لوازم جانبی و تیونینگمرسدس بنز

شکاری لذت‌بخش با مرسدس گروما هانتر X کلاس!

شکار در جنگل شاید یکی از قدیمی‌ترین اعمال انسان‌ها باشد اما هنوز هم در بسیاری از نقاط دنیا طرفداران خاص خود را دارد؛ و اگر شما هم به شکار و ماجراجویی در جنگل و خارج از جاده علاقه دارید قطعاً می‌دانید که یکی ملزومات این کار یافتن خودرویی قوی و توانا برای تردد در چنین مکان‌هایی می‌باشد. خودروهای آفرود بنا به دلایلی واضح از بدیهی‌ترین گزینه‌های این کار هستند اما خب ما یک گزینه‌ی جدید را یافته‌ایم که ساخت مرسدس است.


این پیکاپ لوکس مرسدس X گروما هانتر نام دارد و توسط تیونری آلمانی به نام گروما اتومبیل ارتقا یافته است. تخصص این شرکت تولید خودروهایی توانا برای شکارچیان می‌باشد.


مرسدس گروما هانتر X کلاس یک پیکاپ معمولی نیست بلکه دارای ویژگی‌های خاص موردنیاز شکارچیان و شکار می‌باشد. از نظر بصری باید به رینگ‌های آلیاژی بولاردز، میله‌ی جلو و کناری و رول بار اشاره کرد. این قطعات تنها نقش ظاهری ندارند بلکه باعث آماده شدن X کلاس برای تردد در مسیرهای سخت و خشن می‌شوند. این پیکاپ لوکس همچنین به محافظ‌های زیر بدنه و تاکوژنراتور مجهز شده است.


جدای از موارد یاد شده، مرسدس گروما هانتر X کلاس را می‌توان با وینچ های جلو و عقب، بخش نگه‌دارنده‌ی اسلحه در عقب، تمیزکننده‌ی موبایل آکوا ۲ گو پرو، لامپ‌های لیزری و فضای ذخیره‌ای سفارش داد. خریداران همچنین گزینه‌ی استفاده از سقف به عنوان جایگاه بررسی شکار را نیز پیش روی خود دارند.


نهایتاً می‌توان کل بدنه‌ی پیکاپ را با پوشش خاص یا رنگ سبز مات سفارش داد. دلیل این کار پنهان کردن X کلاس از دید دیگران و همچنین استفاده کمتر از موادی است که نور را منعکس می‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Omid

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    برای شکار باید f150 رپتور داشته باشی نه این

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. ..::Majidio Lamborghini::..

      ۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      این حیفه واسه شکار

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Omid

        ۹ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (2172 ديدگاه)

        این کلا حیفه واسه همه کاری یا شایدم واسه هیچ کاری به درد نخوره
        کسی که بخواد یه پیکاپ به درد بخور ارزون از نیسان بخره که میره ناوارا میگیره کسی هم که افرود بخواد یا فورد میگیره یا تویوتا کسی هم که بخواد بار سنگین جا به جا کنه میره سراغ نیسان تایتان یا فورد یا شورولت یا تویوتا مگر اینکه یه کسی بخواد یه نیسان ناوارا بگیره با قیافه شبیه پیکان وانت و به درد نخور با قیمت بسیار بسیار بیشتر .
        مرسدس ماشینای محشری میزنه از sکلاس و cکلاس و g کلاس و aکلاس و … ولی باید قبول کرد این پیکاپش ماهیت خاصی نداره و کاربرد به خصوصی هم نداره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. روح اله

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (134 ديدگاه)

    اصلا واسه چی بری شکار؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. نوید جهرمی

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    شکار تا زمانی که برای تأمین غذا و حفظ بقاء بود مشکل نداشت. از وقتی که شد تفریح ریشه حیوانات رو کند.
    توی ایران خودمون از همه جا افتضاح تره. در حدی که برای خودمون هم اسماَ ممنوع کردیم ولی مجوزشو دادیم به خارجیا بیان شکار کنن لذتشو ببرن. تا الان هم چندین گونه که مختص ایران بوده رو منقرض کردیم رفته.
    —————–
    هر تیون دیگه ازش میدیدم خوشحال میشدم اما این ناراحاتم کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. مرتضی مقدم

      ۱۰ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (163 ديدگاه)

      خیلی حرفت درسته.ی وقتی برای حفظ زندگی مجبور بودن شکار کنن که چاره ای هم نبود اما شکار برا لذت بردن به نظرم یه عمل وحشتناکه.گرفتن جان موجودی که در مقابل شما کم هوش تر و بی دفاع باشه و بدتر اینکه هیچ آسیب و آزاری به شما نرسونده هیچ جوری قابل توجیه نیست.ی لحظه شکارچی ها فک کنن که ی سری موجود هوشمند تر از فضا اومدن روی زمین و آخر هفته ها میان شکار انسان ها فقط برای خوش گذرونی.لذت بخشه واقعا؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. (Ali (Chevy nova

    ۸ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    محصولى که از ترس فروش کم جرات نکردن تو امرىکا بفروشنش

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا