چشم اندازکرمان موتور

کرمان موتور KMC A5 مشخصات و قیمت SWM G01F مونتاژ ایران

جدیدترین محصول مونتاژ کرمان موتور به نام KMC A5، بر اساس G01 SWM عرضه می‌شود. این مدل قبلاً توسط سیف خودرو به ایران وارد شده بود.

مشخص نیست کدام شرکت ایرانی نماینده رسمی SWM چین است. پیش‌تر تعدادی از خودروهای SWM شامل G01 و G01F توسط سیف خودرو وارد ایران شد؛ اما حالا قرار است کرمان موتور G01F را مونتاژ کند.

شرکت SWM چین ۷ سال سابقه تأسیس دارد و صحبت از اصالت ایتالیایی این برند، مضحک است. درواقع گروه سرمایه‌گذاری شینری (Shineray Group) چین، سهام یک شرکت موتورسیکلت‌ساز ایتالیایی به نام SVVM که سال ۱۹۸۴ ورشکسته شده بود را خریده و بعد آن را به SWM تغییر داده است. به‌این‌ترتیب از سال ۲۰۱۴ موتورسیکلت‌های SWM به تولید برگشتند؛ ضمن اینکه سرمایه‌گذاری چینی تصمیم گرفت خودروسازی SWM را در چین تأسیس کند.

 

مدیران چینی ادعا می‌کنند، استودیو طراحی SWM در میلان ایتالیا، همچنان فعال است و ظاهر خودروهای تولید چین را شکل می‌دهد. حتی اگر این موضوع صحت داشته باشد، استفاده از قطعات فنی ساخت چین را تأیید می‌کند. خصوصاً درحالی‌که SWM حتی برای شهروندان چینی هم، ناشناخته و کم‌اهمیت است.

بیشتر بخوانید:

چند نکته عجیب در معرفی SWM G01F توسط کرمان موتور دیده می‌شود. همکاری عمیق این شرکت ایرانی با JAC، سابقه بسیار خوبی دارد و حالا ۶ مدل (S5 و S3 و J4 و T8 و K7 و J7) را شامل می‌شود. با این شرایط، چرا کرمان موتور خودرویی از SWM را به محصولات مونتاژی خود اضافه می‌کند و رقیبی برای جک S5 می‌تراشد؟ باتوجه به عدم فعالیت تجاری سیف خودرو که البته برای مردم کشورمان چندان خوش‌نام و محبوب نبوده است؛ عرضه‌ی مجدد SWM G01F با فاصله زمانی ۳-۴ سال، چگونه توجیه می‌شود؟

طراحی ظاهری KMC A5 کرمان موتور / G01F SWM

فرم کلی چراغ‌های و جلوپنجره در KMC A5، کاملاً تحت تأثیر سبک طراحی دوج و خصوصاً شاسی‌بلند دورانگو به نظر می‌رسد. بخش بزرگی از فضای میان سپر، مجرای ورود هوا دارد و مشابه جلوپنجره، از پلاستیک سیاه مشبک ساخته شده است. این ترفند، ضمن افزایش حس اسپرت و تهاجمی G01F SWM، هزینه ساخت با فلز هم‌رنگ بدنه را کاهش می‌دهد.

 

حجم‌دهی سپر و کاپوت جلو، جوان‌پسند است. اندک قطعات پلاستیکی زیر سپر هم، براق هستند و چندان توی ذوق نمی‌زنند. کرمان موتور KMC A5 برخلاف غالب کراس‌اوورهای چینی، رکاب و قاب گلگیر پلاستیکی ندارد. به همین دلیل از نمای جانبی، ارزان‌قیمت و کم‌ارزش به نظر نمی‌رسد. این خودرو، رینگ‌های اسپرت سیاه و ۱۸ اینچ با تایرهای ۲۲۵/۶۰ میلی‌متر دارد.

در نمای عقب، دو اگزوز بزرگ با حجم‌دهی اغراق‌آمیز بدنه، حس اسپرت خودرو را تقویت‌ می‌کنند. طراحی چراغ‌ها، محل نصب پلاک، خطوط برجسته روی درپوش صندوق و گلگیرها نیز جذابیت قابل قبول دارند.

 

طول و عرض و ارتفاع کرمان موتور KMC A5 به ترتیب، ۴۶۷۰ و ۱۸۵۵ و ۱۷۴۰ میلی‌متر با فاصله محوری ۲۷۵۰ میلی‌متر است. با این شرایط، G01F SWM کمی بزرگ‌تر از جک S5 و نزدیک ابعاد فیدلیتی خواهد بود.

طراحی داخلی KMC A5 کرمان موتور / G01F SWM

ترکیبی از سادگی، مینیمالیزم و ادوات مدرن در ادوات داشبورد دیده می‌شود. بخش میانی پوشش چرم مصنوعی دارد و پلاستیک در بالا، کیفیت قابل قبول فراهم می‌کند.

کرمان موتور A5 نمای کابین

نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ و پنل پشت فرمان دیجیتال در G01F SWM وجود دارد. این خودرو از کلید گردان برای انتخاب حالت رانندگی استفاده می‌کند و در کنسول میانی، پلاستیک تزئینی شبیه فیبرکربن دارد که فراتر از کراس‌اوورهای چینی موجود در ایران است. طراحی صندلی و تودری‌ها با جلوه‌ی اسپرت و خط دوخت‌های قرمز نیز، نکات مثبت G01F SWM هستند.

کرمان موتور A5 نمای صندلی

کرمان موتور KMC A5 صندلی‌های راحت و خوش‌فرم دارد که به‌خوبی ۴ سرنشین بالغ و بلندقد را جای می‌دهد. صندوق‌عقب نیز حدود ۶۰۰ لیتر فضای حمل بار فراهم می‌کند.

پیشرانه و شرایط فنی KMC A5 کرمان موتور / G01F SWM

مطابق انتظار، موتور ۱/۵ لیتر توربوشارژر برای G01F SWM ارائه می‌شود. این شاسی‌بلند چینی با وزن خالص ۱۵۵۰ کیلوگرم، ۱۳۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۲ نیوتن‌متر گشتاور دارد. آزمون‌های انجام شده از G01F در ایران، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۱۲ ثانیه و میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در صد کیلومتر را نشان می‌دهند که باوجود گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته و سیستم دبل کلاچ، برتری خاصی نسبت به رقبا ندارد.

کرمان موتور A5 نمای فرمان

کرمان موتور KMC A5 فقط به‌صورت محرک جلو و دنده اتوماتیک در ایران عرضه خواهد شد. ظاهراً نمی‌توان از این خودرو به‌صورت دنده دستی استفاده کرد و حالت M ندارد.

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی KMC A5 کرمان موتور / G01F SWM

در کلاس خودروهای چینی، امکانات نسبتاً کامل برای G01F وجود دارد. سانروف و سقف پانوراما، استارت دکمه‌ای، ترمزدستی برقی، ورود بدون کلید، سیستم صوتی ۹ بلندگو، نمایشگر لمسی با ناوبری ماهواره‌ای و دوربین پارک و دید ۳۶۰ درجه، صندلی برقی راننده، فرمان چرم، آینه جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، برای کرمان موتور KMC A5 ارائه می‌شود.

 

در بحث ایمنی شش کیسه هوا، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری ESC و EPB، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD، سیستم هشدار نقاط کور، نظارت بر جاده و هشدار خروج از جاده و نمایش فشار باد لاستیک‌ها وجود دارند.

قیمت G01F SWM در چین و هزینه خرید برای ایران

مدل‌ دنده اتوماتیک G01F در چین، ۱۴ تا ۱۸ هزار دلار قیمت دارد. اگر نسخه‌ی نزدیک به فول آپشن وارد ایران شود؛ هزینه خرید KMC A5 کرمان موتور برای مصرف‌کننده نهایی، حدود ۱/۸ میلیارد تا ۲ تومان خواهد بود.

کرمان موتور A5

لاماری ایما، چری تیگو ۷ پرو، جک S5 جدید ( KMC X5) با قیمت ۱/۲ تا ۱/۵ میلیارد تومان مهم‌ترین رقبای G01F SWM هستند. قیمت و امکانات کرمان موتور KMC A5 برای جلب مشتری ایرانی، تعیین‌کننده خواهد بود؛ چراکه در محدوده‌ی دو میلیارد تومان باوجود فونیکس تیگو ۸ پرو، جذابیتی نخواهد داشت.

 

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵۳ رای

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. شهروند ایرانی

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (791 ديدگاه)

    خیلی سادس می‌گردن ازونترین و کم فروش ترین خودرو چین پیدا میکن حتما از شرکت کلی تخفیف میگیرن میارن ایران و دو برابر قیمت واقعی میفروشن خودروهای درجه یک چین مثل جیلی لینک اند کو چانگان ام جی هاوال بی وای دی نمیارن ایران

    موافقم 105
    مخالفم 6
    1. ehsan.fa

      ۳ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1903 ديدگاه)

      بی وای دی خودش رفت به خاطر جلوگیری از تحریم آمریکا

      موافقم 15
      مخالفم 1
    2. B

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (412 ديدگاه)

      اون درجه یکا برای اینکه تحریم نشن با ایران همکاری نمیکنن

      موافقم 11
      مخالفم 0
  2. علی جردن

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1188 ديدگاه)

    کاری به سابقه خودروسازی چین ندارم اما می خوام بگم
    بین چینی های مدرن بازار ایران اول ام وی ام X33 اومد که طراحی شبیه سوزوکی ویتارا داشت بعدش به این مدل SWM چشممون روشن شد و بعدش لاماری چشم همه رو گرفت و الان فونیکس FX داره تو بازار محدود ایران دلبری می کنه… کسی دیگه سراغ X33 یا SWM نمی ره و بازار دست دوم بشدت ضعیف تر از کره ایی ها داره چند مدت بعد هم یک چینی دیگه با ظاهر فضایی و باطن نامعلوم میاد و لاماری ها فونیکس FX ها روی دست خریداران باد می کنه
    شک نکنید.

    موافقم 68
    مخالفم 19
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2395 ديدگاه)

      الان X33 روی دست فروشنده مونده؟
      سال 96 قیمتش 70 تومن بود و سال 99 رسید به 250 تومن
      الان X33 مدل 96 حدود 300 تا 400 میلیون معامله می شه، مدل 99 هم تقریبا 700 تومن
      تورم ایران باعث می شه خریدار ماشین چینی هم ضرر نکنه

      موافقم 70
      مخالفم 21
      1. علی جردن

        ۱ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (1188 ديدگاه)

        بحث تورم رو توی خودم بخوام توضیح بدم سال ۱۳۸۷ پراید صفر کیلومتر رو از نمایندگی حدودا ۹ ملیون گرفتم الان تو سال ۱۴۰۲ با کار کرد نیم میلیون به عدد ۵۰۰۰۰۰ تا کار به راحتی توی دیوار یا نمایشگاه می تونم ۱۶۰ الی ۱۸۰ بفروشم… یعنی چیزی حدود ۲۰ برابر قیمتی که صفرشو خریدم کار کردشو بفروشم!؟
        اینا ملاک نیست…
        ملاک اینه که چراغ MG GS چینی و بقیه چینی های چندسال پیش پیدا نمی شه خریدار مجبوره همانند مالکان خودروهای لوکس واقعی مثل بنز و بی ام و از کشورهای دیگر سفارش بده
        ———————————————————
        دوما چراغ خودروهای بنز بی ام و کیا و … تو کشور خودمون و کشورهای همسایه بفور هست اما اگر به یک فروشنده قطعات توی ترکیه بگیم شیشه جلو لاماری می خوام می گن لاماری قایقه یا هواپیما…‌چون تاحالا نه دیدن نه شنیدن… مجبوری بری خود چین بخری قطعات ماشین چینی ها رو
        ——————————————————–
        خریدار هم طبیعتا به سمت خودرویی نمی ره که قطعات یدکی نداره به این صورت ماشین چینی بعد چندسال رو دست فروشنده باد می کنه و یادگاری نگه می داره واسه نوه نتیجه هاش

        موافقم 75
        مخالفم 20
        1. فرزاد

          ۱ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (22 ديدگاه)

          👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

          موافقم 27
          مخالفم 3
        2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (2395 ديدگاه)

          مثالی که برای X33 زدی اشتباه بود
          در کامنت دوم تصحیح کردی

          موافقم 33
          مخالفم 16
        3. X

          ۲ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (1036 ديدگاه)

          پراید 87 با کارکرد 500 هزارتا توی نمایشگاه 160/180😂😂😂
          داداش بیا پایین باهم بریم نمایشگاه نهایتا از شما بخره 90 تومن شما اگر‌ تونستی 140تومن به مصرف کننده بفروشی من با همین پول برات 89 میگیرم

          موافقم 22
          مخالفم 10
        4. مهدی

          ۲ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (4 ديدگاه)

          داداش هم سال 87 گرون خریدی هم الان میخوای گرون بفروشی!

          موافقم 20
          مخالفم 0
        5. M

          ۳ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (692 ديدگاه)

          آخه مشکل اینه ماشین چینی های اصلی و درست درمون وارد نمیشه وگرنه اونا تو همه کشور ها از جمله امارات به وفور وجود داره و قطعاتش هست
          میرن یه خودروی چینی که خود شرکت سازنده هم دیگه فراموش کرده چنین محصولی تولید کرده و تو خود چین ۱۰۰ نفر هم نخریدن ور می‌دارن میارن
          بعد اون باکتری رو تو خود چین هم قطعاتش پیدا نمیشه😂

          موافقم 8
          مخالفم 1
      2. عرفان قلی زاده

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        من تعجب می کنم از پاسخ دبیر سایت پدال! روی چه حسابی می گویید دارندگان x33 سود کرده اند؟! همان کسی که شما می گویید که x33 سال ۹۶ خود را می تواند الان ۳۰۰ تا ۴۰۰ بفروشد چه خودرو ایرانی دیگری می تواند جای آن بخرد! حتما یک پراید ۱۵۱! یا خیلی خوشبینانه یک کوییک مدل ۱۴۰۰! در همان سالی که ایشان پول خرید آن خودرو را پرداخت کردند چند پراید ۱۵۱ می توانستند با آن بخرند! ولی الان یک نفری که در سال ۹۶ یک پراید ۱۵۱ خریده بود با افزودن مبلغ ۱۰۰ تومان می تواند پراید خود را صفر کند. یا اینکه کسی که سال ۹۶ یک دنا پلاس اتومات خریده بود الان می تواند حداقل ۲ پراید ۱۵۱ به جای خودرو خود خریداری نماید. باز هم می گویید دارندگان x33 سود کردند؟! خیر ، آنها فقط به خاطر تورم قیمت خودرویشان افزایش داشته است و ربطی به سود ندارد. زمانی می توانید از سود سخن بگویید که ببینید الان خودروی خود را فروختید کجای کار هستید! البته امیدوارم این نظر و پاسخ را تایید کنید چون شک دارم!

        موافقم 8
        مخالفم 5
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2395 ديدگاه)

          دوست من که X33 خریده 250 تومن سال 98
          الان فروخته 900 میلیون تومان

          موافقم 4
          مخالفم 3
      3. a-khosroshahi

        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (7 ديدگاه)

        عجب علاقه شدیدی دارید شما جناب اشتری به خودروهای چینی!
        ببنید در نظر عامه مردمی که کمی از خودرو سررشته دارند و کمی تحقیق و جستجو میکنن و منطق را بر ظاهر مقدم میدانند، نداشتن خودروی چینی در حال حاضر فضیلت است نه داشتن آن.
        موید باشید.

        موافقم 8
        مخالفم 4
    2. Morteza

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (280 ديدگاه)

      همین الانش خبر رسیده فدیلیتی و دیگینیتی ممکنه دیگه تولید نمیشه.دوبارم فراخوان تعویض با کی ام سی سواری دادن. اگه واقعیت داشته باشه این دو تا هم سرنوشت مابقی چینیارو پیدا میکنن.میره به تاریخ میپیوندهمثه برلیانس مثه لوبو مثه گریت وال و .

      موافقم 1
      مخالفم 1
  3. مهران

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (605 ديدگاه)

    سلام جناب اشتری عزیز.بازم وقتتونو خواستم بگیرم درب مورد دو تا انتخاب.
    سوناتا gls و اپتیما gt line.
    دو مورد پیدا کردم هر دو کارکرد ۳۰ هزار و تمیز و بدون مشکل.با خرابی باتری سوناتا مشکلی ندارم چون ۳ یا ۴ سال بیشتر سوار نمیشم.
    اینم بگم اولویت اولم امنیت هست‌بعد موتور و استهلاک.
    البته اگه سدان دیگه ای تا ۳ ،۳/۵ مد نظرتون هست خوشحال میشم بگید.
    تویوتا کمری هیبریدی هم به دلایلی نمیتونم بگیرم.
    همکارم پاسات رو پیشنهاد داد ک فکر میکنم مشکل قطعات و نایاب بودن داشته باشه.
    بازم ممنون جناب اشتری عزیز😘

    موافقم 15
    مخالفم 5
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2395 ديدگاه)

      سلامت باشید
      به نظرم من این دو مورد تفاوت خاصی با هم ندارن
      شخصا پشت فرمان سوناتا حس بهتری داشتم و فکر می کنم بازار دست دومش هم بهتر باشه

      موافقم 19
      مخالفم 4
      1. مهران

        ۱ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        دقیقا نظر خودمم همینه.ممنون میشم نظرتونو در مورد پاسات هم بگین.ممنون جناب اشتری

        موافقم 10
        مخالفم 0
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (2395 ديدگاه)

          خودتون گفتین مشکلاتش چی هست
          خرید ماشین کمیاب یعنی درگیر شدن با کمبود قطعه بدنه و لوازم فنی و مکانیک در شهرهای کوچک، به علاوه بدمشتری بودن و مشکلات نقدشوندگی

          موافقم 19
          مخالفم 1
    2. علی جردن

      ۲ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1188 ديدگاه)

      اگر واقعا سدان نسبتا بزرگ می خوای تالیسمان از کیا و هیوندای بهتره
      ولی بدون پشت فرمون پاسات حس بینظیر و بهتری داری حداقل تو نمایشگاه یک بار بشین تو پاسات متوجه منظورم می شی بعد تصمیمتو بگیر

      موافقم 11
      مخالفم 6
      1. مهران

        ۲ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        سلام علی جان.اره تقریبا بزرگ.تالیسمان گزینه خوبیه فقط مشکلاتی با بنزین ایران داره.
        اتفاقا صب رفتم ددر باهاش زدم لذت بردم واقعا فقط کم بودن قطعه و هزینه بالای قطعات نقطه ضعفشه.امروز هر طور شده باید خرید کنم پول نمونه تو حساب با این تورم فردا پس فردا همینا هم نمیتونم بگیرم

        موافقم 8
        مخالفم 2
    3. ۲ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3581 ديدگاه)

      بی ام و ۳۲۰ ۲۰۱۴

      موافقم 1
      مخالفم 6
      1. مهران

        ۲ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        ۳۲۰ خیلی بدرد خانواده نمیخوره دوست گلم.

        موافقم 9
        مخالفم 1
        1. ‌ ‌

          ۲ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (3581 ديدگاه)

          https://divar.ir/v/AZ9n6eSI?ref=android
          اینو بهت پیشنهاد میکنم

          موافقم 3
          مخالفم 3
      2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۲ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (2395 ديدگاه)

        بهترین ماشین برای هفته یک بار سوار شدن و دختربازی

        موافقم 23
        مخالفم 4
    4. Hamidreza

      ۲ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (327 ديدگاه)

      تالیسمان E3 و لکسوس is250 fsport هم فراموش نکن… سگشون میارزه به کره ای ها

      موافقم 6
      مخالفم 3
      1. مهران

        ۲ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        حمید رضا جان لکسوس هم ظهر سوار شدم واقعا خوب بود.قطعا ماشین ژاپنی خیلی بهتره کره ایه.تالیسمان خیلی تعریف کردن فقط مشکل بنزین و قطعات خیلی گرونه.کلا دنبال ماشین بدون دردسرم

        موافقم 10
        مخالفم 1
    5. Rasoul

      ۳ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      تو این قیمت نیسان ایکستریل هم گزینه مناسبیه

      موافقم 0
      مخالفم 3
      1. مهران

        ۳ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        شاسی بلند مد نظرم نیست رسول

        موافقم 3
        مخالفم 0
  4. Hamid3x

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (403 ديدگاه)

    چرا هی مدل مختلف رونمایی میشه؟
    بعد با تیراژ خیلی محدود تولید میشه
    کنترل مهندسی و کیفی این همه مدل خودرو واقعا سخت و نشدنیه

    تازه هزینه هاشم پوشش نمیده
    پس عملا کنترلی وجود نداره
    و فقط فکر دلالی هستند
    و یه تعداد کم با قیمت 3 برابری به مردم عرضه میشه

    موافقم 15
    مخالفم 1
  5. Rerace777

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (81 ديدگاه)

    الان خواستن جلوشو با جلو پنجره و سپر شبیه دوج چارجر و دورانگو کنن

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. jaghori

      ۱ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (98 ديدگاه)

      این چیزای مضحک قابل توجیه نیستند.

      موافقم 11
      مخالفم 1
  6. Enzo Ferrari 2008

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    چه چیز مزخرفی

    موافقم 12
    مخالفم 3
  7. فرشاد

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قشنگ معلومه تو سر ماشین میزنید ،این ماشین جزو بهترینهای چینی وارداتی در ایرانه ،فقط نقطه ضعفش سیف خودرو هست که با وجود کرمان موتور همه رقبا رو کنار میزنه من از سال 99دارمش و کل اپشناش بکنار دستور پذیری صوتیش فوق العاده است که هیچ کدوم از ماشنا ندارند و متاسفانه سیف بابت فعالسازیش هزینه نکرده ،و اینکه مصرف سوختش 7.5تو کفی و سربالایی در جاده 8.5تا9می باشد ،خواستید سر قیمت ماشین شرط میبندم ، و در سر بالاییها هیچی کم نمیاره عالیه و راضیم ازش ،ماشینهای قبلیم تیگو 5و تیگو 7و جک اس5،این بهترینشونه

    موافقم 10
    مخالفم 38
    1. داود

      ۲ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (206 ديدگاه)

      تا به سرنوشت جیلی و ام جی و بورگوارد و لیفان و دهها مورد دیگه دچار نشده سریع بفروشش . سر بالایی را احتمالا با کوئیک آر مقایسه کردی .این ماشین در حد PK هم راه نمیره.

      موافقم 12
      مخالفم 8
  8. P

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (287 ديدگاه)

    این همه مدل با تیراژ کم ،واقعا فردایی سخت برای مصرف کنندش رقم میزنه

    موافقم 14
    مخالفم 0
  9. یوسف

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    فقط اون پرچم ایتالیا روی غربیلک…

    موافقم 11
    مخالفم 1
  10. ایران فرانسه

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    غلط املایی داره متن مضحک درسته و توجیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. abbas

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (245 ديدگاه)

    جلوش شبیه دوج هورنت

    موافقم 3
    مخالفم 1
  12. Erfan

    ۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    فقط فکرمون شده ماشین چینی فقط کمی خودمون باید تلاش کنیم برای ماشین ساختن الان سایپا شاهین دنده اوتوماتیک ساخته هم قیمت دنا پلاس توربو خب ارزشش چیه؟ فقط کافیه یه کمی دانش فنی داشته باشی تا بهش بگی نه. اگر ایران خودش یه ماشین خیلی توپ بسازه خیلی فروش میره اما نمیسازه🤐

    موافقم 6
    مخالفم 9
  13. مهرداد

    ۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کرمان موتور یکی از بی کیفیت ترین و غیر منعطف ترین وارد کنندگان خودرو در فروش و یکی از ضعیف ترین مونتاژ کاران موجود در کشوره! نمیدونم ملت چرا از کرمان موتور محصول میخرن واقعا

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2395 ديدگاه)

      من واقعا سعی می کنم در نوشتار متن های مختلف، منصف باشم
      دو نفر از دوستان نزدیک من، 5-6 ساله جک S5 دارند که اتفاقا خرابی هم زیاد داشتند اما هر دو از خدمات گارانتی بسیار راضی بودند
      مثلا تعویض باتری خودرو در محل بدون دریافت هزینه انجام دادند و در یک مورد دیگه، توربوشارژ ماشین معیوب رو هنگام خدمات گارانتی، عوض کردند که خودتون می دونین، بیش از 20 میلیون تومان هست.
      کیفیت خودروهای جک و چری مونتاژ کرمان موتور و مدیران خودرو در حد مطلوب نیست اما من ندیدم مشتری از خدمات گارانتی این شرکت‌ها، شاکی باشه و اقلا این مورد رو تونستند خیلی بهتر از سایپا و ایران خودرو فراهم کنن

      موافقم 13
      مخالفم 6
  14. یاو رفت

    ۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عالی ترین ماشین ها

    موافقم 5
    مخالفم 3
  15. یاو رفت

    ۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عالی ترین ماشبن جهان

    موافقم 3
    مخالفم 4
  16. محمد

    ۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این خودرو از الان خسته بنظر میاد….

    موافقم 3
    مخالفم 1
  17. حسین

    ۱۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین الان توی امریکای جنوبی و اسپانیا و ایتالیا فروش داره. توی روسیه هم خط مونتاژ داره. در مورد قیمتش گفتید هم قیمت تیگو8 هست و ارزش نداره و …!!! وقتی قیمت جهانی این ماشین هم در حد تیگو8 هست لابد یک علتی داره! اونجا مثل ایران رو هوا قیمت نمیذارن که…

    موافقم 4
    مخالفم 0
  18. الهام تبسمی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    تکنولوژی پیچ های این از کل ری‌را مدرن تره

    موافقم 7
    مخالفم 0
  19. abbas

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (245 ديدگاه)

    جلو پنجره ماشین شبیه دوج

    موافقم 1
    مخالفم 0
  20. مازیار

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    آقای اشتری باید هم از خودرو چینی کمی دفاع کنه، الان شما بیا خودرو چینی رو از بازار حذف کن. چیزی برای نوشتن تو سایت ها پیدا نمیکنی، کلی سایت خودرو باید جمع کنن برن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  21. سروش

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    اصلا ماشینی در کار نبود kmc a5 فقط به نمایندگی ها فروخته شد تا تو بازار با قیمت نجومی فروخته شه
    هر چه خواستم ثبت نام کنم نشد
    کاملا سایت خراب بود
    شنیده بودم این رفتارو میکنن ، هم گروه بهمن هم کرمان موتور
    مدل 1400 این ماشین تو بازار 1.800 قیمت خورده ، 1403 =؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    از همون اول مشخص بود با قیمت 1.200 نمیدن

    موافقم 2
    مخالفم 0
  22. ali

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام با توجه به موتور و آپشن خودروها، kmc x5 بهتره یا kmc a5 ؟؟

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (2395 ديدگاه)

      ایکس 5 همون جک S5 هست و امتحانش پس داده
      قطعا خریدش منطقی تر هست

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. ali

        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        ممنون، چون دیدم آپشن های kmc a5 گفتم شاید بهتر هست و گریبکسش 7 سرعته هست گفتم شاید a5 بهتره باشه.ممنونم از راهنماییتون

        موافقم 2
        مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا