لندروور-رنجروور

اسمارت فون لندروور: سرسخت به اندازه شاسی بلندهای کمپانی!

اگر لندروور گوشی تلفن همراه بسازد چه شکلی خواهد بود؟ با ما باشید تا پاسخ این سؤال را بدانید.


لندروور با همکاری گروه بولیت اسمارت فونی را تولید کرده که اکسپلورر نام دارد. این گوشی هوشمند برای ارائه همان سرسختی و قدرت شاسی بلندهای لندروور طراحی شده است. گوشی مورد بحث به منظور دوام آوردن در شرایط سخت دمایی، شوک‌های گرمایی، لرزش‌های شدید و حتی قرار گرفتن در آب شور ساخته شده است.


صفحه‌نمایش ۵ اینچی آن را حتی می‌توان با دستکش نیز کنترل کرد. این گوشی دارای چراغ اضطراری، اطلاعات آب‌وهوا و داده‌های نقشه آفرود می‌باشد. سیستم‌عامل اندروید نوگات OS در این گوشی هوشمند بکار رفته و در آینده نزدیک نیز به سیستم جدید اورئو ارتقا خواهد یافت.


رم ۴ گیگی و مموری داخلی ۶۴ گیگی به همراه چیپست ۶۴ بیتی دکاکور از سایر مشخصات این گوشی هستند. صفحه‌نمایش آن از گوریلا گلس ۵ ساخته شده و دوربین پشتی آن ۱۶ مگا پیکسلی و جلو نیز ۸ مگا پیکسلی است. باتری داخلی ۴ هزار میلی‌آمپری به همراه مجموعه محوری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری باعث می‌شود بدون نیاز به شارژ بتوان دو روز از آن به‌صورت بی‌وقفه استفاده کرد.


یکی از مدیران ارشد لندروور درباره این اسمارت فون گفته است: “این اسمارت فونی است که همه دوست دارند مالکش باشند. ترکیب فوق‌العاده طراحی و کاربردی بودن نشان دهنده ذات لندروور بوده و باعث می‌شود مشتریان در آفرود احساس اعتمادبه‌نفس و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند.”


اکسپلورر به‌طور خلاصه یک وسیله همه‌کاره و تطبیق‌پذیر درست همانند شاسی بلندهای لندروور بوده و با برنامه‌های داخلی این خودروساز نیز کار می‌کند؛ اما برخلاف اکثر محصولات جگوار لندروور، این گوشی در نمایشگاه ژنو معرفی نخواهد شد. برنامه رونمایی از لندروور اکسپلورر در کنگره جهانی موبایل بارسلونا است که هفته آینده شروع به کار خواهد کرد.

این گوشی بهای ۵۹۹ پوندی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    به این میگن استفاده درست از قدرت برند. یه چیزی تولید میکنه که هم کاربردیه و هم با یه برند معتبر میتونه خیلی خوب بفروشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر.عارف

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    گوشیه جالبی بنظر میرسه ولی تجربه نشون داده آدم با یک دست بهتره یک هندوانه برداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا