نیسان

نیسان نوت نیسمو بلک لیمیتد ادیشن، مخصوص چشم‌بادامی‌ها!

نیسان نوت نیسمو بلک لیمیتد ادیشن جدیدترین عضو خانواده‌ی پرجمعیتی است که برای سایر نقاط جهان همانند میوه‌ای ممنوعه بوده و فقط در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.


همان‌گونه که نام خودرو نشان می‌دهد، این نوت سفارشی با تریم های e-Power، e-Power S و نیسمو S در دسترس خواهد بود. پکیج موردبحث برای ایجاد ظاهری اسپورت تر طراحی شده و شامل نوارهای مشکی روی کاپوت، سقف تیره‌رنگ و عناصر مشکی بدنه همچون آنتن بال کوسه‌ای، اسپویلر سقف و آینه‌های جانبی می‌باشد.

نیسان نوت نیسمو بلک لیمیتد تنها با دو رنگ بدنه‌ی سفید و خاکستری تیره در دسترس است. این خودرو همچنین از آپشن های محبوبی همچون چراغ‌های جلوی LED، کروز کنترل هوشمند و ناوبری سود می‌برد.

از آنجایی که پکیج یاد شده فقط شامل بدنه‌ی نوت نیسمو بوده بنابراین از نظر فنی تغییری را در آن نمی‌بینیم. نیروبخش نوت e-Power نیسمو هیبرید پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری بنزینی و باتری کوچک ۱.۵ کیلووات ساعتی است که قدرت ۱۰۹ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۳ نیوتون متری دارد؛ اما مدل e-Power نیسمو S خروجی ۱۳۴ اسبی و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری دارد که این توانایی با ارتقای همان قوای محرکه‌ی هیبریدی مدل استاندارد به دست آمده است.

اما مدل غیر هیبریدی نیسمو S دارای پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۶۳ نیوتون متر است. این خودروی سفارشی پس از حضور در نمایشگاه توکیو با قیمت پایه‌ی ۲۴۹۷۵ دلاری برای مدل نوت نیسمو S بلک لیمیتد وارد بازار ژاپن خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. الیور تویست

    ۱۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (25 ديدگاه)

    فکر کردم خروجی قدرت بیشتر از اینا باشه??? کم نیست برای ماشین بازای ژاپنی ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مانی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    درسته که ما بادوم رو خیلی‌ دوست داریم
    ولی‌ اون بی‌وفا دیگه لاکشری شده و دستمون بهش نمیرسه
    اما درست نیست به ژاپنی‌ها اینجوری بگین چش بادومی
    مثل این میمونه که اونا بگن ماشین زدیم واسه ایرانی‌های دماغ گنده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا