نیسان

معرفی نیسان فرانتیر هاردبادی؛ نسخه‌ رترو به یاد وانت‌های کلاسیک

نیسان نسخهٔ جدیدی بنام هاردبادی ادیشن را با قیمت ۴۲ هزار دلار برای فرانتیر ارائه کرده است که به وانت هاردبادی دههٔ ۸۰ اشاره دارد.

نیسان نسخهٔ ویژه‌ای از پیکاپ فرانتیر را با نام هاردبادی ادیشن معرفی کرده که به پیکاپ هاردبادی نمادین دهه ۸۰ اشاره دارد. در این خودرو، طراحی رترو با ویژگی‌های مدرن ترکیب شده است. نیسان هاردبادی یک وانت سرسخت و قابل‌اعتماد بود و حالا نیسان قصد احیای روح آن را در قالب مدل مدرن فرانتیر دارد. پکیج هاردبادی ادیشن که روی مدل SV 4×4 دو کابین ارائه می‌شود، ویژگی‌هایی کلاسیک و مشابه هاردبادی قدیمی را به همراه دارد.

یکی از این ویژگی‌ها رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی سه پره مشابه هاردبادی دههٔ ۸۰ است که با لاستیک‌های آل‌ترین پوشیده می‌شوند. صفحه محافظ آلومینیومی، فلاپ‌های گلگیر مشکی، باربند مشکی و گل‌پخش‌کن هم از دیگر ویژگی‌های این پکیج هستند. علاوه بر این، پکیج هاردبادی ادیشن سپرها، آینه‌ها، دستگیرهٔ درها و جلوپنجره را هم مشکی می‌کند تا ظاهر آن به پیکاپ قدیمی شبیه‌تر شود. در عقب نیز برچسب مشکی‌رنگ با نوشتهٔ نیسان کار شده و روی درها برچسب ۴×۴ خودنمایی می‌کند.

نیسان اما برای مدل ۲۰۲۴، علاوه بر پکیج هاردبادی ادیشن، تیپ جدید SL را هم ارائه کرده که روی راحتی و آسایش تمرکز دارد. این تیپ با لیستی طولانی از تجهیزات لوکس مثل چراغ‌های جلوی LED، نورپردازی داخلی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، فرمان چرمی با گرم‌کن، سانروف برقی، استارت پیشرانه از راه دور و سیستم کنترل تهویه دو منطقه‌ای ارائه می‌شود.

زیر کاپوت اما هیچ تغییری صورت نگرفته و همچنان همان پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 تنفس طبیعی ارائه می‌شود که ۳۱۰ اسب بخار قدرت دارد و به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل است. این قوای محرکه به همراه شاسی نردبانی، امکان یدک کشی تا ۳ تن را فراهم می‌کند. در بخش ایمنی، فرانتیر مدل ۲۰۲۴ به‌صورت استاندارد در همه تیپ‌ها با هشدار هوشمند برخورد و ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده ارائه می‌شود. قیمت نیسان فرانتیر مدل ۲۰۲۴ از ۳۱,۱۰۵ دلار آغاز می‌شود که این رقم در تیپ جدید SL به ۴۰,۹۷۵ دلار و در نسخهٔ هاردبادی ادیشن به ۴۲,۰۹۵ دلار می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. amirhossein morshedi

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    برای منی که بیماری قرینگی دارم دیدن همچین کنسولی که قرینه نیست جز عذاب چیزی نداشت.. لعنت بهتون..درست طراحی کنین دیگه اه..

    موافقم 27
    مخالفم 33
    1. نشناسی بهتره

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (389 ديدگاه)

      طراحیش چندان بد نیس ولی رینگش….
      رسما گند زده به ابهت ماشین

      موافقم 11
      مخالفم 32
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        پیکاپ باید این سایز باشه نه کوچیکتر نه بزرگتر !!!
        به متریال و کیفیت منتاژ نگاه کنید بعد بگید پیکاپ پیکاپِ دیگه ، فرقی نداره و با همین تفکر میره تو صف T8 !!!

        آقا اگه من چرت میگم مُجابم کنید که چرت میگم حداقل اگر چینی هم میاورند ، نمونه‌های ارزشمندش مثل گگ ، جیلی ، چانگان بیارند ولی تا اینجای کار من هنوز پیکاپ ارزشمندی از طرف چین ندیدم که حتی تو خود چین هم باشه چه برسه این لگن‌هایی که وارد یا منتاژ میکنند !

        وِجهه‌ی پیکاپ دارای پارامتر‌هائیست که هر شرکت یا کشوری توان ساختش رو نداره !

        پیکاپ از سه جنبه باید بررسی بشه ( کارایی / استهکام / استهلاک ) ! حالا از این سه موارد چینی‌ها کدامش را دارند ؟؟؟ ( فقط یه پشت دارند جهت بار علوفه که اونم تو ایران جهت دور دور با درودافا استفاده میکنند و کلیپ میسازند باس اینستاگرام نه برای اینکه کارایی ماشیناشون رو نشون بدن ، بلکه فقط یه رخ‌نمایی کنند برای رقیب رفیق که مثلاً ما هم شاخیم !
        اما نمیدونن شاخشون خیلی وقته شکستست !
        از کجا میدونید شکسته ؟؟؟ از اونجایی که چینی‌ها را به سبب دردسرهای مختلف به تورهای آفرودی کویری تخصصی راه نمیدن ولی تایگر ۲۰ ساله را با احترام راهش میدن ، میگید نه ، خودتون زنگ بزنید به اون‌هایی که تور تخصصی میبرند !
        البته یکی مثل مهندس شاکری حتی باس تور معمولی‌هاشم چینی نمیبره ، البته پاترول هم نمیبره ، چون حوصله دردسرهای یِهوییشون رو نداره !
        تورهای آفرودی یه جوریه که حتی وسط کار احتمال اینکه موتور رو بگذارند پائین و سریع جمعش کنند وجود داره و این چیزی نیست که چینی‌های تخم‌مرغ‌ شانسی از پسش بر بیایند ، تازه لوازمشون هم که دیگه مکافاتی جدا دارند !

        نیسان تویوتا پیکاپی میسازه که شما پکیدش و صفرکیلومترشو هم سوار بشید شیشه‌ها بالا باشه صدا به گوش نمیرسه مثل ساعت رولکس کار میکنند !

        ما باید این رو بفهمیم که هر کشور و شرکتی تخصص ساخت خودش رو داره !
        من الان میتونم از پیکاپ‌های ژاپنی دفاع کنم ، اما اگر همین تویوتا نیسان بولدوزر بسازه که نمیتونم بگم از کاترپیلار یا کوماتسو بهتر ساخته هرچند خوب هم باشه باز تخصصش نیست !
        تمام این‌ها رو میگم که پولتون را دور نریزید ، نمیگم هایلوکس بخرید چون گرون بیخودی هست به سبب موجودی کمترش اما پیکاپ که در کشور ما زیاده و خداشاهده پکیدشم بخرید یه ۲۰۰ میلیون خرجش کنید هیولایی میشه که پابه‌پای هایلوکس میتازونه !

        کشور ما امروز در وضعیتی قرار گرفته که مجموعه‌های خدماتی زیادی دارند در حد اروپا آمریکا خدمات به همین چندتا ماشین باقیمانده میدن ولی بسیار با وسواس و با گارانتی واقعی !
        گول نو بودن چینی ایرانی‌ها رو نخورید !
        یه کارکرده فنی سالم بخرید و یه پولی بگذارید کنار جهت تمیزکاری و اوورهال ، بعد ببینید شما ماشین سوار میشید یا اون بی‌سوادهایی که سنگ گارانتی و نو بودن چینی رو به سینه میزنند ولی از خودرو و کیفیت متریال و کارایی قطعات چیزی سرشون نمیشه جز فَک باز کردن و حرف مفت زدن که کنتر نمیندازه !

        موافقم 30
        مخالفم 100
        1. امین

          ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (591 ديدگاه)

          دیس ها خودش بیانگر هست.
          ولی وقتی جو میگیره چیزهایی میگی که آدم شک میکنه اصلا سوار ماشین شدی یا نه!
          در اینکه کیفیت پیکاپ ژاپنی عالیه شکی نیست اما این جمله ات باعث‌میشه فکر کنم واقعا حرفهات از روی تخیل و سوار شون نشدی و هیچ تجربه ای نداری
          (شما پکیدش و صفرکیلومترشو هم سوار بشید شیشه‌ها بالا باشه صدا به گوش نمیرسه)
          بعضی کامنتها ت یک جوریه که که انگار کم سن هستی و هنوز پشت فرمون ننشستی
          کلیپ و عکس دیدن جایگزین تجربه واقعی نمیشه.
          واسه همین سوتی میدی

          موافقم 87
          مخالفم 13
        2. datsun

          ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          لایک و دیس ها رو چند روزیه یه آدم مریض دستکاری میکنه دیگه ببین چقد آدم باید بیکار باشه که وقت صرف این کار کنه

          موافقم 17
          مخالفم 76
        3. ......

          ۲۵ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (43 ديدگاه)

          دلیل اینکه این ماشین رترو ساخته شده اینه که کسی که بخواد این نوع ماشین رو انتخاب کنه به این ها دسترسی داشته باشه و بتونه این نوع ماشین ها رو سوار شه و بخره و اتفاقا علاقه مند هم داره طراحی هم باید اینطور باشه طراحی و به روز بودن در این ماشین مهم نیست فقط اصول کلی باید رعایت بشه به نظر من انتخاب درستی هست.
          ولی از اون طرف دیگه کار اشتباه اینه که کسی ماشین قدیمی رو بخره بعد اوور حال کنه و یا باز سازی و یا تعمیر کنه اخر کارم فقط ضرر پس قطعا کار بشدت اشتباه و مضری هست.
          کلا خریدن خودروی قدیمی که عمرش رو کرده حماقت محضه چون دیگه اون ماشین یه سطل آشغال متحرک شده مثلا یه خودروی ژاپنی کارکرده دیگه به هیچ دردی نمیخوره چون اون خودروی ژاپنی و دیگه عملا یه سطل آشغال متحرکه و به هیچ دردی نمیخوره بعد از مدتی هم باید در به در دنبال گیربکس استوک و رینگ و پیستون فابریک و یاتاقان و استارت و… بگردید و کلا هرکی این کارو انجام بده کارش مثل اینه که تو آخور بَ بَ میکنه ، ! ولی آخرش در واقعیت مثل .. پشیمون میشه چون وقتی خودرو ها به روز و پیشرفته میشن دیگه رفتن دنبال محصولات بنجل قدیمی ژاپنی حماقت محضه اون ماشین ژاپنی هم که دیگه تبدیل به گاری شده هر لحظه هم ممکنه وسط راه ولت کنه به حرفای هر ننه قمری هم توجه نکنید که بگه این ماشین کار میکنه یا .. طرف ممکنه دلال و…. باشه و بفکر معامله و خرید و فروش خودش باشه و نباید دروغش باعث گمراهی بقیه بشه منم برای این مینویسم برای این که بعضیا که اطلاع ندارن با بعضی حرفا گمراه نشن چون ماشینی که از عمرش گذشته باشه دیگه ماشین بشو نیست هزار که خرجش هم کنید هیچوقت مثل اولش نمی شه هزاران پارامتر هست که باید ازش گذشت از مواد شیمیایی موجود در ماشین بگیرید ( چسب ها اتصالات و…) در علم شیمی که مواد شیمیایی درون ماشین بعد از تاریخ گذشته شدن مواد سمی و سرطانزا منتشر میکنن علاوه بر این کارایی خودشون هم از دست میدن تا علم متالورژی و بحث خستگی فلز و کاهش مقاومت تسلیم و بحث ترمودینامیک و بازدهی و … که همه اجزای مکانیکی ماشین رو تحت تاثیر قرار میده و اون ماشین کارایی اولیه رو نداره این موارد به ظاهر و با تجربه هم قابل لمس نیستن و ممکنه کسی متوجه نشه ولی در عمل مشکل آفرینه کلا موارد زیادی هست که قطعا ماشین نو رو نسبت به ماشینی که عمرش رو کرده ارجح می کنه‌.
          ماشین نو، نه ماشین داخلی و نه حتی خیلی از ماشین های چینی که بد و سطح پایین هستند.
          ماشین حد اقل باید ماشین معمولی استاندار سطح متوسط که از برند های کره ای و ژاپنی و بعضی برند های چینی هستند باشه تازه در سطح معمولی جهانی هستند.
          اگه هم ماشین های سطح بالا که از برند های اروپایی و امریکایی باشه که عالی میشه و بهترین حالتش هست
          بطور کلی کسی که ماشین کارکرده که عمرش تمام شده و به هیچ دردی نمیخوره رو توصیه کنه اشتباه میکنه چون اون ماشین ژاپنی کارکرده یه سطل آشغال متحرک شده و دیگه به هیچ دردی نمیخوره کسی هم که میخره یا نمی‌داند یا گول خورده یا باید مغز خر خورده باشه و کسی هم که توصیه میکنه بیسوادی بیش نیست چون دلایل علمی اش گفته شده و خیلی ها ممکنه ندونن.

          بنا بر این ماشینی که میخواهید بخرید باید از برند های مطرح و تراز اول مثل اروپایی و امریکایی باشه مثلا تو پیکاپ ها و آفرودر پرچمدارش آمریکایی هستند مثل فورد و جی ام که پیکاپی میسازن که شما در هر حالتی و صفرکیلومترشو هم سوار بشید شیشه‌ها بالا باشه صدا به گوش نمیرسه مثل ساعت رولکس دقیق و مثل لودر کاترپیلار قوی کار میکنند !
          توصیه درست اینه که هیچوقت ماشین کارکرده فنی سالم اصلا نخرید چون مجبور میشید یه پول هنگفت بگذارید کنار جهت تمیزکاری و اوورهال ، ولی آخرش اون ماشین اصلا ماشین بشو نیست و جز زحمت و دردسر چیزی واستون نداره.
          ولی وقتی ماشین نو تراز اول جهانی بخرید و از اول دست خودتون باشه اون وقت متوجه میشید که شما ماشین سوار میشید یا اون بی‌سوادهایی که سنگ ماشین کارکرده سالم تمیز رو به سینه میزنند ولی از خودرو و کیفیت متریال و کارایی قطعات چیزی سرشون نمیشه جز فَک باز کردن و حرف مفت زدن که این هم کنتر نمیندازه جز برای دلال ها که فقط بفکر سود خودشان هستند! و گول زدن مردم !
          خرید چینی نو یا ژاپنی کارکرده هردوش حماقته
          چون چینی نو کلا سطح پایینه و ژاپنی کارکرده هم آشغاله و عمرش را کرده چون ماشین کارکرده قدیمی درواقع به هیچ دردی نمیخوره و اخرش جز زحمت و خرج و دردسر چیزی واستون بجا نمیزاره مثلا اون ماشین ژاپنی که بعد از مدتی باید دوباره در به در دنبال خرج کردن و گشتن دنبال گیربکس استوک و ریگ و پیستون فابریک و استارت و… باشید که این به هیچ دردی نمیخوره کلی دردسر هم داره اونی که میخره حماقت محض میکنه و اونی که توصیه به خریدش میکنه هم بیسوادی بیش نیست و مقصره و یا دلاله و دنبال معامله خودش که باز هم همین قضیه هست.
          تو کشور ما باید راه برای بهترینها باز باشه مثلا در پیکاپ ها پرچمدار و بهترینش آمریکایی ها هستند و اینها رو باید وارد کنند و مردم از استفاده کنند و لذت ببرند و تازه بفهممد ماشین یعنی چه و بالاترین کیفیت و بالاترین دوام و بالاترین کارایی یعنی چه. ولی تازمانی که وضعیت به همین منوال پیش بره فقط کاسه دلالان و اوراق چی ها برای لوازم یدکی استوک و… داغ میشه و فقط جیب مردم خالی میشه ولاغیر که این رو هم خود مردم میتونن درست کنند نه چه چیز دیگری.

          موافقم 8
          مخالفم 1
    2. بهرام

      ۲۵ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (95 ديدگاه)

      قرینه دیگه چه مکتبیه؟ قیمت این شاهکار ۲ میلیارده. با همین قیمت در ایران عزیز، به شما یک خودرو چینی قرینه میدهند. برو بخرش

      موافقم 5
      مخالفم 3
      1. ......

        ۲۵ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (43 ديدگاه)

        دلیل اینکه این ماشین رترو ساخته شده اینه که کسی که بخواد این نوع ماشین رو انتخاب کنه به این ها دسترسی داشته باشه و بتونه این نوع ماشین ها رو سوار شه و بخره و اتفاقا علاقه مند هم داره طراحی هم باید اینطور باشه طراحی و به روز بودن در این ماشین مهم نیست فقط اصول کلی باید رعایت بشه به نظر من انتخاب درستی هست.
        ولی از اون طرف دیگه کار اشتباه اینه که کسی ماشین قدیمی رو بخره بعد اوور حال کنه و یا باز سازی و یا تعمیر کنه اخر کارم فقط ضرر پس قطعا کار بشدت اشتباه و مضری هست.
        کلا خریدن خودروی قدیمی که عمرش رو کرده حماقت محضه چون دیگه اون ماشین یه سطل آشغال متحرک شده مثلا یه خودروی ژاپنی کارکرده دیگه به هیچ دردی نمیخوره چون اون خودروی ژاپنی و دیگه عملا یه سطل آشغال متحرکه و به هیچ دردی نمیخوره بعد از مدتی هم باید در به در دنبال گیربکس استوک و رینگ و پیستون فابریک و یاتاقان و استارت و… بگردید و کلا هرکی این کارو انجام بده کارش مثل اینه که تو آخور بَ بَ میکنه ، ! ولی آخرش در واقعیت مثل .. پشیمون میشه چون وقتی خودرو ها به روز و پیشرفته میشن دیگه رفتن دنبال محصولات بنجل قدیمی ژاپنی حماقت محضه اون ماشین ژاپنی هم که دیگه تبدیل به گاری شده هر لحظه هم ممکنه وسط راه ولت کنه به حرفای هر ننه قمری هم توجه نکنید که بگه این ماشین کار میکنه یا .. طرف ممکنه دلال و…. باشه و بفکر معامله و خرید و فروش خودش باشه و نباید دروغش باعث گمراهی بقیه بشه منم برای این مینویسم برای این که بعضیا که اطلاع ندارن با بعضی حرفا گمراه نشن چون ماشینی که از عمرش گذشته باشه دیگه ماشین بشو نیست هزار که خرجش هم کنید هیچوقت مثل اولش نمی شه هزاران پارامتر هست که باید ازش گذشت از مواد شیمیایی موجود در ماشین بگیرید ( چسب ها اتصالات و…) در علم شیمی که مواد شیمیایی درون ماشین بعد از تاریخ گذشته شدن مواد سمی و سرطانزا منتشر میکنن علاوه بر این کارایی خودشون هم از دست میدن تا علم متالورژی و بحث خستگی فلز و کاهش مقاومت تسلیم و بحث ترمودینامیک و بازدهی و … که همه اجزای مکانیکی ماشین رو تحت تاثیر قرار میده و اون ماشین کارایی اولیه رو نداره این موارد به ظاهر و با تجربه هم قابل لمس نیستن و ممکنه کسی متوجه نشه ولی در عمل مشکل آفرینه کلا موارد زیادی هست که قطعا ماشین نو رو نسبت به ماشینی که عمرش رو کرده ارجح می کنه‌.
        ماشین نو، نه ماشین داخلی و نه حتی خیلی از ماشین های چینی که بد و سطح پایین هستند.
        ماشین حد اقل باید ماشین معمولی استاندار سطح متوسط که از برند های کره ای و ژاپنی و بعضی برند های چینی هستند باشه تازه در سطح معمولی جهانی هستند.
        اگه هم ماشین های سطح بالا که از برند های اروپایی و امریکایی باشه که عالی میشه و بهترین حالتش هست
        بطور کلی کسی که ماشین کارکرده که عمرش تمام شده و به هیچ دردی نمیخوره رو توصیه کنه اشتباه میکنه چون اون ماشین ژاپنی کارکرده یه سطل آشغال متحرک شده و دیگه به هیچ دردی نمیخوره کسی هم که میخره یا نمی‌داند یا گول خورده یا باید مغز خر خورده باشه و کسی هم که توصیه میکنه بیسوادی بیش نیست چون دلایل علمی اش گفته شده و خیلی ها ممکنه ندونن.

        بنا بر این ماشینی که میخواهید بخرید باید از برند های مطرح و تراز اول مثل اروپایی و امریکایی باشه مثلا تو پیکاپ ها و آفرودر پرچمدارش آمریکایی هستند مثل فورد و جی ام که پیکاپی میسازن که شما در هر حالتی و صفرکیلومترشو هم سوار بشید شیشه‌ها بالا باشه صدا به گوش نمیرسه مثل ساعت رولکس دقیق و مثل لودر کاترپیلار قوی کار میکنند !
        توصیه درست اینه که هیچوقت ماشین کارکرده فنی سالم اصلا نخرید چون مجبور میشید یه پول هنگفت بگذارید کنار جهت تمیزکاری و اوورهال ، ولی آخرش اون ماشین اصلا ماشین بشو نیست و جز زحمت و دردسر چیزی واستون نداره.
        ولی وقتی ماشین نو تراز اول جهانی بخرید و از اول دست خودتون باشه اون وقت متوجه میشید که شما ماشین سوار میشید یا اون بی‌سوادهایی که سنگ ماشین کارکرده سالم تمیز رو به سینه میزنند ولی از خودرو و کیفیت متریال و کارایی قطعات چیزی سرشون نمیشه جز فَک باز کردن و حرف مفت زدن که این هم کنتر نمیندازه جز برای دلال ها که فقط بفکر سود خودشان هستند! و گول زدن مردم !
        خرید چینی نو یا ژاپنی کارکرده هردوش حماقته
        چون چینی نو کلا سطح پایینه و ژاپنی کارکرده هم آشغاله و عمرش را کرده چون ماشین کارکرده قدیمی درواقع به هیچ دردی نمیخوره و اخرش جز زحمت و خرج و دردسر چیزی واستون بجا نمیزاره مثلا اون ماشین ژاپنی که بعد از مدتی باید دوباره در به در دنبال خرج کردن و گشتن دنبال گیربکس استوک و ریگ و پیستون فابریک و استارت و… باشید که این به هیچ دردی نمیخوره کلی دردسر هم داره اونی که میخره حماقت محض میکنه و اونی که توصیه به خریدش میکنه هم بیسوادی بیش نیست و مقصره و یا دلاله و دنبال معامله خودش که باز هم همین قضیه هست.
        تو کشور ما باید راه برای بهترینها باز باشه مثلا در پیکاپ ها پرچمدار و بهترینش آمریکایی ها هستند و اینها رو باید وارد کنند و مردم از استفاده کنند و لذت ببرند و تازه بفهممد ماشین یعنی چه و بالاترین کیفیت و بالاترین دوام و بالاترین کارایی یعنی چه. ولی تازمانی که وضعیت به همین منوال پیش بره فقط کاسه دلالان و اوراق چی ها برای لوازم یدکی استوک و… داغ میشه و فقط جیب مردم خالی میشه ولاغیر که این رو هم خود مردم میتونن درست کنند نه چه چیز دیگری.

