ تیونر ژاپنی کول ریسینگ حاضر شده است.


این تیونر که به خاطر بازنگری در برخی از جذاب‌ترین خودروهای جهان همچون نیسان GT-R شناخته شده این بار کیت بدنه‌ی جدیدی را برای هاچبک اسپورت سوزوکی در نظر گرفته است.


این کیت از رکاب‌های جانبی، قطعات جدید سپر جلو و عقب، اسپویلر نصب شده روی سقف و پوشش چراغ‌های جلو تشکیل شده است. ایده‌ی کول ریسینگ برای ارتقای این خودرو همچنین شامل جلوپنجره متفاوت، لوگوهای جدید در جلو و عقب خودرو و همچنین یک دست رینگ متفاوت با طراحی شش پره و رنگ تیره می‌باشد.

کول ریسینگ درخواست بهای ۳۶۰ هزار ینی (۳۱۹۷ دلار) برای کیت ارتقایی خود کرده است. البته اسپویلر عقب ۱۵ هزار ین قیمت دارد. از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق جدیدی اشاره کرد که باعث کاهش ارتفاع سوئیفت اسپورت می‌شود.

اگرچه کیت بدنه‌ی کول ریسینگ با جزئیات آن در دسترس مشتریان است اما فعلاً اشاره‌ای به دست‌کاری در قوای محرکه نشده است؛ بنابراین این خودرو از همان پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کند.


با وزن تنها ۹۷۵ کیلوگرم، سوزوکی سوئیفت اسپورت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۱ ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن به ۲۰۹ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    چقدر زیبا شده واقعا!!!
    ی گردو زیرش ول کنی تمومه.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یانکی

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    کافیه موتور هایابوسا بره زیر کاپوت.تو یو تیوب برید ببینید که موتور هایا بوسا روش میندازن از صداش سیر نمیشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. آرین

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (94 ديدگاه)

    تو عکس آخر خیلی جذابه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا