ایستگاه خبر

آغاز ثبت‌نام تست درایو عمومی نیسان ایکس‌تریل!

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، پروژه تست رانندگی مدل ایکس‌تریل را به‌صورت روزانه و در فضایی استاندارد و ایمن کلید زد.


علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر تجربه رانندگی و لمس هیجان و نوآوری، از آموزش‌های حین رانندگی کارشناسان جهان نوین آریا بهره‌مند و به‌صورت کامل با امکانات و ویژگی‌های خودرو آشنا شوند.


ایکس‌تریل (X-Trail) یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای نیسان است که در ژاپن تولید شده و در بازارهای مختلف به‌خصوص ایالات‌متحده فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کند. این سامورایی قدبلند با پیشرانه ۲.۵ لیتری و جعبه‌دنده ضریب پیوسته (CVT) به بازار عرضه شده و با بهره‌مندی از فناوری سپر ایمنی نیسان توانسته ۵ ستاره ایمنی از NCAP اروپا دریافت نماید. از امکانات ایمنی و رفاهی آن نیز می‌توان سامانه هشدار نقاط کور اطراف خودرو، ۶ عدد کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی ردیف جلو، پرده‌ای جلو و عقب)، سامانه هشدار خروج از خط حرکت، تهویه مطبوع دوگانه، ورود بدون کلید + دکمه استارت، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سانروف پانوراما، چراغ روشنایی در روز LED، آینه‌های جانبی جمع شونده برقی، حسگر باران، سامانه‌های کمکی ABS، EBD و ESP، سامانه کنترل فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، سامانه استارت/استاپ، سامانه دید ۳۶۰ درجه اطراف خودرو و… را نام برد.


علاقه‌مندان به تجربه رانندگی با نیسان ایکس‌تریل می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت جهان نوین آریا به نشانی www.jna-nissan.ir مراجعه و زمان دلخواه خود را رزرو کنند. پس از تأیید زمان انتخاب‌شده، همه چیز برای یک تجربه هیجان‌انگیز فراهم خواهد بود.


برای نام نویسیِ تست محصولات خوب، ایمن و قابل‌اطمینان نیسان اینجا کلیک کنید.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محسن

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (153 ديدگاه)

    من دیشب رفتم یدونه جای خای هم نداشت. از روز اول تا اخر همه ساعتها رزرو شده بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهمان

    ۱۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (16 ديدگاه)

    آره بابا
    پست رو وردارید
    مردوم میان تو این صفحه بعد نا امید خارج میشن…:)))

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا