ام جی

استارت خوب ام جی ZS الکتریکی در بازار

کراس اوور الکتریکی ام جی ZS ظاهراً استارت خوبی در بازار بریتانیا داشته چراکه این برند تحت تملک سایک چین اعلام کرده در دو ماه اول عرضه‌ی این خودرو ۲ هزار سفارش خرید را دریافت کرده است.


ام جی به منظور حفظ همین روند همچنان مشوق دولتی ۳۵۰۰ پوندی را برای مدل فول Exclusive اعمال می‌کند و همچنین مشوق ۳ هزار پوندی دیگری را نیز برای مدل پایه‌ی Excite در نظر گرفته است. این مشوق‌ها برای ۱۰۰۰ خریدار بعدی این خودرو قابل‌اعمال خواهند بود.


قیمت مدل فول این خودرو با در نظر گرفتن مشوق‌های یاد شده از ۲۳۴۹۵ پوند آغاز می‌شود درحالی‌که حداقل قیمت مدل پایه ۲۱۹۹۵ پوند می باشد.

مدیر فروش و بازاریابی ام جی در بریتانیا می‌گوید:

از آنجایی که عرضه‌ی رسمی ام جی ZS الکتریکی در ماه جولای بوده بنابراین نمایندگی‌های شرکت در سراسر بریتانیا وجود تقاضای غیرمنتظره از طرف مشتریان برای خرید این خودرو را گزارش کرده‌اند. ما به تمامی بازخوردهای مثبت گوش داده و خوشحالیم که این شاسی‌بلند الکتریکی و خانوادگی را با قیمت پایه‌ی ۲۱۹۹۵ پوندی برای ۱۰۰۰ مشتری بعدی عرضه می‌کنیم.


ام جی ZS الکتریکی برد ۲۶۲ کیلومتری را به لطف باتری لیتیوم-یونی و آب‌خنک ۴۴.۵ کیلووات ساعتی ارائه می‌کند. ۸۰ درصد باتری را می‌توان با استفاده از شارژر سریع در ۳۰ دقیقه شارژ کرد. پیشرانه‌ی الکتریکی این خودرو نیز قدرت ۱۴۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متری دارد.


از جمله تجهیزات استاندارد مدل پایه می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی، صفحه‌نمایش ۸ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، بلوتوث و رادیو DAB اشاره کرد. ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی نیز جزو ویژگی‌های ایمنی ZS الکتریکی محسوب می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. بی نام

    ۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ۱۰۰۰ تا برای چنین خودرویی اصلا خیره کننده نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ADAK

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1846 ديدگاه)

    استایل کلی ، طراحی داخلی و جلو پنجره
    کپی از مزدا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا