پژو

پژو 2008، یک کراس اور کوچک و پیشرفته

از آنجا که قرار است در آینده مینی کراس پژو ۲۰۰۸ وارد بازار خودروی کشورمان شود پس بد نیست نگاهی به این کراس اوور پژو داشته باشیم. خودرویی که می تواند با طراحی اسپرت و فن آوری های پیشرفته اروپایی خود، تعادل را به بازاری که عمدتا در این کلاس توسط کراس های چینی متنوع، اشغال شده، بازگرداند.

Peugeot 2008 2014
Peugeot 2008 2014
قیمت پژو ۲۰۰۸ از ۲۱,۹۹۰ دلار برای مدل manual active شروع می شود که دارای امکاناتی چون ۶ ایربگ, تعادل الکترونیکی, کروز کنترل, فرمان چرم تلسکوپی, بلوتوث, کامپیوتر سفری, مه شکن, چراغ‌های LED و نکته قابل‌توجه حس‌گرهای استاندارد پارک و دوربین عقب است.

Peugeot 2008 2014
Peugeot 2008 2014
این ارزان‌ترین قیمتی است که شما می‌توانید یک کراس اوور با چنین امکاناتی بخرید اگر موتور ۱.۲ لیتری ۸۲ اسبی ۳ سیلندر با گیربکس ۵ سرعته دستی شما را اذیت نکند این یک خرید عالی خواهد بود. البته برای مدل اتوماتیک آن باید ۳۰۰۰ دلار پول بیشتری بدهید.

Peugeot 2008 2014
Peugeot 2008 2014
از بین مدل‌های مختلف ۲۰۰۸, ما مدل Allure را به خاطر موتور قوی‌تر آن انتخاب کردیم
قیمت Allure برای مدل دستی ۲۷,۹۹۰ دلار می‌باشد اما مدل اتوماتیک برای خانواده‌ها بهتر است که قیمت آن نزدیک ۳۰ هزار دلار است.

Peugeot 2008 2014
Peugeot 2008 2014
برای ۵۰۰۰ دلار پول بیشتری که شما نسبت به مدل Active اتوماتیک پرداخت می‌کنید امکاناتی بیشتری مانند موتور ۱.۶ لیتری ۱۲۰ اسبی ۴ سیلندر اتوماتیک به همراه راهنمای ماهواره‌ای, سنسور برف‌پاک‌کن, چراغ‌های جلوی اتوماتیک, سانروف وسیع, شیشه عقب دودی و کنترل هوای دو منطقه‌ای خواهید داشت.

Peugeot 2008 2014
Peugeot 2008 2014
گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته از مد افتاده است هرچند موتور توانایی تولید ۱۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۰ نیوتون متر گشتاور را دارد اما این موتوری نیست که از آن انتظار رکوردشکنی در سرعت را داشته باشید ولی باید به یاد داشت که وزن این خودرو کمی بیشتر از یک تن است پس این بدان معناست که موتور این خودرو کار سختی را در پیش نخواهد داشت.
از نمای بیرونی ۲۰۰۸ زیبا و شیک است. ۲۰۰۸ نقش و نگار شکوهمندی روی بدنه دارد که در ۲۰۸, ماشینی که ۲۰۰۸ بر اساس آن ساخته شده است نیز دیده می‌شود. البته ۲۰۰۸ ۲۰۰ میلی‌متر طول بیش‌تر و ۹۶ میلی‌متر ارتفاع بیشتری نسبت به ۲۰۸ دارد که این امر باعث افزایش فضای پاها که در کراس اوور امری الزامی است و همچنین ارتفاع مناسب خودرو باعث افزایش فرمان پذیری خودرو در پیچ‌ها شده است.
جلو و عقب خودرو به زیبایی طراحی شده‌اند و چراغ‌های LED روشن در روز این خودرو را گران‌تر از آنچه که هست نشان می‌دهد.
۲۰۰۸ در فرانسه طراحی و ساخته شده و این تنها ماشین کراس اوور کاملاً اروپایی است (البته اگر ریشه‌های بریتانیایی نیسان جوک را در نظر نگیریم)

2014 Peugeot 2008 Interior
۲۰۱۴ Peugeot 2008 Interior
طراحی داخلی ۲۰۰۸ از رقیبان خود یک کلاس بالاتر است (شاید هم ۲ کلاس از نظر اکو اسپرت)
داخل خودرو از مواد بسیار با کیفیت ساخته شده و نسبت به قیمت خودرو جنس درها و داشبورد قابل‌توجه است.
در این خودرو پژو به جزئیات بیرون و داخل خودرو توجه ویژه‌ای داشته است
برای مثال ترمزدستی به‌جای طراحی قدیمی که مانند اهرم بود بیشتر شبیه دسته سرعت هواپیما طراحی شده که بسیار خوش‌دست بوده و ریزبینی غیرقابل انتظاری از فرانسوی‌ها را نشان می‌دهد.
برای یک خانواده کوچک ۲۰۰۸ اندازه ایده آلی دارد. فضای ۴۱۰ لیتری درون خودرو برای صندلی کودک و خرید روزانه کاملاً مناسب است. البته صندلی‌های عقب فضای کافی برای پاهای یک آدم بلندقد را ندارد.
فرمان ۲۰۰۸ بر اساس ۲۰۸ طراحی شده و بسیار کوچک می‌باشد که این باعث می‌شود شبیه بازی‌های کامپیوتری به نظر آید تا یک خودروی واقعی. در ابتدا ممکن است طول بکشد تا به آن عادت کنید ولی بعد از مدتی متوجه می‌شوید که نگه داشتن و چرخاندن آن بسیار ساده است.
برخلاف ۲۰۸, فرمان و ارتفاع صندلی ۲۰۰۸ باعث می‌شود که دید بسیار خوبی داشته باشید حتی اگر تصمیم بگیرید فرمان را برخلاف آنچه که کمپانی توصیه کرده است قرار دهید.

2014 Peugeot 2008
۲۰۱۴ Peugeot 2008
بعد فرمان به موتور ۱.۶ لیتری می‌رسیم که باید با جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک دست‌وپنجه نرم کند که نتیجه آن شتاب ۰-۱۰۰ در ۱۱.۲ ثانیه است.
با انتخاب دنده دستی شتاب خودرو به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای و تا ۹.۵ ثانیه افزایش پیدا می‌کند.

2014 Peugeot 2008
این قدرت برای گشت‌وگذارهای اطراف شهر چندان هم نامناسب نیست ولی برای بالا رفتن از تپه‌ای کوچک باید پای خود را تا انتها بر روی پدال گاز فشار دهید که در این صورت جعبه‌دنده یک یا دو دنده را بلافاصله کم می‌کند و قدرت به‌سختی افزایش پیدا می‌یابد. البته ۲۰۰۸ با تکنولوژی Grip control از تپه‌های گلی و لغزنده به‌راحتی عبور می‌کند.
اطراف شهر این ضعف گیربکس چندان به چشم نمی‌آید ولی اضافه شدن گیربکس ۶ سرعته می‌تواند تغییرات بسیاری ایجاد کند که باید در آینده شاهد آن باشیم.
رانندگی بر روی جاده‌های ناهموار بسیار راحت می‌باشد هرچند که ۲۰۸ در این زمینه بهتر بود و همچنین خودرو در پیچ‌ها به‌راحتی قابل کنترل است.
حس‌گرهای پارک عقب و دوربین پشت بسیار کارآمد هستند. صفحه ۷ اینچی لمسی در جای مناسب نصب شده و حتی در نور خورشید هم قابل خواندن است.
رزولوشن صفحه‌نمایش بسیار بالا بوده و سیستم راهنمای ماهواره‌ای به طور دقیق عمل می‌کند و با سرعت بالا اطلاعات را دریافت می‌کند. هرچند این سیستم ممکن است کمی گیج‌کننده باشد و رابط کاربری آن جای پیشرفت دارد. با این حال این سیستم در ۲۰۰۸ نسبت به خودروهایی که ده برابر آن قیمت دارند بهتر عمل می‌کند پس جای شکایتی نیست.

Peugeot 2008 2014
Peugeot 2008 2014
مصرف سوخت ۲۰۰۸ Allure پس از ۱۵۰۰ کیلومتر رانندگی کمی بیشتر از مصرف ترکیبی ۵.۹ لیتری بود که کمپانی اعلام کرده, بود. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”82205″] و حالا مشخصات فنی پژو ۲۰۰۸ Allure که به احتمال زیاد در آینده شاهد حضور آن در خیابان‌های کشورمان خواهیم بود:

  • نوع موتور: BVM5
  • حجم موتور: ۱۶۰۰ سی‌سی vti
  • حداکثر قدرت: ۱۲۰ اسب بخار
  • حداکثر گشتاور: ۱۶۰ نیوتون متر
  • تعداد سیلندر: ۴
  • شتاب ۰-۱۰۰: ۹.۵ ثانیه (۱۱.۲ اتوماتیک)
  • حداکثر سرعت: ۱۹۶ کیلومتر بر ساعت (۱۹۰ اتوماتیک)
  • مصرف شهری: ۷.۷ لیتر (۸.۸ اتوماتیک)
  • مصرف ترکیبی: ۵.۹ لیتر (۶.۵ اتوماتیک)
  • مصرف اتوبان: ۴.۸ لیتر (۵.۲ اتوماتیک)
  • انتشار گاز کربن: ۱۳۵ گرم
  • استاندارد آلایندگی: یورو ۵

ترجمه و گردآوری: محمد ایرجی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۹ دیدگاه‌ها

  1. Ehsan

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    فکر کنم قیمتش در ایران بالای 160 میلیون باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید صالحی

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      امیدوارم با قیمت ارزونی وارد کشور شه(نهایت 50 تا)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سعید صالحی

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      چه کنیم دیگه؟تو اروپا مالیات فراری 20 درصده ولی تو ایران مالیات پژو پارسی که خریدیم حدود 3 میلیون بود.مفت گرونه.لعنت به سگ خوران ایران خودرو ولی سایپا خیلی مشتری مدار تره واقعا…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. PEUGEOT

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      جهت اطلاع دوستان عزیز
      2008 در 8 مدل مختلف عرضه میشه که اگه مدل فولش شماره 8 باشه و مدل سادش شماره 1 باشه مدل های بررسی شده Active و Allure به ترتیب از نظر امکانات در رتبه های 2 و 3 قرار می گیرن
      یعنی تقریبا این مدل ها به عنوان مدل های ساده شناخته میشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ehsan

        ۹ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        ممنون محمد جان
        خیلی کامل و عالی بود این بررسی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          قربونت احسان جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. انزو

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      بالای 160تا نیس.50تا هم نیس!!بنظر من بین 110 تا 120 باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. غمگین

        ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (143 ديدگاه)

        آقا سایپا سراتو رو چند عرضه می کنه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. meysam

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      خیلی خوبه. هم تیپش و هم مصرفش. ولی اینقدر این فرقون سازای وطنی تصویر بدی از محصولات فرانسوی تو ذهنمون ساختن که خود من به شخصه حالا حالاها بهترین ماشینای فرانسوی هم نظرمو به خودشون جلب نمیکنن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. meysam

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      پدال جان، قربونت برم من. الان چند وقته که وقتی میخوای کامنت بزاری، وقتی برای اولین بار میخوای ویرایش میکنی بعد از زدن دکمه ذخیره میگه شما بیش از این نمیتوانید ویرایش کنید. اینو یه جوری درستش کن. اصلا خودت کامنتها رو میخونی؟ چون قبل از من هم بچه ها گفته بودند تو پستهای قبل.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. مک میسل

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      نه احسان جان تا اونجایی که من میدونم، ایرانخودرو

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        میخواد125تومن بده بیرون

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد ، عشق ژاپن

          ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          با قیافه و مصرف و کیفیتش و موتور 120 اسبی حال میکنم ولی موتور 3 سیلندره یکم اذیت میکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    8. ارمان

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      نه بابا ۱۶۰ چیه ! ۱۲۰ اسبه کلا ، مثل آی ۲۰ ، جیلی ۱۵۰ اسب ، ایکس ۶۰ ، ۱۳۱ اسب ، کایرون ۲۲۰ اسب ، برو قیمتای اینارو ببین بعد قیمتشو پیشبینی کن ، به نظرم حدود ۹۵ ال ۱۰۰

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ali-gtr

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    پژو هم گیر داده به 1.6

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پیرهن مشکی

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (15 ديدگاه)

      حجم هیچ ربطی به قدرت موتور نداره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Ahmad..F12

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    آقای ایرجی ممنون

    واقعاً طراحی زیبایی داره قیمتش هم مناسبه
    قدرتش هم برای شهر بد نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید صالحی

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      برای رفتن تا سوپر مارکت محل خوبه.ولی آدم میتونه با پول کمتر تو اروپا پاسات یا کمری یا فیوژن بخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. PEUGEOT

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      ممنون احمد جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        سلام محمد جان از سفری دور و دراز برگشتی؟
        راستی مطلب کاملی و عالی بود.
        ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Ahmad..F12

        ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        إ… محمد جان پژو خودمونه که؟؟؟؟
        آقا تشکر ویژه بازم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. محمد ، عشق ژاپن

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        محمد جان سپاس فراوان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          فدات محمد جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. شاهین

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4526 ديدگاه)

    محمد عزیز دستت درد نکنه.
    در اینکه طراحی های پژو تغییر کرده و زیبا شده شکی نیست اما ای کاش قیمتش طوری بود که خیلیا میتونستن بخرنش :(
    دو تا کلمه میگم و عرضم رو تموم میکنم:
    موتور 1.6

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4526 ديدگاه)

      الان بیشترین فروش خودرو تو کشور متعلق به رده ی قیمتی 20 تا 40 میلیون هستش (حدود 54 درصد از کل بازار)
      طبقه ی متوسط که اکثر بافت جمعیتی رو تشکیل میدن فکر نکنم بتونن این خودرو رو بخرن.الان نیاز به تولید ماشینی در حدودای 10-15 هزار دلار هستش.
      من هم نیازمند یک خودروی اسمشو نبر هستم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید صالحی

        ۹ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        تویوتا کرولا و فورد فیستاو تویوتا پریوس خیلی بهترن برای واردات.در ضمن اگه واردات کامل باز شه حتی کارگرا هم پراید نمیخرن…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سعید صالحی

          ۹ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (238 ديدگاه)

          شاهین جون من دیوونه ی فورد فیستا شدم.چه کنم؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ehsan

          ۹ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          متاسفانه در اینجور مواقع کاری از دستمون بر نمیاد ( دیالوگ جواد رضویان در سیب خنده آیتم کمکهای اولیه)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شاهین

          ۹ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4526 ديدگاه)

          من که عاشق آونتادور هستم چه کنم؟! :(
          فیستا رو میشه یه کاریش کرد اما آونتادور هععییی :(

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. مک میسل

          ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          خدایی ماشین خوبیه ولی فقط موتورش ضعیفه.اگر موتور2000
          407 رو میذاشتن روش خیلی بهتر بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. PEUGEOT

        ۹ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (999 ديدگاه)

        ممنون شاهین جان

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محمد

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (37 ديدگاه)

      مصرف سوخت و الایندگى خوبى داره باید قبول کرد براى بخش عمده اى از مردم این حجم موتور و گشتاور کافیه ، ولى 30 هزار دلار براى این ماشین زیاده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Ahmad..F12

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    پژو روی مصرف سوخت تمرکز شدید تمرکز کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. کیان

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    فکر کنم آخر سر، با موتور گیربکس 206 تو ایران عرضه شه اونم باقیمت 100 تومن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. کیان

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    البته یادم رفت بگم خیلی از آپشن های ماشین روهم حذف میکنن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Yas

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    ماشین خوبیه من ازش خیلی خوشم میاد.اگه قیمت مناسبی داشته باشه(٩٠ الی ١٠٠ میلیون تومن) من یکی میخرم و به نظرم از رنو داستر با اون قیافه خیلیی سادش بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. داوود

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (131 ديدگاه)

    امیدوارم با قیمت رقابتی وارد بشه و بساط این چینی های بی هویت رو برچینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پیرهن مشکی

      ۲۰ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (15 ديدگاه)

      علاوه برچینی ها کره ای هاروهم برمی چینه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. qiasi206

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (58 ديدگاه)

    این ماشین قطعا با آپشن های استاندارد خودروسازان وطنی یعنی موتور، گیربکس، صندلی و چرخهاو صد البته بوق عرضه خواهد شدو قیمت بسیار رقابتی کمتر از 150 میلیونو شما هموطن عزیز زیاد به برچیده شدن بازارچه محلی چینی ها امیدوار نباش چرا میخای مردم(البته مردم چین) از نون خوردن بندازی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احسان

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    وقتی این ماشین وارد ایران شد روی سایت نمایندگی اینطوری پیش فروش زده
    پژو 2008 تیپ 2 با کیسه هوای سرنشین و راننده 80 میلیون
    پژو 2008 تیپ 3 با 6 کیسه هوا و رینگ الیومینیومی اسپورت به همراه ضبط فلش خور و سنسور دنده عقب 110 میلیون
    پژو 2008 تیپ 5 اتوماتیک با 6 کیسه هوا و رینگ اسپرت 140 میلیون
    پژو 2008 تیپ 6 (فول) به همراه یک دسته کلید لوگو پژو 180 میلیون

    جالبیش اینه که تو نسخه فول (همون تیپ 6) که گفته فول هست ولی بازم امکاناتی که رو 2008 فرانسوی هست رو این نیست فقط از بقیه تیپ ها بیشتره .
    واقعا ما چقد بدبختیم :((

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. غمگین

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (143 ديدگاه)

      میشه مشخص کنید ما چقدر بد بختیم !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. ASTON MARTin

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    آخه این چه وضعیه ماشینایی داخل میشن که مال سالها پیشن و دیگه قدیمی شدن! از کمپانیهای معتبر هم که وارد نمی شن! الان همینو بیارن داخل بخوان منتاژ بکننش علاوه بر این که بسیاری از امکانات ماشین یا برداشته میشه و یا کیفیتش میاد پایین با قیمت خیلی بالایی هم فروخته میشه! تازه تا بخواد به این مراحل برسه حتما چند سال دیگه هم زمان میبره
    واقعا چقدر ما ایرانی ها بدبخت هستیم که با این قدمت هنوز حتی نزدیکه به دنیا هم نمیتونیم حرکت کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ASTON MARTin

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    ضمنا 30000 هزار دلار برای نهایتا 120 اسب بخار؟ :O
    پدال جان شوخیه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Amir_h

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (23 ديدگاه)

    دوباره ٢٠۶ عوض میشه اول شد ٢٠٧ حالا قراره یه خورده بلند ترش کنند بشه ٢٠٠٨ واقعا خسته نباشن لطفا ٢٠٧ ایران را با فرانسوی مقایسه کنید. تا متوجه منظورم بشید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Parviz

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (447 ديدگاه)

    دو ایراد عمده دارد که برای مشتری ایرانی قابل هضم نیست. (حالا شاید هم بود!) : موتور ضعیف ، قیمت گزاف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. عباس

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (154 ديدگاه)

    این اگه بیاد بالای ١٢٠ میلیون خواهد شد!!!!ای بابا این قشر متوسط از کجا ٢٠ تا ۴٠ میلیون میارن،منم از همون قشر متوسط(البته از دید مرکز آمار ایران) هستم،ولی در حسرت یک پراید مدل ٨٠!!!!با توجه به نوع موتورش و امکانات واقعا گرونه!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. :)

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    به نظرتون از گرندویتارا ارزون بدن؟
    شخصا امیدوارم
    ولی …
    :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. عسگری

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    به نظرتون چرا پژو و رنو اجازه ورود به آمریکا رو ندارند؟ حتی من در کمتر فیلم آمریکایی پژو یا رنو یا سیتروئن دیدم به نظرتون علت خاصی داره؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرش آمار

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (307 ديدگاه)

      شرکتهای فرانسوی از جمله رنو در دهه های 70 و 80 میلادی حضور نسبتا موفقی در بازار ایالات متحده داشتند. رنو با همکاری AMC American Motors Corporation خودروهای خود را در ایالت ویسکانسین مونتاژ می کرد و حتی در سال 1983 ماشین رنو آلیانس ماشین برتر سال 1983 آمریکا شد.
      در سال 1986 با قتل جرج بس مدیر عامل وقت رنو در پاریس به دست سازمان سیا و در رابطه با شرکت هسته ای یورودیف Eurodif که در رابطه با غنی سازی اورانیوم فعال بود و ایران نیز از سالهای پیش از انقلاب ، سهامدار عمده آن بود ، شرکت رنو خروج سیاسی خود را از آمریکا آغاز کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Parviz

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (447 ديدگاه)

      بحث اجازه نیست، سلیقه امریکایی ۱۸۰ درجه متفاوت با سلیقه اروپایی (مخصوصا فرانسوی) است.
      فرانسوی: طراحی هنری و خاص + موتور کم حجم و ضعیف + ابعاد کوچک + کم مصرف + قیمت بالا
      امریکایی: طراحی ساده + موتور حجیم و پر قدرت + ابعاد بزرگ + مصرف اهمیت کمتری دارد + قیمت پایین (به نسبت اروپایی)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. ali-gtr

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    اگه 100 تا 120 باشه به درد نمیخوره انتخابای خیلی بهتری هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. علی

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (192 ديدگاه)

    یه ۲۰۶ داشتم برا سال ۸۰ بود باش اولین سال دانشگاه داشتمش تا امسال اینم چون رنگش داشت خراب میشد فروختم خیلی ماشین بود خداییش اما الان فکر نکنم دیگه ایران خودرو ماشینی با اون کیفیت اصلا بتونه بزنه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امیرحسین

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (239 ديدگاه)

    واقعا زشت و بد ترکیب . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. دکتر داریوش

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    این فرانسویها هم که نمی خوان یه خورده جهانی تر عمل کنن!اونوقت میگن چرا هیوندا و کیا دارن همه بازارها رو قبضه می کنن!!خب کیفیت خوب!!!!ولی خدایی کدوم ویژگیهای این ماشین می تونه رقیب گردن کلفتهای همرده ژاپنی یا کره ایش یا امریکایی یا اروپاییش از هر لحاظ بشه!؟تو بحث انتخاب، مشتری ها اولویتهایی دارن که تو هر مورد بایداگه هم یه اولویتی رو فدا می کنن،یه برتری دیگه ای رو امتیاز بگیرن!که در مورد این خودرو من نمی دونم واقعا چه برتریهایی رو برا ضعفهاش میشه ترجیح داد!!!!!! شاید تا چندین سال قبل میشد محصولات واقعا رقابتی تو تولیدات این شرکت دید،ولی با موج جدید خودرو های تولیدی دیگر کمپانیها دیگه خیلی بعید که بتونن رقابت داشته باشن.البته به جز مشتریهای سابق و متعصب پژو،که شاید اونا هم به خاطر یه حس نستالژیک بیان سراغ این برند!البته اینم بگم بیشتر دوام این برند این چند ساله بخاطر فروش نسبتا خوبش تو چین بوده که حالا نمی دونم کی اونجا هم اقبالش رو از دست بده!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مجتبی (ساروی)

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    دوستان شرکت رنو رو با اون مدیره قوی که داره و شرکت نیسان رو هم که خریده و کلا بانام رنو -نیسان فعالیت میکنه و تو استرالیا و برزیل و اروپا فعاله رو با پژو که سهامش رو به دانک فانگ چین فروخته مقایسه نکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. کاله

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    امیدوارم ایران خودرو باانتخاب مناسبترین موتور از تکرار فاجعه های 407 و ویتارا جلوگیری کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. مجید

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (71 ديدگاه)

    از دوستان کسی اطلاعی داره کی قراره عرضه بشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. مهران72

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    نمیدونم چرا از طراحی داخلی پژو خوشم میاد!
    جوان پسند و شیک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    محمد خیلی عالی بود . پژو خواب های خوبی برای این مدل در ایران دیده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      ممنونم میلاد جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. محمد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    آماده باشید چون این خودرو قراره حدود 50 سال تو ایران تولید بشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. ROLLS R R ROYCE

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. من

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (249 ديدگاه)

    82 اسب بخار یعنی از پرایدم ضعیف تره؟ به چه دردی میخوره ؟ سربالایی ها رو عقب عقبی میره یعنی؟ :)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا