سوبارو

سوبارو ویزیو تورر کانسپت، واگنی مسابقه‌ای

آیا دلتان برای استیشن‌های فوق‌العاده WRX تنگ شده است؟ نمی‌خواهیم شما را خیلی امیدوار کنیم اما شاید این بار محصول جدید سوبارو با عملکرد بالای خود به واقعیت تبدیل شود. تورر کانسپت که جدیدترین محصول از سری خودروهای ویزیو این کمپانی می‌باشد امروز در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شده و نشان دهنده یک واگن مسابقه‌ای با بدنه‌ای شیک و خطوط گیرا به همراه عناصر فیبر کربنی می‌باشد.


سوبارو همانند کانسپت های قبلی ویزیو، جزئیات زیادی از این خودرو را منتشر نکرده اما گفته که تورر از سیستم چهار چرخ محرک خاص شرکت استفاده کرده و زیر کاپوت نیز پیشرانه‌ای بوکسوری آرمیده است. این خودرو از رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی استفاده کرده و تنها ۴ نفره است هرچند هنوز تصاویر کابین منتشر نشده‌اند. طول/عرض/ارتفاع ویزیو تورر کانسپت به ترتیب برابر با ۴۷۷۵/۱۹۳۰/۱۴۳۵ میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن نیز عدد قابل‌توجه ۲۷۳۰ میلی‌متر می‌باشد.


این خودرو نیز همانند دیگر کانسپت های مدرن امروزی دارای سیستم رانندگی خودکار پیشرفته بوده و البته از نسل جدید سیستم ایمنی EyeSight با دو دوربین در بخش بالایی شیشه جلو بهره می‌برد. دوربین‌ها جایگزین آینه‌های جانبی مرسوم شده و البته دستگیره درب‌ها نیز جای خودرو را به کنترل‌های لمسی داده‌اند. یک اسپویلر لبه‌ای گیرا در جلو و عقب به همراه خروجی‌های اگزوز و دیفیوزر شیک تکمیل کننده ظاهر اسپورت این استیشن جدید بوده و البته باید به ورودی‌های هوای یکپارچه با سپرها نیز اشاره کرد.

سوبارو استارت معرفی کانسپت های ویزیو را در سال ۲۰۱۳ زد. این خودرو نشان دهنده جهت‌گیری بعدی این شرکت در بحث طراحی و توسعه بوده بنابراین امیدواریم نسخه تولیدی تورر در آینده‌ای نزدیک معرفی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. m4

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (294 ديدگاه)

    چه خوبه این لعنتی
    فقط ادغام چراغ و جلو پنجرش !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    در عین ساده گی زیبا و جالب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hossein.gh

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    حالا اگه اینو ساخت.گلگیراشو،جلوشو،بهترازاین نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Wrx

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    ???چههه میکنه این سووبارو‌???عشقست ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. net

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    از بغل که نگاه میکنی شیشه دربها قوص زیبایی که داره کپی هیوندای سانتافه اسپرت۲۰۱۸ هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا