خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۲۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    اگه دیده باشید داخل کاتالوگ زده سوخت 6.5در 100ولی داخل یک سایت خارجی زده 7.1 در 100

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سهراب

      ۲۶ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (33 ديدگاه)

      آقا من خودم تست کردم توجاده با کولر روشن وسرعت نهایتا تا120زیر6.5مصرفشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علیرضا

        ۲۶ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (35 ديدگاه)

        سهراب جان ممنون از راهنمایت.فعلا که به ما ندادن تست کنیم ببینیمچی به چی هستش

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. محمد ع - تهران

        ۲۶ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (841 ديدگاه)

        سهراب جان من هم تست کردم فکر نکنم دیگه اینقدر پایین باشه . با حساب و کتاب من بالاتر بود . البته من هنوز باک این ماشین رو نفهمیدم چند هست چون گاهی شده بالاتر از 40 لیتر بنزین زدم و برام جای تعجب بوده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. مجید رحیمی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    علیرضای عزیز
    این اعداد و ارقام اعلام شده در کاتالوگ و سایتها عموما در شرایط سوخت استاندارد و شرایط محیطی اعم از دما و غیره بدست میاد ولی در شرایط معمولی وضعیت فرق می کنه.
    من با یه باک پر 40 لیتری از اراک رفتم اصفهان بعد یک روز کاری در اصفهان، برگشتم بعد از طی 560 کیلومتر در وسط راه باک رو پر کردم دقیق 37 لیتر گرفت با محاسبه میزان مصرف 6.6 لیتر در صد کیلومتر بود که اگر داخل شهر را کم کنید در حدود 5.5 در 100 کیلومتر در بیرون شهر می سوزونه داخل شهر هم که حسابش جداست و بستگی به شرایط ترافیک و نحوه رانندگی شما اعم از پر شتاب یا معمولی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علیرضا

    ۲۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام خدمت شما اقای رحیمی ممنون از راهنمایی شما.منم تعجب کردم داخل کاتالوگ فارسی این رو نوشته بود ولی داخل سایت ولیکس c30 خارجی زده بود 7.1 و باعث شد که سوال کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mehdi1204

    ۲۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    باسلام فروش ولکس دنده اتوماتیک مدل ٩١ کارکرد ١۴٠٠٠ کاملا سالم. بازدید از خودرو در شیراز. ٠٩٣٣٣٠۴٠١٢۶

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علیرضا

    ۲۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام به همه خبر جدیدی داشتم گفتم با شما هم در میان بگذارم .مثل اینکه خط تولید ولیکس متوقف شده است و این خط که به جای اونته امده بود قراره دوباره از سر گرفته شود و دوباره اوانته تولید کند.به روایت نمایندگی کرمان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین الرعایا

      ۲۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (120 ديدگاه)

      میشه لطفا منبع خبر رو ذکر کنید؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مصطفی

      ۲۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (206 ديدگاه)

      علیرضا خان عزیز من قکر کنم این خبر هم از اون خبرهایی است که نمایندگی ها از خودشون اختراع می کنن.برای حرفم هم دلیل دارم چرا که وقتی یک شرکت اقدام به جمع کردن یک خط تولید و جایگزینی آن با خط تولید جدیدتر می کند برای اینکار هزینه بسیار زیادی را متقبل می شود و از لحاظ اقتصادی بازگشت به حالت قبل بسیار زیان بار خواهد بود.دلیل دوم اینکه شرکت هیوندایی در پی تحریمهای ایران اعلام کرد که دیگر هیچگونه قطعاتی بصورت CKD برای مونتاژ در خطوط تولید به شرکتهای ایرانی نخواهد داشت و فقط از طریق شرکتهای واسط اقدام به فروش ماشین بصورت کامل خواهد کرد.
      پس با این استدلال من فکر کنم نمایندگی فوق این حرفها را همین جوری و بدون داشتن پشتوانه منطقی گفته است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مخبر

        ۲۹ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (31 ديدگاه)

        سلام به همه دوستان. مونتاژ گریت وال از سر گرفته شده و فقط از ۲۰۳ دستگاه رسیده ۲۸ دستگاه. بنده خودم به چشم تا حالا چندتا تریلر خودرو بر دیدم که بارشون ولیکس بوده تو چندروز گذشته. ایشالا مشکلات هم داره حل میشه اگر دوباره مشکلی پیش نیاد. خبری هم از محصول جدید گریت وال به گوش میرسه حالا شاید c10 شاید هم هاوال. موفق باشید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد ع - تهران

          ۲۹ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (841 ديدگاه)

          خدا رو شکر داشتم نگران می شدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. علیرضا

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام به همه
    قصد من این نبود که باعث نگرانی شوم من خودم از همه بدتر هستم چون بابت این ماشین خیلی چیزها رو از دست دادم و اصلا دوست ندام که این اتفاق بیافتد اما نگرانی هم دارد بعد از 10 ماه بهت پول رو برگردانند و دیگر نتوانی حتا ماشین دیگه بخری ؟من ناراحتی همه رو درک میکنم امیدوارم اوضاع بهتر بشه این که میگن بار گیری انجام می شود دروغ کذب است چون من در جاده عبور تهران مغازه دارم در کرمان و تا الان شاهد عبور این نوع ماشین نبوده ام.
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۳ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (35 ديدگاه)

      با سلام به همه
      باید خاطر نشان کنم بنده وسط جاده رفسنجان کرمان مغازه دارم اصلا بار گیری نشده فقط خدا شانس بده به کسایی که ام وی ام ثبت نام کردند هر روز چند ده تا ماشین رد میشه ولی از ولکس از اوایل شهریور دیگه بار گیری نشده .بنده با صانعی هم صحبت کردم برا کسایی که از خرداد تحویل دارن فعلا خبری نیست و با منتظر باشند.
      با تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. مخبر

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    داداش گلم اقا علیرضا ماشین ها بم بارگیری میشه و واسه اینکه بره تهران یا شهرهای اطراف لازم نیست از کرمان بیاد که از جاده تهران رد بشه. میاد کمربندی ماهان و بعد از باغین و رفسنجان میره واسه یزد و اصفهان و شیراز و تهران و هرجای دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. vahid

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (108 ديدگاه)

    دوستان سلام قیمت شرکتی ولیکس اصلا تغییری نکرده همونی بوده که هست…!به شایعات گوش ندید…!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ARMON

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    سلام
    من بخاری که روشن میکنم اصلا داخل گرم نمیشه گاهی وقتا داخل مرطوب میشه ولی گرم نه حتی روی 30 درجه هم میزارم هیچ تغییری نمیکنه
    کسی دلیشو میدونه یا کلا همین جوریه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. علی

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان.من دیروز یعنی چهار شنبه مورخ 29،8،92 رفتم دفتر مطهری.با آقای بهجت که مدیر فروش شرکت کلی صحبت کردم.گفتن که تاز از 15 آبان قرار سرمایه گذار جدید که آمده شرکت رو خریده کارش شروع کنه.گفتن اول تحویل بهمن 91 میدن بعد تحویل اسفند.مال خود من تحویل اسفند ماه 91 بوده.به من گفتن لر اساس الویت پرداخت و تازه الان دارن تحویلیای چای محسن که 3 ماه وعده دادن می خوان بدن و مال ما ها رو نا. 3 ماه آینده نمیدن.از دیر کرد پرسیدم گفتن از تاریخ تکمیل وجه یک ماه بعدش تازه با سود 12% میدن.من کلی داد و بیداد کردم.فقط این بگم من شنبه میرم بلوار کشاورز وزارت صنایع و معادن طبقه سوم از همشون شکایت کنم.
    تازه من تهدید کردن کسانی که شکایت کنن خودروهاشون تحویل نمیدن.گفتن فقط صبر کنید.من دیگه تحمل ندارم.دوستانی که می خوان شگایت کنن با من تماس بگیرن حداقل دسته جمعی بریم.شماره تماس من 09121932858

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (48 ديدگاه)

      سلام بالاخره دیروز ماشینو تحویل گرفتم. تحویل بهمن 91 بودم و از سری سانروف دار. ماشین نرم و زیباییست ولی در 24 ساعت گدشته چند تا ایرادش خیلی به چشمم اومد: اول اینکه ضبط ماشین مستقیم فلش نمی خوره و باید با یک سیم تبدیل فلش رو به ضبط وصل کنید که چهره زشتی ایجاد می کنه. دوم اینکه ماشین دفترجه راهنما نداره و در اینترنت هم نتونستم دفترجه راهنماشو بگیرم. سوم اینکه بخاری ماشین همونطور که یکی دیگه از دوستان هم اشاره کرده بود باد سرد می زنه و خیلی دیر گرم میشه. دوستان اگر دفترجه راهنما ماشینو دارند اطلاع رسانی کنید. همچنین واسه بخاری ماشین شما هم این مشکل رو دارید؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۱ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        سلام امیر جان.اول از همه بهتون تبریک میگم و امیدوارم چرخش براتون بچرخه.اگه میشه بیشتر از این ماشین توضیح بدید.اگه ماشین خوبیه و ارزش داره نگداریم و استفاده کنیم و اگر نه که بفروشیم.من اگر دفترچه راهنماشو گیر بیارم براتون میفرستم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. محمد ع - تهران

        ۲ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (841 ديدگاه)

        سلام امیر جان ایشالا مبارکتون باشه

        فلش که همین طوری به نظرم یه فلش زیبا تهیه کنید که خوشگل تر باشه . این که دیگه عیب نیست اسمش برادر من . خیلی از ضبط ها فلش این مدلی می خورن

        دفترچه راهنما هم به صورت فارسی و کامل داره و باید بهتون میدادن اگه ندادن برید بهشون بگید حتما بهتون میدن

        والا بخاری که خیلی عالیه و بسیار گرم هست . مشکلتون رو به نمایندگی بگید حتما رفع می کنن

        در آخر آرزو می کنم همه زودتر تحویل بگیرن و این اعصاب خردی ها تمام بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. مخبر

        ۲ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (31 ديدگاه)

        داداش مبارکت باشه. اب رادیات رو حتما چک کن و هواگیری کن ایشالا مشکلت حل میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. امین

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان DVD الان چنده ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پویا فتاحی

      ۴ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      دروود برشما

      هم میتونید به شرکت مراجعه کنید و هم اینکه اگه بخواید ما در خدمتتون هستیم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. sorosh

    ۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من میخواستم از این ولکس ها بخرم کلا ارزش داره بابتش پول بدی ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مخبر

      ۳ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (31 ديدگاه)

      سلام سروش جان. اگر واسه مصرف میخوای تو این رنج قیمت بهش شک نکن. هم زیرپا خوب و نرمی داره هم قیافه شیکی داره. امکاناتش هم که خوبه در حد خودش. شما این ماشینو بخری یا یک ماشین دیگه یک قرون تو جیب من نمیره پس بدون اگر میگم ماشین خوبیه واسه اینه که خودم ولکس دارم و تا الان هم ازش راضیم. سانروف دارشو بگیری بهتره تریم داخل هم مشکی شده دیگه قشنگتر شده. با علی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد ع - تهران

      ۳ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      سلام آقا سروش . من خودم اگه داداش نداشته خودم بخواد بخره ازم نظر بخواد صد در صد تو این رنج قیمتی بهش پیشنهاد می کنم حتما بخره ولی نه ثبت نامی فقط نقدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. علیرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    دیگه دنبالش نروید این راه بی راه هست شرکتی که بعد از ده ماه نتواند یک ماشین تحویل دهد دیگه چی از شرکت باقی مانده .این وضع که این شرکت پیش گرفته و با این تاخیر که دارند چه می کنند ولاه که نوبر هست .بعد از یک سال اول بهمن و اسفند رو ندادند هنوز این جوری جواب به ما ها میدن شکایت هم بکنی کی میخواد پیگیری کنه بعد همه دست در دست هم دارند .بنا باشه شکایتت کنی اونجا هم پول هات رو حرام کنی چه فایده دارد .بچه های تهران همت میکردند یک روز همه شکایت می کردند و به بهارستان می رفتند شاید فرجی می شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران

      ۳ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (76 ديدگاه)

      سلام به دوستان
      بنده خدمت عزیزانی مثل آقای علیرضا که دقدقه تاخیر در تحویل خودرو دارن باید عرض کنم که من نیز به این مصیبت گرفتار بودم و کلی بابت این مسئله اذیت شدم و در کلیه سایتهای تعزیراتی بصورت اینترنتی شکایت فرستادم. نه من بلکه خیلی ها اینکارو کردند و البته بودند افراداندکی که با مراجعات مکرر حضوری و گریه و زاری و کارای دیگه تونستند شب عید پارسال ماشینشون را تحویل بگیرن !!! ولی من اول تیرماه 91 ثبت نام کردم و تحویل اول شهریور یا بقول راین خودرو اواسط شهریور بودم.
      ولی با 11 ماه تاخیر در 24 تیر ماه 92 تحویل گرفتم !!!!
      و هنوزم پول تاخیراتم را که نزدیک به 2 میلیون تومن میشه ندادن و اصلا دیگه کسی پاسخگوی تاخیرات نیست با این تغییر مدیریتی !
      علی ایحال این روش بیشتر خودروسازان داخلی است و البته قویاامیدوارم با رفع تحریم خودرو در توافق جدید ایران این بد قولیها و سایر کلاه برداریها برچیده بشه !!! …ضمنا بخاری اتومبیل من هم باد گرم نمیزنه که نمایندگی مرکزی گفتند باید داشبورد را باز کنیم و لاینهای بخاری رو از رادیات تا دریچه های خروجی چک کنیم تا متوجه ایراد بشیم .
      و چون باید ماشین 2 روز در نمایندگی میموند قبول نکردم و فعلا با خودم یه کیسه اب گرم میبرم که کلیه هام گرم بمونه.اینو جدی میگم ! صبحهای زود که ما در تهرون میریم سر کار خیر سرمون ! بعد از این همه اتنظار باد سرد به زیر پاهات بخوره والا نوبره ! به هر حال از دیگر امکانات ماشین در این رنج قیمت خیلی راضیم و دیگه …..هیچی . سلامت باشید و ایام بکامتون . انشالاه هممون شورلت سوار بشیم. آمین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. حامد

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    توی سرویس 5000 کیلومتر چکار میکنن؟ چه قسمتهای ماشینو چک میکنند؟ توی این 5000 هزار کیلومتر که عالی بوده. شتابش هم از روزهای اول بهتر شده. توی این رنج قیمت بهترین انتخابه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین الرعایا

      ۳ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (120 ديدگاه)

      خدمت همه دوستان سلام…
      با م.ع و مخبر کاملا موافقم..
      امیر جان انشالله مبارکت باشه..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد ع - تهران

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      روغن و واسکازین و فیلتر ها . کنترل و چک کردن های کلی دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. vahid

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (108 ديدگاه)

    با این توافق انجام شده شاید به جای ولیکس که ثبت نام کردیم کامارو یا وایپر بهمون بدن خدارو چه دیدی….!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین الرعایا

      ۴ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (120 ديدگاه)

      شایدم به جای دوج و شورولت و .. بوگاتی ویرون؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. ivan

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (230 ديدگاه)

    سلام
    از شرکت تماس گرفتند گفتند ماشین رو ارسال کردند.انگار طلسم بنده هم شکست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مخبر

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (31 ديدگاه)

      اقا ایوان مبارکت باشه. ایشالا همه به زودی ماشیناشونو تحویل میگیرن‌. خبر های بهتری هم در راهه. بازم مبارکت باشه دادا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ivan

        ۵ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (230 ديدگاه)

        ممنونم آقای مخبر
        کاش خبرتون رو کامل تر می گفتید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. شایان

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    ایوان جان خوشحال شدم که طلسم ماشین شما هم شکسته شد حالا به بنده اعتماد کردی ازخودم نگفتم که ماشین ها راتحویل میدن؟پیشاپیش بهت تبریک میگم انشاالله بهترین جاها با ماشینت سفرکنی .به امید هرچه زودتر تحویل گرفتن من وامثال من.امین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ivan

      ۵ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (230 ديدگاه)

      سلام
      ممنونم لطف داری شایان جان.ماشین شما تحویل شد؟
      خانم شاه مرادی واسه مدارک باهام تماس گرفت وقتی فهمید ماشینو تحویل ندادن تعجب کرد گفت ماشین رو فرستادن و باید باهات تماس می گرفتند.پیگیری کردم چون اراک نمایندگی نداره فرستاده بودن اصفهان و اونجا هم اطلاع نداده بودن، احتمالا واسه تبلیغ تو نمایشگاهشونه
      در ضمن گفتن هزینه حمل ماشین از نمایندگی اصفهان تا اراک با خودتونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. شایان

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    ایوان جان هنوز نه امروز بانمایندگی تماس گرفتم وانها به تهران زنگ زدن گفتن که ماشین برای بارگیری سندخورده ولی هنوز بارگیری نشده شاید فردا یا پس فردااین کار انجام بشه چون تااخراین هفته قولشودادند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ivan

      ۶ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (230 ديدگاه)

      امیدوارم زودتر تحویلش بگیری و مبارکت باشه
      سند هاش اومده؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۶ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (103 ديدگاه)

        هنوزنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. بهداد

    ۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (102 ديدگاه)

    ﺳﻼم ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﺗﺎزﮔﯽ ﺷﺮﮐﺖ دﯾﺎرﺧﻮدرو ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺑﺎﯾﮏ ﭼﯿﻦ ﺗﺤﺖ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﺑﻨﺰ و ﻫﯿﻮﻧﺪاﯾﯽ در دوﻣﺪلe150 رو ﺑﻪ ﻓﺮوش ﮔﺬاﺷﺘﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﻣﺪل ﻫﺎچ وﺳﺪاﻧﺶ ﺣﺮف ﻧﺪارﻩ اﺗﻮﻣﺎﺗﻢ ﻫﺴﺖ اﻣﮑﺎﻧﺎﺗﺸﻢ ﻓﻮﻟﻪ 49500 ﺑﺎ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﭘﻼک ﻣﯿﺸﻪ 53

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. شایان.

    ۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    سلام دوستان بالاخره پس از ماهها انتظارماشین من هم ازجاده های پرپیچ وخم ایران عبور کردو به شهرمارسید. به امید تحویل همه ثبت نامیهای عزیز.فعلاماشین داخل نمایندگی هست تاکارهای پلاک وسندش ردیف شه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. شایان

    ۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    سلام و درود مجدد به همه دوستان من 2سئوال دارم اولی اینکه چه متعلقات هنگام تحویل برای شما در نظر گرفته اند؟؟؟
    و دومی اینکه چه مدت طول کشید تاپلاک شما برسه و کار سندش ردیف بشه؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. محمد

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به دوستان عزیز
    من چشمم این ماشینو گرفته نمیدونم بگیرم یا نه رو هوام نمیدونم تندر بگیرم یا این ماشین لطفا راهنمایم کنید واقعا گیر کردم..هرکی از این ماشین داره خدایی اگه بدی داره اطلاع بده که بدونیم اگه خوبی هم داره اطلاع بده ممنون از همه دوستان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مخبر

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    اقا شایان ماشین مبارکت باشه دادا.متعلقات خاصی همراه ماشین نیست جز کپسول اتش نشانی و جک و کیف اچار و مثلث خطر. یه رابط usb هم واسه پخش ماشین و دفترچه راهنما و کارت خدمات مشتری. کف پوش هم همراهش نیست ولی اینارو میتونی از قسمت تزئینات نمایندگی مرکزی بگیری حتی مانیتور فابریک. واسه پلاک و سند هم بیشتر از یک 10 روز نمیشه ایشالا. راستی از سری سانروف داره ماشین؟

    اقا محمد شما هم تو خرید این ماشین تو این رنج قیمت شک نکن. اگر کمی هم وقت بزاری نظرات قبلی رو بخونید جواب همه سوالات رو میگیرید. ایشالا بتونی یک انتخاب خوب داشته باشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ivan

      ۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (230 ديدگاه)

      سلام
      ماشین بنده هم تحویل شد
      تو کاتالوگ ماشین قبلا خونده بودم پاور ویندوز داره ولی تست کردم شیشه ها رو پایین دادم و ماشینو خاموش کردم و بعد قفلش کردم اتفاقی نیوفتاد!
      مورد دوم تنظیم 6 حالته صندلی بود که من به جز دو تا اهرم چیزی ندیدم
      مورد سوم ترمزهاشه که سفت بودن و خوب عمل نمی کردند .واسه همین ترسیدم بیشتر از 30 کیلومتر برم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۷ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (103 ديدگاه)

        ایوان عزیزتبریک انشاالله چرخش واست بچرخه .ایوان جان ماشینو پلاک کردن بعدتحویلت دادن؟یااینکه تونمایندگی بود بعداسند وپلاکش امد؟اخه به ما گفتن تازمان امدن پلاک وسند ماشین بایدتونمایندگی بمونه ؟اگه ممکنه جواب بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ivan

          ۷ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (230 ديدگاه)

          سلام شایان جان
          نمایندگی گریت وال سر کوچمون هستش و بدون اینکه پلاک و سند اومده باشه با گرفتن یک رسید و تعهد تحویل دادن
          راستی دوستان کیلومترش همیشه روشنه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  24. شایان

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    سلام اقای مخبرممنونم.یه سوال داشتم بیزحمت راهنماییم کنیدایانمایندکی این حقوداره که ماشینوتازمان امدن سندوپلاک پیش خودش نگه داره ؟مانمیتونیم ماشینو بیاریم بعدکه پلاک امدببریم پلاک کنیم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. شایان

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    اره سانروف هم داره وداخل ان که قبلا کرم بود مشکی شده به نظرم خیلی بهترشده.درضمن اقای مخبرازراهنماییت ممنون دادا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. شایان

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    دوستان سلام به من وولیکس رو نمیدن ومیگن باید تو نمایندگی باشه تا زمانی که پلاک برسه وکار سند ردیف بشه به نظر شما چه کار کنم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مخبر

      ۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (31 ديدگاه)

      اقا شایان اصل کار بر اینه که پلاک و سند اومد ماشینو تحویل بدن اخه باید پلاک سینی ماشین با مشخصات سند چک بشه ماشینو تحویل بدن. شما که ماشینت اومده سالی رو ساختی این چند روز هم روش. سوالی بود در خدمتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. مخبر

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    بله اقا ایوان کیلومتر روشنه همیشه. اگر تو روز کیلومتر دیده نمیشه یه برچسب دودی بنداز روش که تیره بشه هم تو روز دید بهتری داره هم شب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. شهرام

    ۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چه مدت طول میکشه تا کارت و سندش بیاد؟ کسی تا حالا با مدارک تحویل گرفته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. ivan

    ۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (230 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من با ترمز ماشینی که گرفتم مشکل دارم و خیلی سفته و عملا ترمز نمی گیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      ایوان جان مبارکه داداش

      خوشحالم که تحویل گرفتی

      داداشم حتما برو نمایندگی و نشون بده چون غیر عادی هست و نباید اینطوری باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ivan

        ۹ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (230 ديدگاه)

        سلام محمد ع
        ممنونم لطف دارین
        اره باید ببرم
        چند تا سوال داشتم که ممنون میشم جواب بدین
        1.بالای نشان دهنده میزان بنزین نشان دهنده ایی هست که اولش صفر و اخرش 20 هست و تعداد خونه ها در حین حرکت مدام از صفر تا بیست میره اون چیه؟
        2.پاور ویندوز مگه نداره ؟
        3.به جای کایل رابط ضبط کانکتور مبدل دو طرفه اش تو بازار پیدا میشه که بشه از اون استفاده کرد؟
        با سپاس

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد ع - تهران

          ۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (841 ديدگاه)

          سلام مخلصم

          سوال 1 : برای من نداره همچین چیزی حالا باز شب دقت می کنم ولی تا جایی که یادم همچین چیزی نیست . یعنی سری های جدیدش عوض شده صفحه کیلومتر؟ عکس می تونید بگیرید بذارید؟

          سوال 2 : پاور ویندوز فابریک نداره اما تو نمایندگی مرکزی قسمت تزئینات دزدگیر تصویری که نصب می کنند روش پاور ویندوز هم نصب میشه خیلی عالی خیلی هم حال میده هنوز خیلی ها موقع پیاده شدن از ماشین میگن پنجره ها پنجره ها منم خودم رو میزنم به اون راه میگم اشکال نداره بعد که می بینن خودش میاد بالا کف می کنن

          سوال 3 : نمی دونم چون شانس بد من از همون اول ضبط بدون یو اس بی بهم تحویل دادن که البته بعدا با مانیتور دار دو تیکه ویکسن عوض کردم و اون رابط یو اس بیش میره تو داشبورد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. امين الرعايا

          ۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (120 ديدگاه)

          بااجازه محمد جان… چون از من از سری سانروفدار هستش و مهر ماه تحویل گرفتم یه چیزایی دستم هستش… اولا سری2013 آمپر آب نداره وبه جاش چراغ هشدار سه حالته داره.. واون آمپری که از 0 تا 20 هست.. نشان دهنده مصرف لحظه ای خودرو به لیتر هست.. اگر دقت کنید وقتی در دنده 1 گاز خور دارید تا حدود 16لیتر در 100 کیلومتر مصرفشه.. اما در دنده 5 در جاده کفی و سرعت 90 تا110 کیلومتر عدد 5 را نشون میده.. ولی تا حالا من ماشینه به این کم مصرفی و در عین حال پر قدرتی نداشتم..(از بین 206 تیپ5 وال90 وسمند و405 و پارس و..) در یک جمله ” خدا برکتش بده خیلی بیشتر از خودشه… از خریدم بسیار راضیم.. پاور ویندوز نداره.. اما سانروفش کامله و ایمنی هم هستش.. هم سنسوره مانع داره و هم حالته شیب و حالته اتو کلوز(با خاموش شدن ماشین بصورت اتومات بسته میشه)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ivan

          ۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (230 ديدگاه)

          اگه تونستم واستون عکس می زارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. ivan

          ۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (230 ديدگاه)

          محمد جان دقیقا مشابه مستطیل نشان دهنده بنزین و موازی ان و بالای آن قرار دارد ولی از نشانگر آب چیزی ندیدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. محمد ع - تهران

          ۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (841 ديدگاه)

          رفتم نگاه کردم سمت چپ زیر دور موتور دو تا ردیف هست یکی بنزین و یکی هم آمپر آب که روی همدیگه قرار دارن همین چیز دیگه ای نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. ivan

          ۱۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (230 ديدگاه)

          سلام امین الرعایا جان
          ممنونم بابت توضیحاتتون
          سپاس

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. محمد ع - تهران

          ۱۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (841 ديدگاه)

          امین الرعایا عزیز پس خوش به حالتون که سری جدید دارید منم دلم سانروف می خواد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  30. علیرضا

    ۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    سلام به همه
    مژده مژده در تاریخ 9/7دو تریلر ولیکس بار شده دیدم.منتظر باشید تا بدست دوستان عزیز برسد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا