سدان جیلی EC7 توانست اولین خودروی چینی باشد که در تست تصادف موسسه Euro NCAP چهار ستاره از پنج ستاره را از آن خود می کند که در میان سایر خودروهای چینی، یک عنوان بزرگ محسوب می شود و تاکنون بالاترین امتیازی بوده که یک خودروی چینی بدست آورده است.
جیلی که سال ۲۰۱۰ بابت خرید ولوو سوئد به قیمت ۱.۸ میلیارد دلار از شرکت فورد، توانست نام خود را در اروپا هم مطرح کند، حدود ۱۱ سال سابقه خودروسازی دارد. با این وجود هنوز تاثیر مهندسی ولوو روی محصولات این شرکت به چشم نمی آید.
[jwplayer mediaid=”99029″] خودروی EC7 از سری Emgrand است که شاخه لوکس خودروهای جیلی را دربر می گیرد و در سال ۲۰۰۹ بنیان نهاده شد.
جیلی EC7 امسال در بازار انگلستان عرضه خواهد شد. این خودرو دو نوع چهار در سدان و پنج در هاچبک را شامل می شود و از موتورهای ۱.۵ و ۱.۸ لیتری بنزینی بهره می گیرد. قیمت این خودرو در انگلستان با ۵ سال گارانتی حدود ۱۰ هزار پوند می باشد. این خودرو همچنین توسط شرکت جیلران بصورت محدود وارد کشور ایران شده و و مجوزهای استاندارد را نیز اخذ نموده است. عرضه این خودرو به بازار با قیمتی در محدوده ۳۰ میلیون تومان پیش بینی می شود.
جیلی EC7 وارداتی با موتور چهار سیلندر ۱.۸ لیتری (۱۷۹۲cc) 16 سوپاپ و با زمانبندی متغیر سوپاپها با توان ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ نیوتن متر و گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته خودکار به بازار خواهد آمد. شتاب صفرتاصد این مدل ۱۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است که چندان چنگی به دل نمی زند. استاندارد آلودگی این خودرو یورو IV و میزان متوسط مصرف سوخت آن ۶.۵ لیتر اعلام شده اند.
مجله اتوکار انگلستان از سفتی صندلیها و جای پای سرنشینان عقب و کمربند ایمنی عجیب سرنشین وسط و فرمان بسیار سبک یاد کرده و در مقابل مزایایی چون نرمی سواری و امکانات خوب آن را برشمرده است.
طول مدل سدان ۴.۶۳ و مدل هاچ بک ۴.۳۹ متر می باشد. فاصله محورهای جلو و عقب ۲.۶۵ متر و عرض آن ۱.۷۹ و ارتفاع نیز ۱.۴۷ متر است. وزن خالص اتومبیل نیز ۱۲۸۰ کیلوگرم می باشد. ظرفیت ۶۸۰ لیتری صندوق نیز از عجایب این خودرو است. [jwplayer mediaid=”99028″] ممتازترین و گرانترین خودروی ساخت جیلی باید در بازار ایران با رقبایی مثل MVM530 و لیفان ۶۲۰ با موتور ۱.۸ مقابله کند. رقابتی که کیفیت و قیمت می تواند باعث پیروزی یا شکست برای این خودرو باشد.
دوستان رفتم نمایندگی که به خاطر دیر تحویل دادن انصراف بدم، ولی متاسفانه مثل اینکه سرمو گول مالیدن. چون فروشنده یه سند ماشین اماده تحویل نشونم داد که زمان واریز پولش اسفند91 بود و اردیبهشت اماده تحویل بود. همچین قشنگ قانعم کرد که تحویل به 60 روز هم نمیرسه چه میدونم والا
البته ثبت اسفند و تحوبل اردیبهشت کمی بعیده و حتماً مال یه نورچشمی بوده من اواخر بهمن ثبتنام کردم و 2هفته پیش تکمیل وجه، الآن ماشین شماره شاسی خورده و امروز هم sms اومد که ماشین آماده ی بارگیریه، فکر میکنم حدود همون 90 روز کاری که تو قرارداد بوده طول کشیده. من فکر نمیکنم که شرکت عمداً بدقولی کنه ، او سریهای اولم تو تابستون 91 تا جایی که من پیگیری کردم سریع تحویل میداد. این وسط تو 5-6 ماه اخیر یه سری مشکلات پیش اومد (مثل تبدیل ارز مرجع به مبادله ای ، پا در هوا بودن وضعیت واردات و ترخیص ، تخصیص ارز ، مشکل شماره گذاری و …) که من فکر میکنم انصافاً خارج از اراده ی شرکت بوده.
این وسط یه سری از دوستانی که در شروع این مشکلات ثبت نام کرده بودند واقعاً خیلی در حقشون اجحاف شد و یا شاید خیلی بدشانس بودند!، یعنی هم قیمت رفت بالا و هم تحویل ماشین خیلی دیر شد، ولی حداقل برای من اوضاع طبق انتظاری که داشتم پیش رفت (و حتی انتظار این 2.600 کاهش قیمت اخیر رو هم نداشتم).
ایشالا دیگه مشکلات حل شده باشه و پیش نیاد ، و امیدوارم شما زودتر از موعد تحویل رو بگیرید
سلام دوستان امروز رفتم تو سایت دیدم که از ما شماره شاسی خودرده. راستی آقای خسته وقتی ماشین شما شماره شاسی خورد چند روز بعد تحویل گرفتید؟ ممنون می شم اگه جواب بدهید
سلام امروز اطلاع دادند که خودرو در حال بارگیری از سلفچگانه و شماره شاسی خورده یکی دوروز دیگه دست شما میرسه امیدوارم تمامی دوستان تحویل بگیرند لطفا عزیزانی که اطلاع دارند در هنگام تحویل خودرو به چه نکات مهمی باید توجه داشت ؟ متشکرم
من از خرید این خودرو به شدت پشیمونم صدای بسیار زیاد موتور شتابگیری بسیار کند و کسل کننده باور نکردنی بود اگه قیول ندارین شماره 365 مجله ماشینو مطالعه کنید شتاب 0-100 این ماشین حدود 15 ثانیس یعنی یک mvm110 سه سیلندر یا یه پراید یا یه سمند بدون هیچ فشاری به موتورشون جیلی را مغلوب می کنند از سرعت 160 به بالا دقیقا احساس می کنید سوار یک پراید هستید حدودا 10 ثانیه رسیدن از سرعت 160 به 180 طول می کشه دوستانی که منتظر تحویل خودرو هستید بی درنگ بفروشینش که بد چیز مزخرفو آشغالیه من خودمmvm530 داشتم با اینکه اونم جالب نبود اما خیلی از این بهتر بود با تشکر
فکر کردی با 54 تومان یه لامبورکینی اونتادور سوار میشی ؟ من 5 ماهه دارم 8500 تا راه رفتم نه مثل قدیم شما انقدر تعریف میکنم که ملت با بنز اشتباه بکیرن نه مثل الان. … تو حد قیمت خودش و این بازار قحط الماشین انتخاب خوبیه.
دوستان من از نمایندگی اصفهان یه نمونه با رنگ قرمز موکا دریافت کردم و نمی گم ماشین بدیه اما از نظر فنی متاسفانه ضعیفه یکی از بهترین و استانداردترین بزرگراههای ایران بزرگراه اصفهان فولادشهره که من اولین بار در این جاده جیلی را تست کردم و صحبت مجله ماشینو کاملا تایید می کنم جیلی دقیقا در 15 ثانیه به سرعت 100 رسید که قضاوتو می سپارم به خودتون عملکرد کمکهای عقب ماشین اصلا راضی کننده نیست و راستش ترمزای این ماشین با وجودabs-ebd در این حدا نبود حالا شتاب به کنار عجیب این بود که 10 ثانیه طول می کشه از 160 به 180 برسه من یه 206 یا 207 را کاملا ترجیح می دم البته اینم بگم گذشت زمانی که با 38 تومن کرولا خریدم ما ایرانی هستیم و محکومیم بدترین ماشینا را داشته باشیم در ضمن من به غیر از 3 کامنت تا حالا در این سایت نظری نگذاشتم با تشکر از همگی…
دوست گلم سجاد عزیز من حدودا سه هفته است که تحوبل گرفتم دید هر کس به یه ماشین یا هر چیز دیگه متفاوته اصولا من قدرت و شتاب ماشین برام مهمه که جیلی اون عملکرد را نداره البته منم سختگیرم چون تویوتا کرولایی هم که خریدم فقط 4 ماه نگه داشتم و زود فروختم چون اونم از نظر من کم قدرت بود من با 206 وسمند و پراید وmvm110 از نوع4 سیلندر به ترتیب سرعتای 205 و 210 و180 که ابته با gps 11 کیلومتر اختلاف داشت یعنی بالاترین سرعت پراید 170 کیلومتر هست و با ام وی ام هم 192 رفتم اما بعید می دونم جیلی بتونه به سرعت 210 دست پیدا کنه ممنونم…
کمکهای عقب بسیار خشک و روی دست اندازها یا سرعتگیرها دایو می کنه این مشکل در mvm530 هم وجود داشت اما باید قبول کنیم 530 قیمتی معادل 37 تومن داره وجیلی الان داره کم کم به 68 می رسه پس باید خیلی بهتر از اینا باشه می دونم دوستان الان این صحبتما قبول نمی کنن اما جیلی فقط ظاهر داره از نظر قدرت هم530 به سختی 230 کیلومتر رفت که اگر خواستید لینکشو تقدیم می کنم
متاسفانه مجله خودرو شتاب این ماشین رو در حد پراید و حتی کمتر اعلام کرده.خیلی خیلی نامردیه که جیلی رو با 206 و 207 مقایسه کرده.دوستان من اطلاعات کامل در مورد این ماشین رو دارم و واقعا سوارش شدم که ثبت نام کردم.تنها چیزی که از مگان کمتر داره دنده اتوماته که اونم قابل هضمه.اما بدون شک از مگان بیشتر باشه کمتر نیست
من تازه با این سایت آشنا شدم. تا امروز حدود 3هزار کیلومتر با این ماشین رانندگی کردم که بیشترش تو اتوبان وبدون ترافیک بوده مصرف ماشین حدود 7.3 درصد ، سواری نرم (به جز تو دست اندازها) کولر مناسب واحساس امنیت تو این ماشین عالیه البته ماشین معایبی داره که آدم انتظارشو نداره تاچ ضبط من دارای مشکل بود که توی سرویس اولیه بدون دردسر عوض کردن البته من برای سرویس اولیه به نمایندگی مرکزی تو کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج رفتم برخوردشون خیلی خوب ودوستانه بود و مدیر اونجا آقای مهندس مقیثی بسیار انسان شریف ومردم داری هستند برخلاف خرید ماشین که آدم فکر میکنه که سرش کلاه گذاشتن ( که گذاشتن) تو خدمان من که احساس رضایت میکنم . یه پیشنهادم داشتم که دوستان لطفا تو بحثها به سمت تخصصی شدن بحث برن ولطفا ماشینو با قیمت سایر ماشینهای هم قیمت مقایسه کنن. من خودم مصرف و کولر و راحتی برام مهمه واصلا شتاب مهم نیست چون شتاب و برخی مسایل ماله تو پیسته. مثلا من با سرعت 120 ( متوسط 85 کیلومتر بر ساعت) کولر روشن وبا دور کمتر از 3هزار دور (تا حالا 4 باک بنزین زدم) مصرف حدود 7.3درصد بوده که برای ماشین با این اتاق وحجم موتور فکر کنم عالی است ونکته دیگر استفاده از تجربه دیگران برای استفاده مناسب وخانوادگی از ماشین مهم است . ممنونم که به این سمت بریم
به کسی بر نخوره اما اینایی که از جیلی بد میگن.همونایی هستن که موققع تکمیل وجه پول نداشتن و مجبور شدن انصراف بدن و حالا هم که از سوزش دارن از جیلی بد میگن :)))))))) آقایون نکنین.چون بنده و خیلی از بچه های پدال که این ماشین رو تست کردیم و داریم به شدت راضی هستیم و تو رنج قیمت خودش بهترین انتخابه و بقیه دوستانی که قصد خرید دارین به این حرف ها توجه نکنین کافیه یه بار پشت جیلی بشینین و 100% نظرتون عوض خواهد شد
این هم متن مجله ماشین(تعویض دنده ها به نرمی و البته با همان تق تق همیشگی مثلا مانند 206 موتور خوب دور می گیرد و حدود 15 ثانیه طول می کشد تا به سرعت 100 برسد اما هنگام معکوس کشیدن از 3 به 2 دور موتور به طرز محسوسی افت می کند که کمی غیر طبیعی به نظر می رسد مانند لیفان که دنده ها سخت جا می رفت وتا چرخ دنده ها یادشان می افتاد درگیر شوند دور موتور افت می کرد که باعث افزایش فشار بر موتور وافزوده شدن بر صدایش بود این نقیصه به همراه صدای تایرها و در کنار عایق بندی نا مناسب اتاق از لذت رانندگی با ec7 می کاهد وآرامش ماشین را کاملا در سرعت بالا بر هم می زند کمپانی گشتاور جیلی را 172 اعلام کرده اما زمانی که ماشین گاز می خورد بیش از آنکه شتاب بگیرد به صدای موتور آن افزوده می شود و این حالت در لیفان نیز مشاهده شد مصرف سوخت 6 لیتری جیلی در هر 100 کیلومتر حد اقل در کشور ما با این کیفیت سوخت ممکن نیست و این رقم می تواند 2 یا 3 لیتر در هر 100 کیلومتر بیشتر شود البته لاستیکهای جیلی علیرقم مناسب بودن با بدنه از کیفیت سواری آن می کاهد که البته در هندلیگ بسیار موثر عمل می کند در کل این خودرو برای خانواده های ایرانی که علاقه مند به خودروهای نرم هستند چندان جالب نیست البته نقش سیستم تعلیق عقب یا همان بازو های پی-رو در تولید این کوبشها بیش از رینگ و تایر بوده واین مدل سیستم تعلیق برای خودروهای متوسط استفاده شده که می توان به ورنا یا سراتو کوپ اشاره داشت)دوستان این خلاصه بخشی از مجله شماره 365 ماشین بود که تقدیمتون کردم البته این نکات مثبت هم داشت که تقریبا همه به طراحی بیرونی خودرو اشاره می کرد ضمنا نظر این مجله در باره ترمز جیلی هم منفی بود و به سیستم ترمز جیلی نمره قبولی نداد
مجله ماشین اسمش شده مجله ماشین ایرانی. .. تو زمانه ای که روزنامه های دولتی و بر تیراز. .. دخل و خرجشون جور نیست از مجله ای که فقط یهدو تا اتاق اجاره ای داره توقع دارید توی دامن خودرو سازان داخلی نیفته ؟ واضح است که از مدیران خودرو و کرمان خودرو. دستخوشی برای این بد نوشتن از وارداتی های جینی بنویسند اما نمیدونند که مصرف کننده عقل داره و به این مقالات غیر علمی و وجبی توجهی نمیکنه شما بررسی فنی لیفان 620 1800 سی سی رو بخونید. … متوجه جانب داری میشوید
من ماشینما فروختم به پسر عموم به همین راحتی قصدم هم راهنمایی کسایی بود که با پول زحمت کشی ماشین خریدن من پولما زنده کردم و فردا 6 میلیون بالاتر یه مگان می خرم درست شنیدید فقط6 میلیون اختلاف قیمت ایشالا هر کی هر چی می خره به سلامتی و شادی باشه اینم بگم به نظر می آد عمر قطعات جیلی بالا باشه که خودش یه حسنه اما باور کنید به این قیمتا نمی ارزه من سوار شدم که می گم طراحی سرد و بی روح و ساده داخلش با گیربکس دستی با اون شتاب ضعیف منو یاد پیکانrd انداخت قبول دارم از بیرون شبیه ماشینهای خارجی مدل بالاست اما داخلش زیادی سادست موتورم که صد رحمت به پراید بازم امیدوارم همه هر چی دارین خوش باشین ممنونم من دیگه در باره جیلی نظر نمی دم موفق باشید:)
سلام دوستان بالاخره امشب از نمایندگی بهم زنگ زدن برم خودرو رو تحویل بگیرم بالاخره بعد از 6 ماه ماشین جیلی اومد آب رنید راه را اینکه نگار میرسد مژده دهیدمارا اینکه جیلی میرسد از دوستانی که تحویل گرفتند خواهش میکنم راهنما یی کنن که موقع تحویل خودرو چه چیزهایی باید تحویل بگیریم و چه کارهایی باید انجام بدیم.
سلام بر علی اقای عزیز من 206 رو با جیلی مقایسه کلی نکردم . فقط چشم نوازی داشبورد ماشین رو گفتم که شما اگه این دوتا را به یه نفر در ان واحد نشون بدید حتما چشم نوازی داشبورد 206 رو تایید میکنه.ماشینی که تولید وطراحیش حداقل برای 15 سال قبله. البته منم به شما حق میدم که از جیلی تعریف کنید چون بالاخره پول زیادی براش دادی. ولی نباید از ماشینی که بالای 60 تومن قیمت داره و با کلی تاخیر میدن حداقل انتظار یک دنده اتومات رو داشت؟ آیا این اجحاف در حق مردم نیست ؟ اینکه شما جیلی رو قبول دارید به خاطر اینکه که ما رو از ماشینهای روز دنیا دور نگه داشتن و سوار اونها نشدیم و گرنه جیلی ماشینی نیست که حرفی برای گفتن داشته باشه و 60 تومن بی ارزه.در همین کامنتها نگاه کنین ببینین دوستانی که تازه ماشینها رو تحویل گرفتن چه اشکالاتی داره .آیا شما میتونید تصور کنید مثلا یک تویوتا ی نو با چنین اشکالاتی روبرو باشه.
توی رویا نباش برادر من. اینجا ایرانه و همین ماشینها با همین قیمت ها واقعیت داره. .. کمترین تویوتا صفر کیلومتر دو برابر جیلی قیمت داره شما راضی هستی 130 میلیون بول بدی که توی اتوبان کلن به فرانکفورت (تهران قم) بتوانی 230 کیلومتر بری…. من قبول دارم سطح ما رو بایین قرار دادند ولی من این ماشین رو 45 خریدم. اکر ده بار دیکه هم بخوام توی اون وضع خرید کنم جیلی میخرم. .. فقط تعجب میکنم کسانی منتظر تحویل هستند که تا به حال حتی سوار جیلی هم نشده اند این کمی منطقی نیست مجله ماشین توضیحاتی داده که کمی به سمت تعریف از جینی سازان وطنی حمایت کرده کار را جایی رسانده حتی نتوانسته جراغ زیر دستکیره بالابر شیشه هارو که شب روشن میشه رو ببینه و داستان فندک رو درست کرده اون مقاله سرابا اشکال دارد. در هر حال قیمت هر ماشینی نشان ارزش این خودرو است
کاملا واضحه که هر کس یه دیدگاهی داره و نظرات متفاوته.یک نفر شتاب براش مهمه و یکی سوخت و راحتی ماشین. ولی اگر واقع بین باشیم با قیمت 57 تومن چه ماشینی بهتر از جیلی میشه پیدا کرد؟ منظورم با همین قیمت نه مگان یا 206 که گرانتر یا ارزانتر هستند
من شرح این تست درایو جیلی امگراند ای سی 7 توی مجله ماشین رو بدقت مطالعه کردم. یقیناً گزارش بدون غرضی نیست. خواستم به چند مورد اشاره کنم، که شاید خالی از لطف نباشه: اولاً در خصوص شتاب صفر تا صد خودرو. 1- باید به این نکته کلیدی توجه داشت که جیلی امگراند ای سی سون از خانوادۀ خودروهای نیمه لوکس سدان به شمار میره و مقایسه اون با خودرو های کوچک خانوادگی از قبیل 206 و 206 فیس لیفت ایرانی، اگر نگیم مغرضانه، شاید کمی با کج سلیقگی و کم اطلاعی همراه هستش، 2- به نظر میرسه، تست انجام شده در شرایط شیب تند یا با دنده عقب!!! انجام شده که نتیجش 15 ثانیه در اومده، 3- اگرچه شخصاً اهل کورس گذاشتن و لایی کشی و از این داستانهای نیستم، ولی بواسطه بحثهایی که بعضاً اینجا یا تیونینگ تاک در مورد شتاب ماشین پیش اومده، اقدام به تست صفر تا صد در شرایط به زعم خودم استاندارد (مسیر کاملا مسطح و بدون شیب، عدم وزش باد در جهت مخالف مسیر حرکت خودرو) در چند مرحله کردم. نتایج بدست اومده اعدادی بین 10 تا 11 ثانیه بود که بیشتر میل به 11 ثانیه داشت. قبول دارم که شاید تست من و امثال من کاملاً بر اساس مسائل علمی و فنی استوار نباشه و امری تجربی و حسی باشه که یه سری عدد و رقم رو ارائه بده، اما واقعاً با 15 ثانیه تفاوت فاحشی داره. ثانیاً: در خصوص سیستم ترمز خودور باید عرض کنم که از اونجاییکه تجربه رانندگی با انواع خودروهای وطنی و چینی و وارداتی رو داشتم، بنظر نمیرسه عملکرد ترمزهای این ماشین، به این ترتیبی باشه که در این گزارش قید شده. بر اساس تجربه شخصی، عملکرد سیستم ترمز EC7 از سیستم ترمزهای ماشینهای کره ای و ژاپنی تو رنج قیمت 100 تا 200 میلیونی، چیزی کم نداره. البته در خصوص مصرف سوخت و برخی تجهیزات و امکانات EC7 هم عرایضی هست، که بعداً مصدع میشم.
دوستان من چند روز پیش یکی سوار شدم به قصد خریدن.در کل ماشینه خوبی هستش. دنده ها خیلی نرم جامیرفت .فرمونش خیلی نرمه که فکر میکنم تو سرعتهای بالا زیاد خوب نباشه.صندلیهاش هم به اون خشکی که میگفتن نیست.ترمز در حد معقول کارایی داره .قدرت وگشتاور موتور هم قابل قبوله ولی نباید انتظار یه ماشین ژاپنی رو داشته باشین.کمک فنرها بی صدا هستند و سواری ماشین نرمتر از یه ماشین مثل مگان هست.چون تجربه سواری اون هم داشتم میگم.صدای موتور هم زیاد تو اتاق نمیاد.ازنظر امکانات رفاهی هم چیزی کم نداره وبا این قیمت توی این بازار میشه گفت بهترین گزینه هستش.فقط توی سربالایی با شیب متوسط وظرفیت تکمیل موقع گاز دادن تو دنده یک یه صدای قیژ قیژ میومد ولی تو دنده های بعدی مشکلی نبود .میخواستم بدونم همه جیلی ها اینطوری هستن؟
به نظر من در کل ماشین خوبیه.دنده هاش خیلی نرم جا میره.صدای موتور زیاد تو اتاق نمیاد.فرمونش خیلی نرم هست که تو سرعت بالا زیاد خوب نیست.اتاق ماشین صدای اضافی نداره.صندلی هاش هم به اون خشکی که میگفتن نیست.قدرت موتور و گشتاور قابل قبوله ولی موقع کولر گرفتن تو سربالایی تفاوت محسوسی احساس میشه که طبیعیه.ترمز درحد معقول کارایی داره.سواری ماشین از ماشینی مثل مگان نرمتره چون تجربه هردو رو داشتم میگم.از نظر امکانات رفاهی و ایمنی خیلی عالیه.طراحی بیرونیش بهتر از داخلشه حیف که esp نداره .با این قیمت فعلا بهترین گزینه هست
1395 saeed
۷ خرداد ۱۳۹۲سلام دوستان عزیز بالاخره ماهم امروز شماره شاسی خوردیم اس ام اس هم اومد که خودروی شما آماده حمل شده کشتن مارو با این ماشین دادنشون اه اه اه
sara
۷ خرداد ۱۳۹۲دوستان رفتم نمایندگی که به خاطر دیر تحویل دادن انصراف بدم، ولی متاسفانه مثل اینکه سرمو گول مالیدن. چون فروشنده یه سند ماشین اماده تحویل نشونم داد که زمان واریز پولش اسفند91 بود و اردیبهشت اماده تحویل بود. همچین قشنگ قانعم کرد که تحویل به 60 روز هم نمیرسه
چه میدونم والا
حميدرضا
۸ خرداد ۱۳۹۲البته ثبت اسفند و تحوبل اردیبهشت کمی بعیده و حتماً مال یه نورچشمی بوده
من اواخر بهمن ثبتنام کردم و 2هفته پیش تکمیل وجه، الآن ماشین شماره شاسی خورده و امروز هم sms اومد که ماشین آماده ی بارگیریه، فکر میکنم حدود همون 90 روز کاری که تو قرارداد بوده طول کشیده.
من فکر نمیکنم که شرکت عمداً بدقولی کنه ، او سریهای اولم تو تابستون 91 تا جایی که من پیگیری کردم سریع تحویل میداد.
این وسط تو 5-6 ماه اخیر یه سری مشکلات پیش اومد (مثل تبدیل ارز مرجع به مبادله ای ، پا در هوا بودن وضعیت واردات و ترخیص ، تخصیص ارز ، مشکل شماره گذاری و …) که من فکر میکنم انصافاً خارج از اراده ی شرکت بوده.
این وسط یه سری از دوستانی که در شروع این مشکلات ثبت نام کرده بودند واقعاً خیلی در حقشون اجحاف شد و یا شاید خیلی بدشانس بودند!، یعنی هم قیمت رفت بالا و هم تحویل ماشین خیلی دیر شد، ولی حداقل برای من اوضاع طبق انتظاری که داشتم پیش رفت (و حتی انتظار این 2.600 کاهش قیمت اخیر رو هم نداشتم).
ایشالا دیگه مشکلات حل شده باشه و پیش نیاد ، و امیدوارم شما زودتر از موعد تحویل رو بگیرید
رضا
۷ خرداد ۱۳۹۲مثله اینکه شرکت دیگه به خودش اومده.امروز ماشین منم شماره شاسی خورده و گفتن تا آخر هفته یا شنبه یکشنبه دستته.ایشاالله که دیگه مشکلی پیش نیاد
سجاد
۷ خرداد ۱۳۹۲سلام دوستان امروز رفتم تو سایت دیدم که از ما شماره شاسی خودرده. راستی آقای خسته وقتی ماشین شما شماره شاسی خورد چند روز بعد تحویل گرفتید؟ ممنون می شم اگه جواب بدهید
حمید 2
۷ خرداد ۱۳۹۲سلام امروز اطلاع دادند که خودرو در حال بارگیری از سلفچگانه و شماره شاسی خورده یکی دوروز دیگه دست شما میرسه امیدوارم تمامی دوستان تحویل بگیرند لطفا عزیزانی که اطلاع دارند در هنگام تحویل خودرو به چه نکات مهمی باید توجه داشت ؟ متشکرم
رضا
۷ خرداد ۱۳۹۲انشاالله همه بتونیم قبل تعطیلات هفته آینده تحویل بگیریم چون بعید نیست که جیلران تعطیلی این هفته رو بهان کنه و ماشینارو نده
رضا
۷ خرداد ۱۳۹۲بعید میدونم جیلران بتونه این همه ماشین رو توی این 4/5روز به کل ایران توزیع کنه.فقط خدا کنه به تعطیلی ها نخوریم :(
سجاد
۷ خرداد ۱۳۹۲کسی هنوز تحویل نگرفته در اصفهان ؟؟
نیما
۸ خرداد ۱۳۹۲من از خرید این خودرو به شدت پشیمونم صدای بسیار زیاد موتور شتابگیری بسیار کند و کسل کننده باور نکردنی بود اگه قیول ندارین شماره 365 مجله ماشینو مطالعه کنید شتاب 0-100 این ماشین حدود 15 ثانیس یعنی یک mvm110 سه سیلندر یا یه پراید یا یه سمند بدون هیچ فشاری به موتورشون جیلی را مغلوب می کنند از سرعت 160 به بالا دقیقا احساس می کنید سوار یک پراید هستید حدودا 10 ثانیه رسیدن از سرعت 160 به 180 طول می کشه دوستانی که منتظر تحویل خودرو هستید بی درنگ بفروشینش که بد چیز مزخرفو آشغالیه من خودمmvm530 داشتم با اینکه اونم جالب نبود اما خیلی از این بهتر بود با تشکر
فرزاد
۸ خرداد ۱۳۹۲فکر کردی با 54 تومان یه لامبورکینی اونتادور سوار میشی ؟
من 5 ماهه دارم 8500 تا راه رفتم نه مثل قدیم شما انقدر تعریف میکنم که ملت با بنز اشتباه بکیرن نه مثل الان. … تو حد قیمت خودش و این بازار قحط الماشین انتخاب خوبیه.
ناصر
۸ خرداد ۱۳۹۲فکر کنم این نیما با اون نیما فرق می کنه!
نیما
۸ خرداد ۱۳۹۲دوستان من از نمایندگی اصفهان یه نمونه با رنگ قرمز موکا دریافت کردم و نمی گم ماشین بدیه اما از نظر فنی متاسفانه ضعیفه یکی از بهترین و استانداردترین بزرگراههای ایران بزرگراه اصفهان فولادشهره که من اولین بار در این جاده جیلی را تست کردم و صحبت مجله ماشینو کاملا تایید می کنم جیلی دقیقا در 15 ثانیه به سرعت 100 رسید که قضاوتو می سپارم به خودتون عملکرد کمکهای عقب ماشین اصلا راضی کننده نیست و راستش ترمزای این ماشین با وجودabs-ebd در این حدا نبود حالا شتاب به کنار عجیب این بود که 10 ثانیه طول می کشه از 160 به 180 برسه من یه 206 یا 207 را کاملا ترجیح می دم البته اینم بگم گذشت زمانی که با 38 تومن کرولا خریدم ما ایرانی هستیم و محکومیم بدترین ماشینا را داشته باشیم در ضمن من به غیر از 3 کامنت تا حالا در این سایت نظری نگذاشتم با تشکر از همگی…
مهدی
۸ خرداد ۱۳۹۲دوستان سانروف این ماشین چند حالته هستش ؟
ناصر
۸ خرداد ۱۳۹۲سلام اخیرا یک نفر به نام سعید و نیما مطالبی را در مورد جیلی بیان می کند که نشان می دهد حتی یک بار هم با این ماشین رانندگی نکرده است!
رضا
۸ خرداد ۱۳۹۲خواهشن این چرندیات رو به جیلی ربط ندین.مشخصه که یه بار هم سوار جیلی نشدین.تا رنج قیمت 80میلیون بهترین انتخابه
سجاد
۸ خرداد ۱۳۹۲آقا نیما شما کی تحویل گرفتید و چرا از جیلی راضی نبودید؟؟
نیما
۸ خرداد ۱۳۹۲دوست گلم سجاد عزیز من حدودا سه هفته است که تحوبل گرفتم دید هر کس به یه ماشین یا هر چیز دیگه متفاوته اصولا من قدرت و شتاب ماشین برام مهمه که جیلی اون عملکرد را نداره البته منم سختگیرم چون تویوتا کرولایی هم که خریدم فقط 4 ماه نگه داشتم و زود فروختم چون اونم از نظر من کم قدرت بود من با 206 وسمند و پراید وmvm110 از نوع4 سیلندر به ترتیب سرعتای 205 و 210 و180 که ابته با gps 11 کیلومتر اختلاف داشت یعنی بالاترین سرعت پراید 170 کیلومتر هست و با ام وی ام هم 192 رفتم اما بعید می دونم جیلی بتونه به سرعت 210 دست پیدا کنه ممنونم…
سجاد
۸ خرداد ۱۳۹۲آقا نیما کمک های عقب چه عیبی دارند؟
نیما
۸ خرداد ۱۳۹۲کمکهای عقب بسیار خشک و روی دست اندازها یا سرعتگیرها دایو می کنه این مشکل در mvm530 هم وجود داشت اما باید قبول کنیم 530 قیمتی معادل 37 تومن داره وجیلی الان داره کم کم به 68 می رسه پس باید خیلی بهتر از اینا باشه می دونم دوستان الان این صحبتما قبول نمی کنن اما جیلی فقط ظاهر داره از نظر قدرت هم530 به سختی 230 کیلومتر رفت که اگر خواستید لینکشو تقدیم می کنم
رضا
۸ خرداد ۱۳۹۲متاسفانه مجله خودرو شتاب این ماشین رو در حد پراید و حتی کمتر اعلام کرده.خیلی خیلی نامردیه که جیلی رو با 206 و 207 مقایسه کرده.دوستان من اطلاعات کامل در مورد این ماشین رو دارم و واقعا سوارش شدم که ثبت نام کردم.تنها چیزی که از مگان کمتر داره دنده اتوماته که اونم قابل هضمه.اما بدون شک از مگان بیشتر باشه کمتر نیست
سجاد
۸ خرداد ۱۳۹۲آقا مهدی سانروفش 2حالته است………
سجاد
۸ خرداد ۱۳۹۲کسی می دونه تحویل اصفهان شروع شده یا نه؟
عظیمی
۸ خرداد ۱۳۹۲من تازه با این سایت آشنا شدم. تا امروز حدود 3هزار کیلومتر با این ماشین رانندگی کردم که بیشترش تو اتوبان وبدون ترافیک بوده مصرف ماشین حدود 7.3 درصد ، سواری نرم (به جز تو دست اندازها) کولر مناسب واحساس امنیت تو این ماشین عالیه البته ماشین معایبی داره که آدم انتظارشو نداره تاچ ضبط من دارای مشکل بود که توی سرویس اولیه بدون دردسر عوض کردن البته من برای سرویس اولیه به نمایندگی مرکزی تو کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج رفتم برخوردشون خیلی خوب ودوستانه بود و مدیر اونجا آقای مهندس مقیثی بسیار انسان شریف ومردم داری هستند برخلاف خرید ماشین که آدم فکر میکنه که سرش کلاه گذاشتن ( که گذاشتن) تو خدمان من که احساس رضایت میکنم . یه پیشنهادم داشتم که دوستان لطفا تو بحثها به سمت تخصصی شدن بحث برن ولطفا ماشینو با قیمت سایر ماشینهای هم قیمت مقایسه کنن. من خودم مصرف و کولر و راحتی برام مهمه واصلا شتاب مهم نیست چون شتاب و برخی مسایل ماله تو پیسته. مثلا من با سرعت 120 ( متوسط 85 کیلومتر بر ساعت) کولر روشن وبا دور کمتر از 3هزار دور (تا حالا 4 باک بنزین زدم) مصرف حدود 7.3درصد بوده که برای ماشین با این اتاق وحجم موتور فکر کنم عالی است ونکته دیگر استفاده از تجربه دیگران برای استفاده مناسب وخانوادگی از ماشین مهم است . ممنونم که به این سمت بریم
hosain
۸ خرداد ۱۳۹۲آنچه تو مجله خودرو نوشته با آنچه در عمل می ببینی تفاوت از زمین تا آسمان است.
“شنیدن کی بود مانند دیدن” زیاد جدی نگیر.
رضا
۸ خرداد ۱۳۹۲به کسی بر نخوره اما اینایی که از جیلی بد میگن.همونایی هستن که موققع تکمیل وجه پول نداشتن و مجبور شدن انصراف بدن و حالا هم که از سوزش دارن از جیلی بد میگن :)))))))) آقایون نکنین.چون بنده و خیلی از بچه های پدال که این ماشین رو تست کردیم و داریم به شدت راضی هستیم و تو رنج قیمت خودش بهترین انتخابه و بقیه دوستانی که قصد خرید دارین به این حرف ها توجه نکنین کافیه یه بار پشت جیلی بشینین و 100% نظرتون عوض خواهد شد
نیما
۸ خرداد ۱۳۹۲این هم متن مجله ماشین(تعویض دنده ها به نرمی و البته با همان تق تق همیشگی مثلا مانند 206 موتور خوب دور می گیرد و حدود 15 ثانیه طول می کشد تا به سرعت 100 برسد اما هنگام معکوس کشیدن از 3 به 2 دور موتور به طرز محسوسی افت می کند که کمی غیر طبیعی به نظر می رسد مانند لیفان که دنده ها سخت جا می رفت وتا چرخ دنده ها یادشان می افتاد درگیر شوند دور موتور افت می کرد که باعث افزایش فشار بر موتور وافزوده شدن بر صدایش بود این نقیصه به همراه صدای تایرها و در کنار عایق بندی نا مناسب اتاق از لذت رانندگی با ec7 می کاهد وآرامش ماشین را کاملا در سرعت بالا بر هم می زند کمپانی گشتاور جیلی را 172 اعلام کرده اما زمانی که ماشین گاز می خورد بیش از آنکه شتاب بگیرد به صدای موتور آن افزوده می شود و این حالت در لیفان نیز مشاهده شد مصرف سوخت 6 لیتری جیلی در هر 100 کیلومتر حد اقل در کشور ما با این کیفیت سوخت ممکن نیست و این رقم می تواند 2 یا 3 لیتر در هر 100 کیلومتر بیشتر شود البته لاستیکهای جیلی علیرقم مناسب بودن با بدنه از کیفیت سواری آن می کاهد که البته در هندلیگ بسیار موثر عمل می کند در کل این خودرو برای خانواده های ایرانی که علاقه مند به خودروهای نرم هستند چندان جالب نیست البته نقش سیستم تعلیق عقب یا همان بازو های پی-رو در تولید این کوبشها بیش از رینگ و تایر بوده واین مدل سیستم تعلیق برای خودروهای متوسط استفاده شده که می توان به ورنا یا سراتو کوپ اشاره داشت)دوستان این خلاصه بخشی از مجله شماره 365 ماشین بود که تقدیمتون کردم البته این نکات مثبت هم داشت که تقریبا همه به طراحی بیرونی خودرو اشاره می کرد ضمنا نظر این مجله در باره ترمز جیلی هم منفی بود و به سیستم ترمز جیلی نمره قبولی نداد
فري
۹ خرداد ۱۳۹۲مجله ماشین اسمش شده مجله ماشین ایرانی. .. تو زمانه ای که روزنامه های دولتی و بر تیراز. .. دخل و خرجشون جور نیست از مجله ای که فقط یهدو تا اتاق اجاره ای داره توقع دارید توی دامن خودرو سازان داخلی نیفته ؟ واضح است که از مدیران خودرو و کرمان خودرو. دستخوشی برای این بد نوشتن از وارداتی های جینی بنویسند اما نمیدونند که مصرف کننده عقل داره و به این مقالات غیر علمی و وجبی توجهی نمیکنه شما بررسی فنی لیفان 620 1800 سی سی رو بخونید. …
متوجه جانب داری میشوید
نیما
۱۰ خرداد ۱۳۹۲من ماشینما فروختم به پسر عموم به همین راحتی قصدم هم راهنمایی کسایی بود که با پول زحمت کشی ماشین خریدن من پولما زنده کردم و فردا 6 میلیون بالاتر یه مگان می خرم درست شنیدید فقط6 میلیون اختلاف قیمت ایشالا هر کی هر چی می خره به سلامتی و شادی باشه اینم بگم به نظر می آد عمر قطعات جیلی بالا باشه که خودش یه حسنه اما باور کنید به این قیمتا نمی ارزه من سوار شدم که می گم طراحی سرد و بی روح و ساده داخلش با گیربکس دستی با اون شتاب ضعیف منو یاد پیکانrd انداخت قبول دارم از بیرون شبیه ماشینهای خارجی مدل بالاست اما داخلش زیادی سادست موتورم که صد رحمت به پراید بازم امیدوارم همه هر چی دارین خوش باشین ممنونم من دیگه در باره جیلی نظر نمی دم موفق باشید:)
مجید
۸ خرداد ۱۳۹۲سلام دوستان
بالاخره امشب از نمایندگی بهم زنگ زدن برم خودرو رو تحویل بگیرم بالاخره بعد از 6 ماه ماشین جیلی اومد
آب رنید راه را اینکه نگار میرسد مژده دهیدمارا اینکه جیلی میرسد
از دوستانی که تحویل گرفتند خواهش میکنم راهنما یی کنن که موقع تحویل خودرو چه چیزهایی باید تحویل بگیریم و چه کارهایی باید انجام بدیم.
سعید
۸ خرداد ۱۳۹۲سلام بر علی اقای عزیز
من 206 رو با جیلی مقایسه کلی نکردم . فقط چشم نوازی داشبورد ماشین رو گفتم که شما اگه این دوتا را به یه نفر در ان واحد نشون بدید حتما چشم نوازی داشبورد 206 رو تایید میکنه.ماشینی که تولید وطراحیش حداقل برای 15 سال قبله. البته منم به شما حق میدم که از جیلی تعریف کنید چون بالاخره پول زیادی براش دادی. ولی نباید از ماشینی که بالای 60 تومن قیمت داره و با کلی تاخیر میدن حداقل انتظار یک دنده اتومات رو داشت؟ آیا این اجحاف در حق مردم نیست ؟ اینکه شما جیلی رو قبول دارید به خاطر اینکه که ما رو از ماشینهای روز دنیا دور نگه داشتن و سوار اونها نشدیم و گرنه جیلی ماشینی نیست که حرفی برای گفتن داشته باشه و 60 تومن بی ارزه.در همین کامنتها نگاه کنین ببینین دوستانی که تازه ماشینها رو تحویل گرفتن چه اشکالاتی داره .آیا شما میتونید تصور کنید مثلا یک تویوتا ی نو با چنین اشکالاتی روبرو باشه.
فرزار
۸ خرداد ۱۳۹۲توی رویا نباش برادر من. اینجا ایرانه و همین ماشینها با همین قیمت ها واقعیت داره. .. کمترین تویوتا صفر کیلومتر دو برابر جیلی قیمت داره شما راضی هستی 130 میلیون بول بدی که توی اتوبان کلن به فرانکفورت (تهران قم) بتوانی 230 کیلومتر بری…. من قبول دارم سطح ما رو بایین قرار دادند ولی من این ماشین رو 45 خریدم. اکر ده بار دیکه هم بخوام توی اون وضع خرید کنم جیلی میخرم. .. فقط تعجب میکنم کسانی منتظر تحویل هستند که تا به حال حتی سوار جیلی هم نشده اند این کمی منطقی نیست مجله ماشین توضیحاتی داده که کمی به سمت تعریف از جینی سازان وطنی حمایت کرده کار را جایی رسانده حتی نتوانسته جراغ زیر دستکیره بالابر شیشه هارو که شب روشن میشه رو ببینه و داستان فندک رو درست کرده اون مقاله سرابا اشکال دارد. در هر حال قیمت هر ماشینی نشان ارزش این خودرو است
sara
۸ خرداد ۱۳۹۲کاملا واضحه که هر کس یه دیدگاهی داره و نظرات متفاوته.یک نفر شتاب براش مهمه و یکی سوخت و راحتی ماشین. ولی اگر واقع بین باشیم با قیمت 57 تومن چه ماشینی بهتر از جیلی میشه پیدا کرد؟ منظورم با همین قیمت نه مگان یا 206 که گرانتر یا ارزانتر هستند
Galaxy.Pilot
۹ خرداد ۱۳۹۲من شرح این تست درایو جیلی امگراند ای سی 7 توی مجله ماشین رو بدقت مطالعه کردم. یقیناً گزارش بدون غرضی نیست. خواستم به چند مورد اشاره کنم، که شاید خالی از لطف نباشه: اولاً در خصوص شتاب صفر تا صد خودرو. 1- باید به این نکته کلیدی توجه داشت که جیلی امگراند ای سی سون از خانوادۀ خودروهای نیمه لوکس سدان به شمار میره و مقایسه اون با خودرو های کوچک خانوادگی از قبیل 206 و 206 فیس لیفت ایرانی، اگر نگیم مغرضانه، شاید کمی با کج سلیقگی و کم اطلاعی همراه هستش، 2- به نظر میرسه، تست انجام شده در شرایط شیب تند یا با دنده عقب!!! انجام شده که نتیجش 15 ثانیه در اومده، 3- اگرچه شخصاً اهل کورس گذاشتن و لایی کشی و از این داستانهای نیستم، ولی بواسطه بحثهایی که بعضاً اینجا یا تیونینگ تاک در مورد شتاب ماشین پیش اومده، اقدام به تست صفر تا صد در شرایط به زعم خودم استاندارد (مسیر کاملا مسطح و بدون شیب، عدم وزش باد در جهت مخالف مسیر حرکت خودرو) در چند مرحله کردم. نتایج بدست اومده اعدادی بین 10 تا 11 ثانیه بود که بیشتر میل به 11 ثانیه داشت. قبول دارم که شاید تست من و امثال من کاملاً بر اساس مسائل علمی و فنی استوار نباشه و امری تجربی و حسی باشه که یه سری عدد و رقم رو ارائه بده، اما واقعاً با 15 ثانیه تفاوت فاحشی داره.
ثانیاً: در خصوص سیستم ترمز خودور باید عرض کنم که از اونجاییکه تجربه رانندگی با انواع خودروهای وطنی و چینی و وارداتی رو داشتم، بنظر نمیرسه عملکرد ترمزهای این ماشین، به این ترتیبی باشه که در این گزارش قید شده. بر اساس تجربه شخصی، عملکرد سیستم ترمز EC7 از سیستم ترمزهای ماشینهای کره ای و ژاپنی تو رنج قیمت 100 تا 200 میلیونی، چیزی کم نداره. البته در خصوص مصرف سوخت و برخی تجهیزات و امکانات EC7 هم عرایضی هست، که بعداً مصدع میشم.
مهدی
۹ خرداد ۱۳۹۲سلام به همه
دوستان من چند روز پیش یکی سوار شدم به قصد خریدن.در کل ماشینه خوبی هستش.دنده خیلی نرم
جا میرفت و صدای موتور هم زیاد تو اتاق نمیومد.ترمز در حد معقول کارایی داشت .صندلیهاش هم به اون
خشکی که میگفتن نیست .فرمونش خیلی نرم هست که فکر کنم در سرعتهای بالا زیاد خوب نباشه
.قدرت و گشتاور موتور هم قابل قبوله ولی نباید انتظار یه ماشین ژاپنی رو داشته باشین .کمک فنرهای
ماشین خیلی خوب بودن و از یه ماشین مثل مگان نرم تره چون تجربه سواری اون هم داشتم میگم .تو
این بازار وبا این پول میشه گفت بهترین گزینه هست. فقط توی سربالایی با شیب متوسط و ظرفیت
تکمیل موقع گاز دادن تو دنده 1 یه صدای قیژ قیژ میومد ولی تو دنده های بعدی مشکلی نبود.میخواستم
بدونم همه جیلی ها همینطورند؟
مهدی
۹ خرداد ۱۳۹۲سلام به همه
دوستان من چند روز پیش یکی سوار شدم به قصد خریدن.در کل ماشینه خوبی هستش. دنده ها خیلی
نرم جامیرفت .فرمونش خیلی نرمه که فکر میکنم تو سرعتهای بالا زیاد خوب نباشه.صندلیهاش هم به اون
خشکی که میگفتن نیست.ترمز در حد معقول کارایی داره .قدرت وگشتاور موتور هم قابل قبوله ولی نباید انتظار یه ماشین ژاپنی رو داشته باشین.کمک فنرها بی صدا هستند و سواری ماشین نرمتر از یه ماشین مثل مگان هست.چون تجربه سواری اون هم داشتم میگم.صدای موتور هم زیاد تو اتاق نمیاد.ازنظر امکانات رفاهی هم چیزی کم نداره وبا این قیمت توی این بازار میشه گفت بهترین گزینه هستش.فقط توی سربالایی با شیب متوسط وظرفیت تکمیل موقع گاز دادن تو دنده یک یه صدای قیژ قیژ میومد ولی تو دنده های بعدی مشکلی نبود .میخواستم بدونم همه جیلی ها اینطوری هستن؟
مهدی
۹ خرداد ۱۳۹۲سلام
چند روز پیش یکی سوار شدم.تو دنده 1 سربالایی با 4 نفر سرنشین یه صدای قژ قژ موقع گاز دادن میومد.میخواستم بدونم همه جیلی ها اینطورین؟
مهدی
۹ خرداد ۱۳۹۲به نظر من در کل ماشین خوبیه.دنده هاش خیلی نرم جا میره.صدای موتور زیاد تو اتاق نمیاد.فرمونش خیلی نرم هست که تو سرعت بالا زیاد خوب نیست.اتاق ماشین صدای اضافی نداره.صندلی هاش هم به اون خشکی که میگفتن نیست.قدرت موتور و گشتاور قابل قبوله ولی موقع کولر گرفتن تو سربالایی تفاوت محسوسی احساس میشه که طبیعیه.ترمز درحد معقول کارایی داره.سواری ماشین از ماشینی مثل مگان نرمتره چون تجربه هردو رو داشتم میگم.از نظر امکانات رفاهی و ایمنی خیلی عالیه.طراحی بیرونیش بهتر از داخلشه حیف که esp نداره .با این قیمت فعلا بهترین گزینه هست
سجاد
۹ خرداد ۱۳۹۲سلام دوستان بالاخره امروز تحویل گرفتیم ….