        موافقم 7
        مخالفم 2
  2. امین

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (438 ديدگاه)

    باز هم جای شکرش باقیه که نیسان واسه وانت هاش از گیربکس AT استفاده می‌کنه ، نه CVT. بقیه کاشینهاش که همه CVT هستن

    موافقم 24
    مخالفم 5
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      آخه مگه میشه گیربکس مضخرف cvt روی پیکاپ گذاشت !!!
      CVT جز هاچبک و سدان اقتصادی به هیچ دردی نمیخوره حتی اگر برای تویوتا نیسان باشه !

      راستی یه سوال / تا حالا ندیدم خودروهای اروپایی و بخصوص آلمانی اقتصادی از CVT استفاده کرده باشند ، درست میگم ( کاری به رنو سیتروئن پژو ندارَما ) ؟!

      موافقم 8
      مخالفم 72
  3. Chromstone3

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    طراحی داخل و بیرون واقعا قابل قبول هست و و کاملا احساس امنیت و آرامش رو به بیننده و خریدار هدیه میده . واقعا پیکاپ با ابهتی هست ..‌. ❤😃

    موافقم 25
    مخالفم 7
  4. رومانی>چین>فرانسه

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1115 ديدگاه)

    از 6ایلوکس گرونتره؟

    موافقم 1
    مخالفم 4
    1. datsun

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (3506 ديدگاه)

      رقیب هایلوکس نیست

      موافقم 14
      مخالفم 1
  5. 18:45

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (473 ديدگاه)

    به به چقدر عالی و استادانه یه پیکاپ رترو رو خلق کرده👍😍😍

    موافقم 11
    مخالفم 7
  6. ab0lf4zl

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (176 ديدگاه)

    شترگاوپلنگ شده

    موافقم 12
    مخالفم 27
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      شتر گاو‌ پلنگ شده !!!
      خُب اصلاً گیریم درست میگی ، فقط میشه توضیح بدی بدونیم چرا شتر گاو پلنگ شده ؟!

      موافقم 11
      مخالفم 55
      1. ab0lf4zl

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (176 ديدگاه)

        پسندیدن یه طرح به سلیقه هر شخصی بستگی داره. این طرح از نظر من جالب نیست و اینکه من مثل شما سهام دار شرکت های ژاپنی نیستم ک همه ی مدل ها مدنظرم باشه. شما فکرکنم بهتون پول میدن ک دفات کنید

        موافقم 54
        مخالفم 13
        1. اکبر مجلل

          ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (168 ديدگاه)

          پسر خوب

          گفت حرفت درست، میشه توضیح بده چرا شتر گاو پلنگ شده؟

          سعی کن یکم جنبه داشته باشی، بشه باهات حرف زد

          موافقم 15
          مخالفم 30
        2. JDM

          ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (633 ديدگاه)

          خب داداش تو از همه جهات داری میگی
          فقط از طرف خودت حرف نمیزنی

          موافقم 4
          مخالفم 1
  7. Viper

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    وانت بادوام یعنی تنفس طبیعی یعنی چه میرن برای یه وانت مخصوص کار که باید دوام زیادی داشته باشه توربو میزارن این وانت هم قیافه جذابی داره هم موتور مطمئن

    موافقم 12
    مخالفم 2
  8. Enzo Ferrari 2008

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    قدیمیه

    موافقم 2
    مخالفم 9
  9. ab0lf4zl

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (176 ديدگاه)

    داداش من جنبه دارم . جنبه کسی نداره ک با ده تا اکانت فیک میاد کامنت میذاره .
    از نظر من طراحی رینگ افتضاحه .
    سپر عقب و جلو و جلو پنجره مورد پسند من نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 4
    1. بهرام

      ۲۵ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (95 ديدگاه)

      شما دقیقا درست می فرمایید و رینگش مضحک هست. ولی باید توجه داشت که ۴۰ هزار دلار در غرب پولی نیست و این ماشین هم برای کار و مصرف‌گرایی ساخته شده نه تجمل. همین خودروی کار اگر بیاد ایران، یارو باهاش توی ژست می‌ره و قیافه میگیره و سرنوشت هایلوکس رو خواهد داشت. هایلوکس امروز حکم لکسوس رو پیدا کرده

      موافقم 2
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا