لکسوس

قیمت‌گذاری لکسس CT200h فیس لیفت 2018

هفت سال از معرفی لکسس CT200h می‌گذرد و حالا این محصول هیبریدی خودروساز ژاپنی به عنوان مدل سال ۲۰۱۸ و با یک فیس لیفت روانه بازار بریتانیا شده است.

Facelifted 2018 Lexus CT200h
بریتانیا بهترین بازار برای لکسس CT200h بوده و بیش از ۲۷ هزار دستگاه از این خودرو در این کشور فروخته شده که یک‌سوم از کل فروش این منطقه را تشکیل می‌دهد.

Facelifted 2018 Lexus CT200h
لکسس می‌گوید قابل‌توجه‌ترین به‌روزرسانی این خودرو طراحی بازنگری شده برای ایجاد کاراکتر خاص‌تر با چراغ‌ها و DRL های جدید، الگوی جدید برای جلوپنجره، مه شکن‌های جدید و… می‌باشد.

Facelifted 2018 Lexus CT200h
کابین این خودرو از قبل نیز یکی از بهترین گزینه‌ها در این کلاس بوده و متریال باکیفیتی در آن بکار رفته اما فیس لیفت اخیر باعث اضافه شدن سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰.۳ اینچی شده که دارای صفحه‌نمایش واضح‌تر و عملکرد جدا کردن این صفحه است. همچنین رنگ‌های بیشتری در دسترس بوده که شامل‌ پوشش دو رنگ کابین نیز می‌باشد.

Facelifted 2018 Lexus CT200h
لکسس همچنین مدل F اسپورت را نیز اصلاح کرده و به لطف الگوی منحصربه‌فرد جلوپنجره با رنگ مشکی متالیک و دیگر موارد این نسخه را اسپورت تر کرده است.


تمامی نسخه‌های بالاتر از مدل پایه SE دارای سیستم‌های ایمنی فعال لکسس خواهند بود که شامل سیستم پیشگیری از برخورد، کروز کنترل خودکار، هشدار خروج خودرو از خط، نوربالای خودکار و تشخیص علائم ترافیکی جاده می‌باشد.

قوای محرکه CT200h فیس لیفت تغییری نداشته و قدرت کل ۱۳۴ اسبی را به همراه آلایندگی ۸۸ گرمی در هر کیلومتر ارائه می‌کند. بهای این خودرو در مدل پایه SE از ۲۳۴۹۵ پوند آغاز شده و در مدل F اسپورت فول به ۳۱۲۴۵ پوند می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    نمیدونستم این لکسس مدل اف اسپورت داره !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Amir Schumacher

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    به خاطر آلایندگیش فکر کنم معاف از مالیات اروپاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    عالی است !
    جیب ما از پول این ماشینها ، خالی است! ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رامتین

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    این خودرو بنظر قراره از خط تولید خارج شه و جایگزین براش بیاد!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا