سیتروئن

معرفی کمپر ون شگفت‌انگیز سیتروئن جامپر بایکر سولوشن مولتی

سیتروئن جامپر بایکر سولوشن مولتی جدیدترین کمپر این برند فرانسوی است که می‌تواند شما و وسایلتان را به یک گردش اساسی ببرد. این خودروی جدید با داشتن توانایی کشیدن چیزهایی همچون یک ATV یا خودروی کارت کمک بیشتری به مالکان خود خواهد کرد. همانند مدل فعلی جامپر بایکر سولوشن، شما می‌توانید دو موتورسیکلت را نیز در بخش عقب خودرو جای دهید.


مدل مولتی از رمپ‌های جمع شدنی برای قرار دادن ATV در درون ون سود می‌برد. اگر این کار برای شما خیلی سخت باشد یک وینچ نیز می‌تواند ATV را به درون ون ببرد. همچنین نقاط محکمی برای بستن موتورسیکلت‌ها در کمپر ون سیتروئن در نظر گرفته شده بنابراین نگرانی از بابت تکان خوردن آن‌ها در زمان رانندگی وجود نخواهد داشت.

از جمله تجهیزات این ون می‌تواند به تخت خواب تاشو برای دو نفر اشاره کرد. همچنین یک فضای خواب دیگر برای دو نفر در زمان بالا رفتن سقف وجود دارد. آشپزخانه هم دارای اجاق، سینک و یخچال می‌باشد. چندین کابین دیواری برای قرار دادن وسایل همراه هم تدارک دیده شده است. زمانی که به دنبال استراحت در مکانی تفریحی باشید خواهید توانست از سایه بان خارجی سیتروئن استفاده کنید. یک بخاری دیزلی نیز باعث می‌شود کابین خودرو در شب‌ها گرم بماند.

احتمالاً مالکان این خودرو اکثر اوقات اقدام به کشیدن وسیله‌ی نقلیه‌ی تفریحی خود نخواهند کرد بنابراین صندلی عقب جداشدنی را می‌توان در زمان نیاز به فضای بیشتر نصب کرد.


قیمت سیتروئن جامپر بایکر سولوشن مولتی در آلمان از ۵۱۱۰۰ یورو آغاز می‌شود. از آنجایی که سیتروئن در بازار آمریکا حضور ندارد بنابراین انتظار نمی‌رود که این کمپر ون راهی به بازار این کشور بیابد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. حالا یکی

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (160 ديدگاه)

    از همه چی محرومیم. از آب و هوا گرفته تا ماشین و موتور. کمپر و کاروان که دیگه هیچی
    میترسم اون دنیا بهم بگن تو که تو ایران بودی به جهنم عادت داری بیا برو توو. اون موقع چه خاکی تو سرم بریزم؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    حداکثر استفاده از حداقل فضا
    کمپر ون ها دوست داشتنی هستن
    گرچه که مشتری زیادی ندارن
    شایداگه بیشتر تهاجمی بودن و به شاسی بلندها شبیه تر، مشتری بیشتری داشتن
    .
    البته از جهاتی هم شبیه کلاس دوست داشتنی و پرفروش پیکاپهای آمریکایی هستن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. نوید جهرمی

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3680 ديدگاه)

    اگه از اینا خواست بیاد ایران، اول باید پلیس رو توجیه کنن. دم به دقیقه پلیس و گشت ارشاد نیان ماشین رو چک کنن که یه وقت خبری نباشه.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. عباس

    ۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا بدون تجهیزات و امکانات روز دنیا و … به ما مردم ایران خیلی داره خوش میگذره !
    (دیوی از برنامه فامیل دور?)
    انشاا.. . یه روز برسه که از تحریم خبری نباشه .
    از ما که گذشت
    این آرزو ی من برای نسلهای بعدیه

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام. از ما گزشت یعنی ما فوت شدیم. اتفاقا اینها برای سن های بالا بسیار جذاب هستند . با ارزو مشکلی حل نخواهد شد. تلاش کنیم که اول برای خودمان و بعد برای نسل بعد درست بشود. وقتی ذهن ها همه دنبال سود سود سود و منافع و از بهم ریختگی وضع مملکت نفع میبرند ، چرا توقع درست شدن کنیم. از خودمون شروع کنیم. نه با شعار. با عمل. نه با خرافه ، با منطق. نه با دروغ ، با وجدان. چیزی جز حقو ناحق کردن مملکت مارو نجات نخواهد داد. من به شخصه بچه دار نخواهم شد مگر یقین پیدا کنم جامعه ان را درست تربیت کند. ۹۹٪ تربیت هر بچه یا شخصی به دست جامعست.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا