نیسان

فریاد کرکننده گودزیلا در جهنم سبز!

نیسان GT-R شاید یکی از قدیمی‌ترین خودروهای بازار باشد اما هنوز هم در پیست و جاده باعث بالا رفتن آدرنالین رانندگان می‌شود.


با کمی آشنایی نسبت به گودزیلا و همچنین داشتن موجودی کافی در حساب بانکی، به سادگی می‌توان یک هیولای تواناتر را نیز ساخت. برخی از مالکان GT-R به‌طور سنگینی اقدام به تیونینگ خودرو و نصب قوای محرکه و کیت‌های سفارشی روی آن می‌کنند که یکی از آن‌ها را می‌توانید در این ویدئو ببینید.

ظاهراً نیسان GT-R مورد بحث قدرت ۷۶۰ اسب بخاری داشته و از لاستیک‌های جاده‌ای نیمه چسبان و سیستم اگزوزی با صدای بسیار بلند سود می‌برد. آپلود کننده‌ی این ویدئو که راننده‌ی پورشه ۹۱۱ GT2 RS نیز می‌باشد گودزیلا را در پیست نوربرگ رینگ دنبال کرده و می‌گوید این خودرو دیگر نمی‌تواند در جاده تردد کند زیرا تغییرات زیادی دارد.

همچنین به نظر می‌رسد تردد آن در پیست هم غیرمجاز است زیرا پس از چند دور حضور در جهنم سبز دیگر اجازه‌ی خودنمایی را نداشته زیرا صدای بسیار زیادی تولید می‌کند. سیستم اگزوز این خودرو ظاهراً ۱۳۴ دسی‌بل صدا دارد که در واقع بیشتر از صدای جت‌های جنگنده در زمان تیک آف می‌باشد.

با این میزان تیونینگ و دست‌کاری، نیسان GT-R یاد شده به اندازه‌ی پورشه ۹۱۱ GT2 RS سریع است. شایان ذکر است شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر پورشه تنها ۲.۸ ثانیه بوده و تا زمان معرفی لامبورگینی آونتادور SVJ پادشاه جهنم سبز محسوب می‌شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. datsun

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3503 ديدگاه)

    طبق گفته های مدیران نیسان ، نسل جدید gtr قرار دوباره یه شوک به کلاس سوپر ماشینها وارد کنه
    اگه یادتون باشه gtr r35 وقتی معرفی شد دست و پایی رقبا رو بسته بود و چه تو درگ و چه تو پیست و شتاب داشت جولان میداد حیف که تو معرفی نسل جدیدش خیلی عجله نکرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آآآآرماااانننن

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (262 ديدگاه)

      با وجود پیستا و پرفورمانته و لامبو اس وی یا مک لارن ٧٢٠ دیگه شوکی بالاتر از این ها فعلا نیست تو این کلاس !
      گرچه نیسمو تو درگ پارسال و دو سال پیش موتورترند پنجم و سوم شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. datsun

        ۲۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (3503 ديدگاه)

        تو درگ ریس بزرگ تا جای که من یادمه درگ ریس اول و سوم gtr اول شد
        من میگم زمانی که معرفی شد شما میگید پارسال
        تعدادی از افتخارات gtr وقتی معرفی شد
        بهترین ماشین سال از نظر Top Gear سال ۲۰۰۷
        ماشین سال Autocar سال ۲۰۰۸
        ماشین سال Evo Magazine سال ۲۰۰۸
        جایزه پیشرفته ترین فن آوری ژاپن سال ۲۰۰۸
        جایزه Popular Mechanics بهترین طراحی سال ۲۰۰۸
        ماشین سال موتور ترند ۲۰۰۹
        اتومبیل بین المللی سال ۲۰۰۹
        ثبت رکورد پرشتاب خودرو تولیدی چهار نفره گینس در سال ۲۰۰۹
        سریع ترین خودرو نوربرگ رینگ در ۲۰۱۳ که پس از مدتی توسط پورش ۹۱۸ شکسته شد
        رکورد سریع ترین دریفت دنیا توسط gtr که توسط نیسمو تیون شده بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ..::Majidio Lamborghini::..

          ۲۵ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          من خودم گودزیلا رو در هر صورتش دوست دارم … اما سال 2007 اوضاع کلاس ماشین های اسپورت خیلی با الان فرق داشت

          چند سال پیش در درگ چهارم موتورترند اونتادور با یه موتور تنفس طبیعی با بازده نه چندان بالا تونست همه ی رقبا رو شکست بده و اول بشه … گذشته از این هر جا هم دستش به مک لارن MP4-12C می رسید بدون تعارف دخلش رو می آورد !

          ولی الان اوضاع خیلی فرق کرده و ماشینی مثل 720 اس آمده که هیچ جوره نمیشه حریفش شد ! 720 اس حتی تو گلوی هایپرکار های چند میلیون دلاری هم گاهی گیر میکنه !

          واسه شکست دادن 720 اس ، 488 پیستا، یا 911 توربو الان به انبوهی از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته نیاز داری

          دو حالت واسه مدل پایه ی نسل بعد GT-R میشه متصور بود :

          1) یه پرفورمنس معقول در حد مثلا 700 – 800 اسب بخار قدرت و شتاب 2/5 تا 3 ثانیه با یه قیمت معقول در حد 150 تا 200 هزار دلار

          2) ماشینی با پرفورمنس بسیار بالا که در این صورت قیمتش از 300 هزار تا هم بالاتر میره

          گزینه ی اول به نظر من خیلی محتمل تره با توجه به مسیری که نیسان همیشه در طول تاریخش طی کرده و هدفش تولید ماشین های باکیفیت و دوست داشتنی برای بیشترین تعدادِ ممکن از مشتری ها بوده

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Sajjad

        ۲۵ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1867 ديدگاه)

        خب معلومه شناختی درباره جی تی آر نداری
        مطمئن باش نسل جدیدش کابوس خیلی از همین خودروهایی که گفتی میشه
        (در ضمن زیاد به این درگ ها هم دل خوش نکن جی تی آر ثابت شدست)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. " swedish arrogant tiger"

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      r34ولی بنظرم طراحی به مراتب قشنگ تر و ماندگار تری داشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستانX7معرفی شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حامد

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (831 ديدگاه)

    bmw x7 معرفی شد!!!
    پدال جان چرا خبر معرفیشو نمیزاری؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Just bentley continental

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (540 ديدگاه)

    زیاد صدای تو فیلم نیومد .
    تیونینگ سنگین به این نمی گن به gtr الفا امگا میگن که ۲۵۰۰ اسب بخاره?.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ایمان

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    عشق است GT_R افسانه ای و دوست داشتنی ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مهدی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    سرپیچ ها۹۱۱GT2عملکرد بهتری داشت.ولی انگار کاملا هماهنگ شده بود این کلیپ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. AmirGT-R

    ۲۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (17 ديدگاه)

    چه بگویم راجع به این عشق
    نسل جدیدش چی بشه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. V

    ۲۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    خیلی قدرتمند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا