لینکلن

برنامه‌های لینکلن برای ساخت خودروهای هیبریدی

ماه گذشته گزارشاتی نشان دادند که لینکلن در حال آماده‌سازی دو محصول هیبریدی است اما این می‌تواند همانند نوک کوه یخی باشد چراکه منابعی به رویترز گفته‌اند تا سال ۲۰۲۲ نسخه هیبریدی تمامی محصولات لینکلن ساخته خواهد شد. جزئیات این برنامه به‌زودی طی ماه آینده اعلام می‌شود اما گزارشی نشان می‌دهد که لینکلن قصد دارد یک خودروی تمام الکتریکی را هم تولید نماید. البته فعلاً اطلاعات بسیار کمی از این خودرو در دست است.

همچنین فورد نیز در مورد این گزارش اظهارنظری نکرده اما اعلام نموده که برنامه‌هایی برای ساخت نسخه پلاگین‌هیبریدی محصولات خود را دارد. انتظار می‌رود اولین محصول پلاگین‌هیبریدی گروه فورد، لینکلن MKC باشد. همچنین گزارش شده که یک محصول هیبریدی جدید بنام اویاتور نیز در سال ۲۰۱۹ به آن اضافه خواهد شد. لینکلن بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ از این نام برای یک SUV متوسط لوکس استفاده می‌کرد.

Lincoln Aviator

علاوه بر این، انتظار می‌رود لینکلن نسخه هیبریدی نویگیتور را هم تولید نماید. همچنین گزارش شده که نسل جدیدی سدان MKZ در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که دو سال بعدازآن نسل جدید مدل‌های کانتیننتال و MKX را نیز مشاهده کرد. انتظار می‌رود تمامی این مدل‌ها در نسخه‌ای با قوای محرکه هیبریدی هم تولید گردند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    از پلاگین‌هیبریدها بیشتر از تمام الکتریکی‌ها خوشم میاد؛ هم قدرت موتورهای درون‌سوز رو زیر پاهات حس می‌کنی، هم تو کاهش آلاینده‌ها سهیمی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SERIAL WINNER

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    طراحی های قدیم لینکلن واقعا قشنگ تر بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mercede kaviani

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با سلام
    این شرکت هم ساخت مجدد مدل های اسپت امریکای انجام می دهد امیدوارم برای دوستان مفید بوده باشد
    باتشکر دوستدار شما مرسده کاویانی

    http://www.brandnewmusclecar.com
    http://www.classic-recreations.com

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا