بررسی فنی و تخصصی
- ایران خودرو
دنا پلاس توربو دنده دستی ۶ سرعته؛ تست و بررسی تخصصی
معرفی و بررسی فنی و تخصصی دنا پلاس توربو با گیربکس 6 سرعته دستی جدید، مشخصات، امکانات و تجهیزات، معایب،…
- لامبورگینی
اولین تجربه رانندگی با لامبورگینی اوروس پرفورمانته، چابکتر و توانمندتر
این که برای پوشاندن رینگهای عظیم ۲۲ اینچی لامبورگینی اوروس پرفورمانته لاستیکهای پیرلی تروفئو R قابل سفارش است نشان میدهد…
- لندروور-رنجروور
پشت فرمان نسل جدید رنجروور، گامی بزرگ به سمت جلو
نسل جدید رنجروور بهطور گسترده در سراسر جهان عرضه شده و حالا ما در جادههای پیچدرپیچ کالیفرنیای شمالی پشت فرمان…
- بنتلی
رانندگی با بنتلی بنتایگا EWB، جانشین شاسیبلند برای مولسان
هرچند مدتها است که بنتلی بنتایگا در بازار حضور دارد و شاید کمی تکراری شده باشد اما سازندهٔ بریتانیایی بهتازگی…
- جیپ
پشت فرمان جیپ گرند واگنییر L با پیشرانه شش سیلندر جدید، خوبی که بهتر شد
چگونه میتوان جیپ گرند واگنییر را بهتر کرد؟ یک پیشرانهٔ جدید بسیار عالی به آن بدهید. برای مدل ۲۰۲۳، بجای…
- آئودی
پشت فرمان آئودی RS5 کامپتیشن، وقتی خوب بودن کافی نیست!
نسل دوم آئودی RS5 از زمان معرفی در حدود نیم دهه پیش یک معما بوده است. در آن زمان، آئودی…
- پورشه
اولین تجربه رانندگی با پورشه 911 GT3 RS جدید، جادویی و شگفتانگیز
اکثر پورشههای ۹۱۱ خصوصاً نسخههای سریعتر معمولاً با پیشرانههای خود تعریف میشوند اما GT3 RS نسل ۹۹۲ اینطور نیست زیرا…
- خودروهای چینی
تجربه رانندگی با بی وای دی آتو 3 جدید، قواعد بازی تغییر میکند؟
بی وای دی آتو ۳ یکی از شاخصترین خودروهای چینی چند سال اخیر به شمار میرود. معمولاً روند کار خودروسازان…
- کیا
اولین تجربه رانندگی با کیا اسپرتیج 2023 جدید، برنده بازی!
در این مقاله شاهد بررسی مفصل کیا اسپرتیج ۲۰۲۳ جدید خواهید بود، خودرویی که نگاههای زیادی را به خود جلب…
- بی ام و
پشت فرمان بیامو M4 CSL، وحشیترین کوپه باواریا
بامو از نام CSL (مخفف کامپتیشن اسپرت لایت) زیاد استفاده نمیکند و طی پنجاه سال گذشته این نام مقدس فقط…
- شورلت
اولین رانندگی با شورلت کوروت Z06 جدید، بهترین سوپراسپرت تاریخ آمریکا
پس از مدتها انتظار سخت، شورلت سرانجام از رسانههای خودرویی مختلف برای رانندگی با کوروت Z06 جدید در پیست دعوت…
- تسلا
بررسی سیستم اتوپایلوت تسلا، تکنولوژی خوب با برخی اما و اگرها…
سیستم اتوپایلوت تسلا همواره جزو خبرسازترین ویژگیهای محصولات این برند بوده و طرفداران و منتقدان فراوانی دارد. به تازگی مجله…
- نیسان
رانندگی با نیسان قشقایی e-Power، کراساووری برقی با ژنراتور بنزینی
نیسان علیرغم تمرکز زیاد روی کراساوور جدید آریا و الکتریکیسازی کامل آیندهٔ خود، میداند که هنوز همهٔ مشتریانش آمادهٔ حرکت…
- رولز رویس
رانندگی با رولزرویس کولینان بلک بج، مخوفتر، قویتر، سریعتر
با توجه به تاریخ ۱۱۵ سالهٔ رولزرویس، شاید فکر کنید این شرکت از تغییرات مصون خواهد بود. از بسیاری جهات…
- لامبورگینی
پشت فرمان لامبورگینی اونتادور اولتیمائه رودستر، آخرین نعره V12
تا هر جای که دوست دارید در تاریخ لامبورگینی به عقب بازگردید. بین همهٔ ساختههای سنت آگاتا یک رویهٔ واحد…
- تسلا
چرا رانندگی با تسلا مدل Y برای برخی رانندگان لذتبخش نیست؟
کسانی که به سواری راحت و دکمههای فیزیکی و نمایشگرهای قدیمی جلو داشبورد عادت دارند، حداقل ۶ دلیل برای نخریدن…
- هیوندای
پشت فرمان هیوندای سانتافه XRT، کراساوور آفرودی نمایشی با پیشرانه کمتوان!
هیوندای نیز مثل هوندا با نشان جدید تریلاسپرت و سوبارو با ویلدرنس، وارد بازار رو به رشد کراساوورهای آفرودی شده…