ممکن است شما نظرات گوناگونی درباره منصوری شنیده باشید اما قطعاً هیچکسی به خسته کننده بودن محصولات این تیونر اعتقادی ندارد. بخش اعظم پروژههای منصوری باعث ایجاد نظرات متضاد شده اما خب هرگز نباید تواناییهای این شرکت را دستکم گرفت. این بار میخواهیم پروژهای نسبتاً متفاوت از منصوری را معرفی کنیم.
این تیونر روی آئودی RS6 آوانت جدید کار کرده است. این سوپر استیشن آلمانی جزو معدود خودروهای دوستداشتنی روزهای اخیر است اما مطمئن نیستیم که همین نظر را درباره محصول تیون شده منصوری داشته باشیم.
منصوری به دنبال معرفی این خودرو در نمایشگاه ژنو بود اما به خاطر لغو این رویداد تنها شاهد رونمایی آنلاین آن هستیم. اگر کیت بدنهی پهن و فیبر کربن RS6 آوانت شما را متقاعد به تیون شدن خودرو نمیکند پس احتمالاً با دیدن خروجیهای اگزوز عجیب RS6 آوانت به دستکاری این استیشن اذعان خواهید کرد. خروجیهای اگزوز گرد RS6 استاندارد که بزرگترین خروجیهای اگزوز بکار رفته در محصولات RS میباشد حذف شده و جای خود را به نمونههای جدید و دیفیوزری بزرگ دادهاند.
از ورودیهای هوای کاپوت گرفته تا اسپویلر جلو، رکابهای جانبی بزرگ و اسپویلر بزرگ روی سقف، منصوری واقعاً تمرکز زیادی روی دگرگونی بصری این خودرو داشته است. این نوارهای نارنجی روی کاپوت و رینگهای ۲۲ اینچی فورج کاری شده نیز با طرح کابین هماهنگ هستند. در کابین رنگ مشابهی برای کمربندهای ایمنی، کفپوشها، داشبورد و استراحتگاههای دست بکار رفته است.
قطعاً یک پروژهی تیونینگ بدون ارتقای قدرت پیشرانه کامل نخواهد بود. این هیولای استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۹۱ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری استفاده میکند اما به لطف جادوی منصوری، قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۷۲۰ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتون متر رسیده است.
این قدرت بیشتر باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیهای شده و اگرچه سقف سرعت RS6 آوانت منصوری اعلام نشده اما نسخه استاندارد آن سقف سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعتی دارد.
[دانلود ویدئو]
آرین
۱۶ اسفند ۱۳۹۸حالا این دیزاین شد یه چیزی ???
اون لامبورگینی اوروس چی بود الکی شلوغ شده بود
حمید
۱۶ اسفند ۱۳۹۸بالاخره با یکی از تویینگ منصوری خیلی خوشم اومد
جالبه اونم رو استیشن خیلی دوسش دارم
Hemn
۱۶ اسفند ۱۳۹۸دقیقا
اولین استیشنیه که همه چی تمامه
علی"P.F"
۱۶ اسفند ۱۳۹۸از معدود تیون های منصوری هس که واقعا زیبا شده و خوشم اومد
Hamidreza
۱۶ اسفند ۱۳۹۸باز بگین منصوری بده
این که خیلی جذابه
امیر
۱۶ اسفند ۱۳۹۸حالا این یکی از زیر دستش در رفته و قشنگ شده
تو یوتوب یکی از یوتوبرها یه چیز قشنگ درباره منصوری میگفت.
میگفت منصوری تو طراحی جزیات عالی عمل میکنه ولی وقتی پروژه بزرگتر میشه نمیدونه دیدگاهشو تو محیط بزرگتر پیاده کنه. تو جزییات و قطعات خوب میسازه. اما ماشین یک قطعه نیست. ماشین یه چیز جعبه ایی مانند با ابعاد ۲ متر در ۴ متر هست با ارتفاع ۲ یا ۳ متر. البته طراحی تو این ابعاد نیازمند کارگاه های خیلی بزرگ هست شاید منصوری نداره یا نمیخواد هزینه کنه. الله اعلم.
OMID
۱۶ اسفند ۱۳۹۸داره
دادا کسی که بوگاتی تیون میکنه صد در صد پولشو داره
یه کارگاه هم داره
200 نفر هم کارمند داره
Lamborghini
۱۶ اسفند ۱۳۹۸از یه سری کارهای منصوری خوشم نیومد ولی این فوق العادس ماشین رو شلوغ نکرده خیلی ساده زیباتر کرده
Khosrow
۱۶ اسفند ۱۳۹۸این ائودی انقدر زیباست که تلاش های حاج منصور برای خرابکاری رو خنثی کرده ..
OMID-LAMBO
۱۶ اسفند ۱۳۹۸منصوری همیشه کارش خوب بوده و هست !
شاید یکم شلوغ کاریاش زیاده تو قسمت بیرونی یا داخلی ماشین ولی اینم یادمون بمونه اولین تیونری بود که مستقیما رفت سمت بوگاتی و وینچرو رو درست کرد !
اونتادور 2000 اسبی رو ساخت !
برترین تیونر دنیاست ! بی برو برگرد !
Carbonado Aventador
۱۶ اسفند ۱۳۹۸از نظر شخصی من ، هنسی پرفومنس بزرگترین و تواناترین تیونر دنیاس..
.
منصوری رو تو بخص دیزاین میتونیم یکی از بهترین ها بدونیم ولی تو بحث تقویت موتور هنسی یه کمپانی اعجوبه ای هست.
Bayerische Motoren Werke
۱۶ اسفند ۱۳۹۸سوالم اینه که هنسی چجور اعجوبه ای هست که کامارو 1000 اسبیش با 2.9 لیتر سوپرشارژ به داج دیمون با 840 اسب و سوپر شارژر 2.7 لیتری میبازه تو درگ. دیمن کارخونه و جنگیر تیون. چه تیونیه آخه؟ تازه اسمشم پر مدعا ولی باخت تو درگ به دیمن.
قیمت نجومی نسبت به دیمن بدون ارتقا بادی خودرو و سیستم ترمز و تعلیق.
امیر
۱۶ اسفند ۱۳۹۸یه مثال دیگه مینزم. مثلا یه یخچال ساید بای ساید وایرپول ت کانادا حدودا ۱۰۰۰ دلاره . صفحه نمایش داره.
اما چرا تو تهران و باقی شهرا باید مدلای قدیمی و یا های کپی و تقلبیشو بخریم؟؟ چون خودمون تو دام وطنی و ایرانی بودن افتادیم. با دستای خودمون حمایت کردیم. نتیجش شد این. یادمون رفت کره جنوبی و ژاپن که این کارا رو کردن مردمشون ژاپنی و کره ایی بودن. یادمون رفت ما اصلا چنین ادمایی نیستیم. یادمون رفت تربیت و فرهنگمون مثل ژاپن و کره جنوبی نیست.
♤Angus_812♤
۱۶ اسفند ۱۳۹۸این منصوری داره شوخی میکنه
یا واقعا انقدر مسخره کار میکنه
استانداردش خیلی بهتره و قشنگ تره
مودریچ
۱۶ اسفند ۱۳۹۸عجیبه این بدتر نشد هیچ بهترم شد
Hadi
۱۶ اسفند ۱۳۹۸۷۲۰اسب بخار!!! برای یک استیشن فوق العادس…
علیرضا
۱۶ اسفند ۱۳۹۸نه به اون اروس همششش آبی نه به این rs6 … اتفاقا تیونینگ این آئودی سخت تر از اروس بود . نمیدونم چرا لامبورگینی رو خراب کرد
Enzo
۱۶ اسفند ۱۳۹۸حالا شد .به این میگن تیونه درست حسابی .?
OMID
۱۶ اسفند ۱۳۹۸Rs6 اولین استیشنیه که ازش خوشم اومده
خدایی همه چیز تموم
رامین
۱۷ اسفند ۱۳۹۸این و بنتلی بهترین کارهای امسال منصوری هستن