بهتازگی آستونمارتین برای اولین بار تیزری از نسل آیندهٔ مدل ونتیج خود را منتشر کرده است. این تصاویر متعلق به یک پروتوتایپ نزدیک به تولید از ونتیج جدید هستند که البته بدنهٔ آن بهطور کامل با پوششهایی پوشیده شده تا طراحی آن مشخص نشود. به گفتهٔ آستونمارتین، این خودرو یک نمونهٔ نزدیک به تولید است و ممکن است نسخهٔ تولیدی نهایی، در ظاهر تغییراتی با آن داشته باشد اما بااینحال گفته شده که استایل بدنهٔ نسل جدید ونتیج تا حد زیادی با این پروتوتایپ یکسان خواهد بود.
حال بر اساس یکی از این تصاویر تیزریِ منتشرشده توسط آستونمارتین، یک رندر دیجیتال طراحی شده که میتوان گفت تا حد زیادی به واقعیت نزدیک است؛ بنابراین از طریق این رندر بهطور واضح میتوان تا حد زیادی به طراحی نسل جدید ونتیج پی برد. همچنین با توجه به این رندر، کاملاً مشخص است که ونتیج جدید در طراحی از مدل DB11 متمایز شده است. درواقع با نگاه کردن به نمونهٔ پیشتولید نسل جدید ونتیج و رندر آن میتوان متوجه شده که در طراحی آن الهاماتی از مدل DB10 گرفته شده است یعنی همان خودرویی که برای فیلم Spectre جیمز باند طراحی و ساخته شده بود.
در بخش پیشرانه اما بهاحتمالزیاد آستونمارتین در نسل جدید ونتیج از پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی مرسدس AMG GT استفاده خواهد کرد یعنی همان موتوری که بهتازگی برای DB11 هم ارائه شده است. این موتور در DB11 قدرتی معادل ۵۰۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۶۷۵ نیوتن متر تولید میکند و انتظار میرود قدرت آن در ونتیج نیز به همین میزان باشد اما احتمال افزایش ۲۰ نیوتن متری گشتاور در آن وجود دارد؛ بنابراین انتظار میرود نسل آیندهٔ ونتیج ظرف حدود ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده و نهایتاً بتواند به حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.
بااینحال مطمئناً همچنان جزئیات زیادی وجود دارند که ما از نسل جدید ونتیج نمیدانیم اما خوشبختانه برای فهمیدن آنها نیاز نیست زیاد صبر کنیم چراکه به گفتهٔ مدیرعامل آستونمارتین آقای «اندی پالمر» نسل جدید این سوپراسپرت بریتانیایی تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که ونتیج جدید برای نخستین بار در نمایشگاه فرانکفورت امسال رونمایی گردد.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۵ مرداد ۱۳۹۶روی کاپوت دوتا خط کمانی شکل مثه چیزی ک روی کانسپت بنتلی هس هم داره ب همراه دریچه هوا ولی کسی ک رندرو درست کرده بهش توجه نکرده،هواکش بغل خودرو هم پایین تر از رندر هس ،چراغ عقبشم فک کنم یک تکه هست.خیلی خودروی شیک و زیبایی هس.قیمت مدل پایش هم مثه قبل حدود 100هزار دلاره ک ب نظرم خیلی خوبه.مدل جدید تی وی آر هم ب زودی معرفی میشه.قیمت نسخه های اولیه حدود 90هزار پونده ،این یعنی مدل پایش احتمالا ارزون تره که این خیلی فوق العادس برا خودرویی با شاسی فیبر کربنی گوردون موری معروف و موتور شگفت انگیز و با دوام کازورث و از طرفی خودرویی با آرم شرکت معروف و محبوب تی وی آر،امیدوارم تولید محدود نباشه و تعداد زیادی از این کوپه دوست داشتنی تولید بشه
Ferrari SFXSuperFast
۱۵ مرداد ۱۳۹۶انقد واس تی وی آر انتظار کشیده ام که موهام همرنگ دندونام شده
زودتذ بدش بیرون ئیگه
اه///
Ferrari SFXSuperFast
۱۵ مرداد ۱۳۹۶کاش پشت چراغای عقب خوشگل نسل قبلشو تغییر ندن
ارش
۱۵ مرداد ۱۳۹۶واقعا عالیه خیلی زیباست.