لینکلن

اعلام برنامه‌های آیندهٔ لینکلن

رئیس لینکلن، خانم «Joy Falotico» طی مصاحبه‌ای مفصل با موتور ترند جزئیاتی را در مورد محصولات آیندهٔ این برند لوکس آمریکایی اعلام کرده است. لینکلن اخیراً تأیید کرده است که پس از اویاتور، کراس‌اوور دیگری را هم معرفی خواهد کرد و حالا خانم فالوتیکو اظهار داشته است که معرفی چهار مدل دیگر هم در آیندهٔ این شرکت وجود دارد. وی فعلاً جزئیات این مدل‌ها را اعلام نکرده اما گفته است که این مدل‌های جدید می‌تواند ترکیبی از مدل‌های جدید و نسل جدید محصولات کنونی باشد. وی همچنین در ادامهٔ این مصاحبه گفته است که پلت‌فرم اویاتور بعداً در مجموعه‌ای از محصولات آیندهٔ لینکلن مورداستفاده قرار خواهد گرفت و خودروهای مختلفی روی این پلت‌فرم ساخته خواهد شد.

هرچند خانم فالوتیکو نامی از محصولات آیندهٔ لینکلن نبرده است اما گزارش‌های قبلی اعلام کرده‌اند که جایگزین سدان MKZ در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود نسل جدید مدل‌های کانتیننتال و ناتیلوس نیز در حدود سال ۲۰۲۲ معرفی گردند. شایعاتی هم ادعا کرده‌اند که احتمال معرفی یک کراس‌اوور کوپهٔ کوچک هم در همان زمان وجود دارد. علاوه بر این، لینکلن نسل جدید کراس‌اوور MKC را هم در آینده معرفی خواهد کرد اما فالوتیکو گفته است که این مدل بر روی پلت‌فرم اویاتور ساخته نمی‌شود. البته این امری طبیعی است چراکه MKC کراس‌اوور پایه و نسبتاً ارزان‌قیمت لینکلن است و بنابراین از لحاظ مالی به‌صرفه نیست که بر اساس پلت‌فرم گران‌قیمت اویاتور ساخته شود.

فالوتیکو همچنین گفته است که لینکلن فعلاً در حال بررسی اقداماتی است که می‌تواند بر روی مدل کانتیننتال انجام شود. وی در این رابطه گفته است که این برند قصد دارد از کنوانسیون اتحادیهٔ ملی نمایندگی‌های خودرو استفاده کند تا بتواند طرح درهای موسوم به خودکشی را به این سدان لوکس بازگرداند یعنی ویژگی‌ای که مشخصهٔ کانتیننتال در دههٔ ۶۰ میلادی بود.

Lincoln Continental 1966

خانم فالوتیکو در این مصاحبه تأیید کرده است که لینکلن روی قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی هم تمرکز دارد و این موضوع با معرفی کانسپت اویاتور که از چنین قوای محرکه‌ای استفاده می‌کند اثبات شده است. وی در رابطه با جزئیات این طرح صحبتی نکرده اما گفته است که محصول پلاگین‌هیبریدی آیندهٔ لینکلن بُرد تمام الکتریکی چشمگیری خواهد داشت. او اضافه کرده که من فکر نمی‌کنم بُردی در حدود ۵۰ کیلومتر قابل‌قبول باشد بخصوص برای خانواده‌هایی که با خودرو در حال مسافرت هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    برنامه لینکن واسه آینده خیلی جالب و عالیه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    آفرین به رئیس شرکت معظم لینکلن واقعاً دمت گرم با این ماشین های زیبا ، با اصالت و محبوبت که همه رو شگفت زده میکنی ؛ قابل توجه خودروسازان وطنی که رئیس یک زن هست و اینقدر کارآمد و توانمند در مدیریت ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    ماشین فوق العاده دوست داشتنی میتونه باشه . من که با طراحی داخل و ظاهرش خیلی ارتباط برقرار کردم . آمریکا داره با ورود ی سری ماشینهای جالب و خاص به وجهه گذشتش بر میگرده .
    آلمانها اگر زودتر به سمت تولید مدلهای درشتر و عضلانی تر نرن مثل ((( X7 , X8 ,X9 …..))) دچار مشکل خواهند شد .

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Sajjad

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    عکس آخر رو نگاه کنید
    اون سبک باز شدن درها خیلی برام جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حسین

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (134 ديدگاه)

    این خانم رییس لینکلن نیستند رییس بخش رسانه ای لینکلن هستند ایشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (764 ديدگاه)

      سلام. موتورترند ایشون رو رئیس لینکلن معرفی کرده: Ford chief marketing officer and president of Lincoln Motor Company
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Saeed Boroomand

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (477 ديدگاه)

    قبل از اسم افراد استفاده از لقب جنسیتشون یه مقدار توهین آمیز و البته غیر رایجه خارج از ایران.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین دهمرد

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (2433 ديدگاه)

      مطمئنی ؟
      آخه بعضی اسمها مذکر و مونثش معلوم نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Saeed Boroomand

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (477 ديدگاه)

        بله، جنسیت اسم در هر صورت مهم نیست، حتی اگه ندونیم اونو. به جز این القاب کاربرد زیادی ندارن، معمولا افراد همو از همون روز اول به اسم کوچیک صدا میزنن یا اگه خیلی رسمی باشه با لقب سمت.

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا