بنتلی

پشت فرمان بنتلی فلایینگ اسپور 2021، کشتی لوکس بریتانیایی!

وقتی بحث اشرافی گری و ظرافت باشد محصولات معدودی بهتر از بنتلی فلایینگ اسپور خواهند بود. خب شما به عنوان سازنده چگونه بر جذابیت این خودرو اضافه می‌کنید؟ نظرتان درباره نسخه‌ای ارزان‌تر چیست؟

این فلایینگ اسپور ۸ سیلندر است. هنوز هم ۵.۳ متر طول دارد، از تجهیزات بسیار زیادی سود می‌برد و لوکس‌ترین متریال را در خود جای داده است؛ اما بجای نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری پرچم‌دار از پیشرانه‌ای کوچک‌تر اما همچنان هیجان‌انگیز یعنی ۸ سیلندر ۴ لیتری سود می‌برد.

خب بیایید درباره اعداد صحبت کنیم. این پیشرانه ۸ سیلندر قدرت ۵۴۲ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری داشته و از این نظر ۸۴ اسب بخار و ۱۳۰ نیوتون متر کم‌توان‌تر از مدل پرچم‌دار می‌باشد. البته فلایینگ اسپور ۸ سیلندر وزن کمتری هم داشته و ۱۰۰ کیلوگرم سبک‌تر است؛ بنابراین اگرچه در روی کاغذ با قدرت کمتری روبرو هستیم اما از نظر پرفورمنس و به ویژه احساس راننده در جاده تفاوت بسیار کمی بین دو مدل فلایینگ اسپور دیده می‌شود. بنتلی می‌گوید این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۱ ثانیه‌ای دارد که تنها دو دهم ثانیه کندتر از مدل ۱۲ سیلندر می‌باشد.

البته عددی که واقعاً اهمیت دارد قیمت است. اگرچه قیمت ۱۵۳۹۰۰ پوندی فلایینگ اسپور ۸ سیلندر خیلی ارزان نیست اما ۱۴۴۰۰ پوند کمتر از نسخه ۱۲ سیلندر می‌باشد هرچند خریداران این دسته از خودروها اهمیت چندانی به این رقم‌ها نمی‌دهند. این خودرو به خاطر وزن کمتر خود تیزتر حس می‌شود و در واقع فلایینگ اسپور را به حد اعلای خود می‌رساند.

این پیشرانه ۴ لیتری در گروه فولکس‌واگن کاملاً شناخته شده است زیرا نیروبخش هر محصولی از لامبورگینی اوروس گرفته تا آئودی RS6 آوانت می‌باشد؛ بنابراین اگرچه از نظر خاص بودن به پای پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری نمی‌رسد اما قطعاً از نظر شخصیت و توانایی‌ها چیزی کم ندارد.

علیرغم تعداد سیلندر و حجم کمتر، این پیشرانه ۸ سیلندر در زمان روشن شدن صدای بیشتری دارد. در جایی که نیروگاه ۱۲ سیلندر کاملاً آرام و نرم است پیشرانه ۸ سیلندر صدای خشن‌تری را در دور درجا تولید می‌کند. بنتلی می‌گوید این کار را به عمد انجام داده زیرا پیشرانه ۸ سیلندر باید تجربه رانندگی درگیر کننده تری را ارائه کند.

در سرعت‌های پایین و سواری‌های روزمره، پیشرانه ۸ سیلندر همان شخصیت همیشگی فلایینگ اسپور را حفظ کرده و کاملاً ریلکس حس می‌شود. شما کاملاً در کابین فرو رفته‌اید و خبری از صدای جاده یا لاستیک نیست و تنها غرش پیشرانه از اگزوز به گوش می‌رسد.

به سختی می‌توان وجود ناهمواری‌ها در جاده را حس کرد هرچند رینگ‌های ۲۲ اینچی این خودرو در چاله‌ها باعث لرزش می‌شوند. تکان های بدنه به خوبی کنترل شده‌اند اما پیشنهاد می‌کنیم رینگ‌های کوچک‌تر را انتخاب کنید تا به‌صورت نرم‌تری از دست‌اندازها رد شوید.

این پیشرانه همچنین به تکنولوژی خاموش کردن نیمی از سیلندرها مجهز بوده و این امر بر آرامش کابین می‌افزاید اما انتظار نداشته باشید که در مصرف سوخت خیلی صرفه‌جویی شود چراکه مصرف سوخت ترکیبی خودرو برابر با ۱۲.۷ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.

از نظر آرامش و رفاه کابین تفاوتی بین پیشرانه ۸ و ۱۲ سیلندر فلایینگ اسپور وجود ندارد اما در سر پیچ‌هاست که تفاوت‌ها اندکی آشکار شده و مدل ۸ سیلندر اشتیاق بیشتری به سریع رفتن دارد.

اجازه دهید یک‌چیز را روشن کنیم و آن اینکه فلایینگ اسپور پورشه ۹۱۱ نیست. علیرغم پیشرانه‌ای سبک‌تر، این خودرو بیش از ۲۳۰۰ کیلوگرم وزن داشته و سنگین‌وزن محسوب می‌شود؛ اما وزن کمتر در دماغه و توزیع بهتر وزن به همراه بازنگری در سیستم تعلیق و فرمان باعث شده‌اند این خودرو چابک‌تر از مدل پرچم‌دار باشد. فلایینگ اسپور را خودرویی چابک و سبک نخواهید دانست اما بخش جلو احساس بهتری در عبور از پیچ‌ها داشته و فرمان پذیری تمامی چرخ ها به این موضوع کمک می‌کند.

از نظر دینامیکی شاهد عملکرد احساس‌برانگیزی هستیم. سیستم تعلیق بادی سه محفظه‌ای باعث شده سواری نرم و کنترل شده‌ای در هر سرعتی وجود داشته باشد و سیستم آنتی رول فعال ۴۸ ولتی این سدان بزرگ را به‌صورت تخت نگه می‌دارد. سیستم چهار چرخ محرک نیز کشش خودرو را در هر سرعتی تضمین کرده است.

خریداران در داخل کابین می‌توانند آپشن های بسیار زیادی را برای تریم و چرم انتخاب کنند. ۱۴ هزار پوند صرفه‌جویی انجام شده با انتخاب مدل ۸ سیلندر به سرعت می‌تواند محو شود چراکه برای مثال بسته سفارشی مولینر به تنهایی ۱۴۵۴۵ پوند قیمت داشته و شامل چرم دوخت الماسی، رینگ‌های ۲۲ اینچی، پوشش سقف چرم و پدال‌های اسپورت می‌باشد.

بسته سفارشی بلک لاین که باعث حذف جزئیات کرومی بدنه و اضافه شدن عناصر مشکی می‌باشد ۳۵۸۵ پوند قیمت داشته و نمایشگر مرکزی چرخان هم با بهای ۴۸۲۰ پوند در دسترس می‌باشد. خودروی حاضر در تست در کل بیش از ۵۱ هزار پوند آپشن داشته است. زمانی که بدانید رولزرویس گوست قیمت پایه ۲۳۳ هزار پوندی دارد قطعاً بنتلی خودروی باارزش‌تری به نظر خواهد رسید.

بنتلی فلایینگ اسپور پیش از این ۵ ستاره کامل را از ما دریافت نموده و خودروی لوکس سال ۲۰۲۰ مجله اتو اکسپرس لقب گرفته است. این حقیقت که نسخه ۸ سیلندر فلایینگ اسپور قیمت ارزان‌تری داشته و سواری هیجان‌انگیزتری را ارائه می‌کند باعث شده گل سرسبد خانواده باشد. این خودرو نه تنها مهندسی بسیار خوبی دارد بلکه از توانایی‌های گسترده‌ای سود می‌برد.

مشخصات بنتلی فلایینگ اسپور ۸ سیلندر
  • قیمت: ۱۵۳۹۰۰ پوند
  • پیشرانه: ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو
  • قدرت/گشتاور: ۵۴۲ اسب بخار/۷۷۰ نیوتون متر
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۴.۱ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۳۱۸ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: ۱۲.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. ایران

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (341 ديدگاه)

    کاش واردات آزاد بود تو ایران هم از اینا میدیدیم

    موافقم 39
    مخالفم 3
    1. پدر خودرو سازی جهان

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (96 ديدگاه)

      جواهر بی همتا
      ترکیب نهایی پرفورمنس و لوکس?

      موافقم 24
      مخالفم 0
    2. Shirko

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (253 ديدگاه)

      همیشه بین این و مرسدس اس مایباخ مردد بوده ام .

      موافقم 14
      مخالفم 9
    3. زیزیگولو

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (4915 ديدگاه)

      ماشین لوکس معیاری هستش که تو هر کشوری معنای خاص خودشو داره مثلاً تو بعضی کشورا به ماشینی لوکس گفته میشه که برندی معتبر مثل لکسوس و بنز و بی ام و رو داشته باشن و تو بعضی کشورا هم ماشینای بالای 75 هزار دلارو لوکس میدونن و یا تو بعضی کشورای دیگه وجود بعضی امکاناتو در کنار برند ملاک قرار میدن …… در کل هر چی که هستش ماشین لوکس تعریفی داره که به زیر کاپوت ماشین زیاد ربطی نداره و در واقع معیارایی رو واسه انتخاب این دسته از ماشینا انتخاب میکنن که به موقعیت اجتماعی مالکای این ماشینا ربط پیدا کنه مثلاً تو کشور ما به ماشینی لوکس نگاه جدیدی شده که تموم اون قواعد بالا رو که گفتم نقض میکنه!!!! طوری که طبق قوانین فعلی هر ماشینی که حجم موتورش از 2500 سی‌سی بالاتر باشه لوکس به حساب میاد!!! و طبیعی هستش ماشینایی که این ویژگی رو ندارن لوکس نیستن!!! وقتی تو دوران مدرسه درسایی مثل جبرو احتمالو ریاضیاتو هندسه رو می‌خوندیم اکثراً به گوشمون میخورد که این نکته صحیحه مگر خلاف اون اثبات بشه!!!

      موافقم 22
      مخالفم 0
  2. S

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (351 ديدگاه)

    خیلی پهنه اگر جمع تر بود بهتر میشد
    بیش از حد بزرگ بودن جذابیتشو کم کرده

    موافقم 1
    مخالفم 78
  3. ??Amin_sto??

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (293 ديدگاه)

    ماشین خوبیه اما به نظر من رولز رویس فانتوم بهترینه و حرف نداره ?

    موافقم 14
    مخالفم 39
    1. Mr.X

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      اصلا رولز رویس بهترین نیست. بتلی واقعا خیلی با کلاس تره. رولز رویس مال تازه به دوران رسیده هاست. مثلا یارو یوتیوبره پول دار شده میره اولین چیزی که میخره رولز رویسه. یا زنای پولدار که شوهر ندارن. جدی هرکی من دیدم تو اینترنت رولز داره خارج از این حالتایی که من میگم نیست. اگه سرچ کنید مردمی که رولز رویس دارن (people who have rolls royce) میبینید کیا دارن (البته عکس شاهرخ خان هم میاد که اون رو نادیده بگیرین چون اینطور افراد پولدار و معروف هزار تا ماشین دیگه هم دارن منظورم افراد کمی پولدار که فقط یه ماشین دارن) “لوکس واقعی=بنتلی” “لوکس واقعی=بنتلی” “لوکس واقعی=بنتلی”
      نظرتون
      بنتلی=👍👍👍👍👍👍👍👍
      رولز رویس=👎👎👎👎👎👎👎

      موافقم 35
      مخالفم 32
      1. حشمت ۰۲۱

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (329 ديدگاه)

        ماشین آدم چه ربطی به شخصیت آدم داره ??

        موافقم 12
        مخالفم 2
        1. Mr.X

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          خیلی زیاد ربط داره. و بدان که من از کلمه معمولا استفاده کردم(تو ذهنم استفاده کردم ببخشید😅😅 ولی منظورم همه نیست).

          موافقم 3
          مخالفم 8
      2. Mr.X

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        پدال بذار کامنتم پخش شه اگه نمیخوای مثل قبل دوباره همش رو حذف کنی…….

        موافقم 2
        مخالفم 7
      3. MahyarMAR

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (215 ديدگاه)

        چه جالب همه کسایی که فن لامبو هستن از زیبایی بالا نمیدونن پروفایل چی بزارن (از بس زیبایی در ماشین های لامبو هست)

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. Mr.X

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          دقیقا ولی من فقط فن لامبو نیستم. فن همه چی غیر از رولز رویس و تسلا هستم

          موافقم 3
          مخالفم 4
        2. HamidReza

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2444 ديدگاه)

          از کجا به این نتیجه رسیدی انصافا!

          موافقم 2
          مخالفم 0
    2. Mr.X

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      تازه از چتری که از تو در رولز فانتوم در میاد هم متنفرم. همش آپشتنای الکی و مسخره بی کاربرد

      موافقم 5
      مخالفم 31
      1. Farzad

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        آپشن های افراطی فقط مخصوص رولزرویس نیست خیلی از برندها دارن منتها این برند دیگه آخر سلطنتی بودنه . مدیر عامل رولزرویس یه سری گفت : ثروتمندا نمیدونن پولاشونو چجوری باید خرج کنن ، خوب ما بهشون میگیم چجوری و کجا این کارو بکنن .

        موافقم 20
        مخالفم 4
      2. Mf1

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (478 ديدگاه)

        شاید برا ما کاربرد نداره ولی تو انگلستان و اروپاه که آب هوای بارونی داره کاربرد داره
        ولی تو ایران به رادیو ظبط رحم نمیکنن

        موافقم 18
        مخالفم 0
      3. Zakaria

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (310 ديدگاه)

        برای کشوری که یکسره بارون میباره آپشن به درد بخوریه

        موافقم 14
        مخالفم 1
    3. Ramin

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      امین استو…

      میبینم بازم بدون منطق حرف زدی….

      رولز رویس فانتوم 8 قیمتش از 750 هزار دلار شروع میشه…. برو تا 1 میلیون دلار…
      ?? ( به درد *** دونی هم نمیخوره فانتوم !!! )

      اما بنتلی رو بببین….. پرفورمنسی رو ببین…. شتابو ببین …. امکانات رو ببین….
      ( بنتلی هم صفحه نمایش داره هم سقف پانورما حساس به نور. رولز رویس هیچ کدومو نداه الکی هم گرونه. منظورم فانتومه )

      خب قیمت پاییه بنتلی فلاینگ اسپور از 219 هزار دلار شروع میشه … تا 300 هزار دلار هم میرسه…

      جالبه بدونی ارزش همون ساعت داخل بنتلی به تنهایی 240 هزار دلاره که از قیمت پاییه خود بنتلی گرونتره… !!! ??

      رولز رویس فقط اسم در کرده…. شتاباش همه بالای 5.5 ثاینه هست . امکانات هم نداره

      مثلا سقفش 5000 تا چراخ داره…. یه سوال….. 5000 تا چراخ به چه کارم میاد ؟؟؟

      فرموشن عینه چرخ پرایده…. خدا ویکلی هیچی نداره فانتوم

      رولز رویس فقط اسم در کرده….. و السلام نامه تمام… سالی نهایتا 1000 تا دستگاه
      تولید میکنه…

      اصلا یه نظر سنجی…

      بنتلی بهترین لوکس ساز جهان = ??????

      رولز رویس بهترین لوکس ساز جهان = ????

      پدال کامنتمو منتشر کن لطفا… حذفش نکن

      موافقم 22
      مخالفم 25
      1. مازیار

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2506 ديدگاه)

        رولزرویس و بنتلی دو بال ماشینهای کوپه و سدان فوق لوکس هستن که نه هیچکدوم بر دیگری ارجحیت کامل دارن و نه هیچ همتایی در این گروه خودرویی

        موافقم 8
        مخالفم 2
      2. Mr.X

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        اولین باری که با رامین نه دومین باری که باهات موافقم

        موافقم 3
        مخالفم 6
      3. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (160 ديدگاه)

        واقعا جالبه.چون به بقیه میگی بدون منطق حرف میزنید ولی کامنتات هیچ منطق و منبعی نیست.
        یک اینکه فانتوم نسل ۸ قیمتش از ۴۴۵٫۰۰۰$ شروع میشه و هرچقدر بخای بی نهایت میتونی سفارشی سازیش کنی و به همین منظور به اندازه هر اپشن روی قیمتش افزوده میشه.
        دو اینکه قیمت ساعت Breitling Mulliner Tourbillon بنتلی بنتایگا که گرون ترین اپشن داخل یه خودرو هست یه ساعت عقربه ای مکانیکی که قیمتش ۱۷۰٫۰۰۰$ هستش نه ۲۵۰٫۰۰۰ دلار (که مکانیزمی درش استفاده شده که هر ۱۵ دقیقه یک بار به دور خودش بچرخه)
        اونی که شما میگید ساعت مچی همکاری بنتلی و این شرکت هست.
        سه اینکه رولز رویس اصلن برای شتاب و تاپ اسپید ساخته نشده که بخایم یکی از دلایل برتری رقبا نسبت بهش رو شتاب ۰-۱۰۰ بدونیم.
        چهار اینکه کی گفته رولز رویس آپشن و امکانات نداره؟
        پرده های محفظه،DAS یا Drive Assist Systems،سیستم صوتی سفارشی خود رولز رویس،پکیج سیگار،شیشه عقب شخصی،نمایشگر های صندلی عقب،یخچال،جالیوانی،کفپوش از جنس پشم بره،تزیین ستاره ای(با بیش از ۱۳۰۰ چراغ فیبر-اپتیکی.جالب اینجاس که رولز گفته یکی از دلایل استفاده نکردن از سقف پانوراما اینه که خودمون توانایی شخصی سازی آسمان واقعی رو برای مشتری داریم) و خیلی خیلی امکانات شخصی دیگه.کجای این فقط اسم در کردنه؟کجاش بدون امکاناته؟
        الان ذره ای امکانات و اپشن هاش رو گفتم تازه
        کی گفته رولز رویس صفحه نمایش نداره؟
        فانتوم به صورت استاندارد یه صفحه نمایش داره که پشت یه صفحه شیشه ایه که با یه دکمه چرخشی روی کنسول مرکزی میتونی کنترلش کنی و ازش استفاده کنی.همچنین دوتا صفحه نمایش هم پشت صندلی جلو ها هست که سرنشینای عقب میتونن ازش استفاده کنن و به سیستم صوتی و ناوبری خودرو دسترسی داشته باشن و میتونن به یه برنامه های تلویزیونی زنده هم دسترسی داشته باشن.
        انتخاب بین رولز رویس و بنتلی بیشتر به سلیقه ادما مربوطه که اشرافیت خالص رو انتخاب بکنن یا لوکس و سریع بودن رو.
        خواهشن منطقی نظر بدید

        موافقم 9
        مخالفم 2
    4. Farzad

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      انتخاب بین رولزرویس و بنتلی خیلی سلیقه ایه ، مثل رئال مادرید بارسلونا می مونه .
      نظر منم رولز یه سر و گردن بالاتره .

      موافقم 16
      مخالفم 6
      1. Mr.X

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        اتفاقا اینطور نیست مثل انتخاب بین بوگاتی شیرون و مثلا پورشه 918 میمونه یا فراری

        موافقم 3
        مخالفم 8
  4. محمد رستمی نژاد

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (69 ديدگاه)

    ایرانیا با قیمت دلار حق گفتن کاش رو ندارن

    موافقم 14
    مخالفم 3
  5. !!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (335 ديدگاه)

    مهندسی ناب…
    طراحی کم نقص…
    لوکس به تمام معنا…
    باصلابت و اشرافی گری به تمام معنا…
    با موتوری قوی…
    کلا جمعی از همه ی ایناس فلایینگ اسپار 2021…
    عاشقشم!!!!!!????????????
    پدال لطفا بذار کامنتم منتشر بشه و حذفش نکن…ممنون…????

    موافقم 18
    مخالفم 7
  6. Aryan kia

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (574 ديدگاه)

    خیلی زیبا و با ابهت هست ولی ای کاش عقبش خوشگل تر بود

    موافقم 10
    مخالفم 12
    1. Mahdi

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (140 ديدگاه)

      واقعا نمی دونم چرا بعضی ها عقب بنتلی رو دوست ندارن به نظرم عقبش به اندازه جلوش قشنگ و اصالت داره

      موافقم 12
      مخالفم 2
  7. Farzad

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    با این پیشرانه ۸ سیلندر احساس میکنم به شخصیت خاص این انگلیسی تمام عیار خدشه وارد شده .
    در بقیه موارد بی نظیر و خلاقانه عمل کرده مثل همیشه .

    موافقم 14
    مخالفم 12
  8. M

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (160 ديدگاه)

    چشم نوازترین سدان حال حاضر دنیا ، چه طراحی خارجی چه داخلی ، بینظیره …

    موافقم 24
    مخالفم 4
    1. Mr.X

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      با هات موا فقم

      موافقم 12
      مخالفم 5
  9. Regra loaded

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (227 ديدگاه)

    تودوزی قرمز یا کرمی این سدان رو به مشکیش ترجیح میدم

    موافقم 6
    مخالفم 4
  10. Ramin

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    دقیقا اقای فرزاد زدی وسط هدف…..

    ثروتمندا پولاشون زیاده نمیدونم چی کار کننن

    پولشونو میدن به …….

    درصورتی که بنتلی 1000 مرتبه لوکس تره

    موافقم 5
    مخالفم 18
    1. ?porsche?

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (749 ديدگاه)

      پدال دیگه نذار کامنتاش منتشر بشه با سپاس…

      موافقم 11
      مخالفم 3
  11. Sina

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    چقدر کابینش قشنگه!!!
    یکی از زیباترین طراحی داخلی که تا به حالا دیدم!!!

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. Ramin

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      اقای سینا برو سایت بنتلی…

      از بین 18 مدل چرم میتونی ماشینتو نوع چرمو انتخاب کنی …

      و از بین 12 مدل چوب میتونی برای داشبورد استفاده کنی….

      فقط چرم قرمز نیست…

      من که رفتم رنگ بیرونی طلایی… داخلش هم کرمی…. و کربنی….

      یه جیگیری شده… ?

      فقط نمیدونم چه طوری اشتراک بزارم پی دی اف رو… اخه بعد شخصی سازی میشه پی دی اف رو دانلود کنی بهت بروشور اون چیزی که شخصی سازی کردی رو میده…

      ولی اگه هروقت تونستم شک نکنید اشتراک میزارم

      پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

      موافقم 5
      مخالفم 12
  12. ツSAMURAIツ

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    خیلی خوشگل تر از مولسانه

    موافقم 8
    مخالفم 4
  13. سهند

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (662 ديدگاه)

    بسیار عالی است ولی ای کاش صندلی های عقبش لوکس تر بود ولی بازم خیلی خوبه

    موافقم 6
    مخالفم 2
  14. رامتین

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    ماشالله ابهت. تاپ اسپید حرف نداره با این وزن و قدرت در بازه 500 تا 550. این تاپ اسپید را محصولات 600 تا 700 اسب میزنند.

    موافقم 11
    مخالفم 1
  15. مهدی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    این الان به نظرتون یه ماشینه ؟؟؟؟؟؟
    معلومه که نه این یک چیز عجیبی تو دنیای خودرو هست اخه این چیه من نمیتونم توصیفش کنم اصلا نمیشه توصیفش کرد اصلا اخه واقعا نمیدونم چی بگم باور نکردنیه

    موافقم 3
    مخالفم 1
  16. یاس ی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    رامین عزیز همه ساعتهای بنتلی 240هزار دلار نیستن اینجوری که قیمت ماشین دوبرابر میشه اونی که شما میگی ساعت برند برتلینگ هستش وسفارشی نصب میشه. انتخاب بین بنتلی و رولزرویس همیشه سخت بوده و هست منتهی اینکه بگی رولزرویس آپشن نداره و الکی گرونه هم به شدت خنده داره.

    موافقم 5
    مخالفم 1
  17. Aryan kia

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (574 ديدگاه)

    بعد از لکسوس lc500 طراحی داخلی اینو دوست دارم

    موافقم 6
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا