لینکلن

تیزر لینکلن نویگیتور فیس لیفت 2022

پس از انتشار تیزر اولین خودروی الکتریکی در چند ماه پیش، لینکلن تیزری از محصول نونوار شده خود منتشر کرده است. این بار نوبت به محصولی با پیشرانه درون‌سوز رسیده چراکه تیزر نویگیتور ۲۰۲۲ منتشر شده و می‌توانیم نگاهی به نمای جلوی مدرن‌تر این خودرو بیندازیم. احتمالاً این شاسی‌بلند لوکس و فول سایز طی روزهای آینده معرفی خواهد شد تا رقابت بهتری با جدیدترین نسل کادیلاک اسکالید داشته باشد.

به نظر می‌رسد دیلایت های LED نویگیتور تغییر کرده‌اند و حالا دارای نوار L شکل ساده هستند. خود چراغ‌های جلو کمی تغییر کرده‌اند و ظاهراً اندکی نازک‌تر هستند که خب خیلی سورپرایز کننده نیست زیرا پروتوتایپ های قبلی این خودرو چنین چیزی را به نمایش گذاشته بودند.

این تمامی آن چیزی است که برند لوکس فورد به نمایش گذاشته اما قبلاً تصاویر جاسوسی خبر از چراغ‌های عقب متفاوت داده‌اند. در کل نباید انتظار تغییرات گسترده‌ای در بدنه نویگیتور ۲۰۲۲ را داشته باشیم و این موضوع بدی نیست چراکه نویگیتور حتی ۴ سال پس از معرفی نیز همچنان شاسی‌بلند بزرگ و جذابی است.

در برخی تصاویر جاسوسی نیز می‌توانیم کابین را ببینیم که تغییر چندانی نداشته هرچند انتظار می‌رود از سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 4 فورد در این خودرو استفاده شود.

از آنجایی که نویگیتور خودروی پرچم‌دار لینکلن است بنابراین به احتمال زیاد از سیستم اکتیو گلاید نیز در آن استفاده خواهد شد که معادل سیستم بلو کروز فورد می‌باشد و باعث اضافه شدن تکنولوژی نیمه خودران به این خودرو می‌شود.

در روزهای آینده اخبار بیشتری از لینکلن نویگیتور ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. امیرعلی

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (310 ديدگاه)

    ای کاش کرایسلر هم مثل لینکن و کادیلاک دوباره به لوکس سازی برگرده به نظر من واقعا کرایسلر پتانسیل لوکس سازی رو داره مثلا زمانی که نسل اول کرایسلر ۳۰۰ تو سال ۲۰۰۵ اومد رولزرویس و بنتلی اون رو رقیب خودشون می‌دونستن ولی حیف که با مدیریت غلط به این روز افتاده

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Reza Waffen SS

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      کرایسلر از کی شد رقیب رولزرویس و بنتلی، شوخی می‌فرمایید؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا