جیپسوزوکی

دوئل جیپ رانگلر و سوزوکی جیمنی

مرحلهٔ مقدماتی، گروه نوزدهم، شاسی‌بلندهای آفرودی، دوئل اول

دوئل‌های این گروه

جیپ رانگلر

سوزوکی جیمنی

؟

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

تویوتا پرادو

؟

فورد برانکو

تویوتا فورانر

؟

مرسدس بنز G کلاس

لندروور دیفندر

؟

جیپ رانگلر

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۷

امتیاز از کاربایر: ۳.۰ از ۵

امتیاز از اتوکار: ۴.۰ از ۵

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۷,۲۶۲ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۵۰ درصد

حفاظت از کودکان: ۶۹ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۴۹ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۳۲ درصد

امتیاز کلی: یک ستاره

گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: قدرت آفرود، کابین بروز و خانوادگی، سقف بازشو

نقاط منفی: قیمت گران در اروپا، هزینه‌های نگهداری بالا، قربانی کردن راحتی و هندلینگ در مسیرهای آنرود

چکیده: جیپ رانگلر در نسل JL کاملاً مدرن شده اما هنوز هم علاقه‌مندان جدی آفرود را هدف قرار داده درحالی‌که قیمت بالای آن در اروپا موجب شده بازار کوچکی داشته باشد

سوزوکی جیمنی

تاریخ معرفی: جولای ۲۰۱۸

امتیاز از کاربایر: ۲.۸ از ۵

امتیاز از اتوکار: ۳.۵ از ۵

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۱۰,۰۶۳ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۷۳ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۴ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۵۲ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۵۰ درصد

امتیاز کلی: سه ستاره

گارانتی: سه سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: ظاهر رترو، اندازهٔ جمع‌وجور، قابلیت‌های آفرود بالا، توانایی‌های زیاد با این قیمت

نقاط منفی: فضای اندک کابین و صندوق بار، ارائهٔ فقط یک پیشرانه، رانندگی نه‌چندان راحت، مصرف سوخت بالا برای این پیشرانه

چکیده: در بازار خودروهای ۴×۴ سبک‌وزن و جمع‌وجور اندکی وجود دارد، بنابراین برای کسانی که به یک خودروی کوچک اما کاملاً توانمند در آفرود نیاز دارند، جیمنی گزینهٔ خوبی خواهد بود

مقایسهٔ مشخصات فنی

جیپ رانگلر دودر

سوزوکی جیمنی

پیشرانه ۲.۰ لیتری I4 ۱.۵ لیتری I4
تنفس توربوشارژ طبیعی
قدرت ۲۷۲ اسب بخار ۱۰۲ اسب بخار
گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر ۱۳۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۴ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۷.۳ ثانیه ۱۲.۶ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۵.۲ ثانیه ۱۹.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر/ساعت ۱۴۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۴ لیتر ترکیبی ۸.۸ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۲۴۸ گرم/کیلومتر ۱۹۸ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۷۰ لیتر ۴۰ لیتر
وزن ۱۷۳۳ کیلوگرم ۱۱۳۵ کیلوگرم
طول ۴,۲۳۷ میلی‌متر ۳,۶۴۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۰۰۷ میلی‌متر ۲,۲۵۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۲۰۳ لیتر ۸۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۴ نفر
قیمت پایه بریتانیا ۳۸,۹۲۰ پوند ۱۵,۳۷۱ پوند
قیمت موردبررسی ۳۸,۹۲۰ پوند ۱۸,۹۳۶ پوند

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند آفرودی را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۶ دیدگاه‌ها

  1. محمد رستمی نژاد

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (733 ديدگاه)

    دوستان اینقدر زود در مورد پدال قضاوت نکنید
    پدال سایت بسیار منظمی هست

    موافقم 37
    مخالفم 8
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      نفهمیدم ، این دو خودرو تفاوت بیش از دو برابری قیمت دارند ، چطور با هم مقایسه میشوند وقتی ۱۰۰٪ انتخاب سوزوکی هست !

      اما اگر قیمت‌ها نزدیک هم بود ، مطمئناً جیپ انتخابم بود !

      موافقم 37
      مخالفم 48
      1. GT

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (436 ديدگاه)

        من از آقای دهقان یه خواهشی دارم، لطفا در دوئل جی کلاس و دیفندر، هر دو خودرو در بالاترین مدل باشند، یعنی مدل G63 در رقابت حضور داشته باشه، درسته که اختلاف قیمت بیشتر میشه، ولی هم بین کاربران محبوب تر از نسخه های پایین تره و هم ارزش خرید بیشتری داره
        خواهشمندم G63 را در دوئل قرار بدید ???
        لطفا اگر قبول میکنید پاسخ بدید تشکر ?

        موافقم 25
        مخالفم 17
      2. charger

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (396 ديدگاه)

        اینجا ملاک آفرودر بودنه
        برای مایی که هیچکدومشونو نمیتونیم داشته باشیم قیمت چه فرقی میکنه

        موافقم 27
        مخالفم 8
    2. Reza

      ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      انتخابم چیپ رانگلر ?

      موافقم 11
      مخالفم 3
  2. MahyarM.A.R

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (215 ديدگاه)

    سوزوکی خیلی قیمت خوبی داره اگه ویدئو های یوتیوب رو ببینید متوجه آفرود بودن این ماشین فوق العاده می شوید برای هیمن به جیمنی رأی دادم ولی میدونم ممکنه رانگلر با اختلاف بالا شکست بده جیمنی رو

    موافقم 42
    مخالفم 10
  3. porsche

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    جیمنی

    موافقم 28
    مخالفم 12
    1. porsche

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      من حتی به مستر تسلا هم درخواست دوستی دادم اما هیچکس با من دوست نمیشه?

      موافقم 13
      مخالفم 7
      1. RezaRs

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        شاید بلد نیست درخواست قبول کنه

        موافقم 13
        مخالفم 1
      2. Zakaria

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (310 ديدگاه)

        شرمنده به بنده هم درخواست داده بودید ولی هرکاری کردم قبول نکرد. احتمالا مشکل فنیه

        موافقم 13
        مخالفم 0
  4. S

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (351 ديدگاه)

    واقعا انتخاب خیلی سختی بود ولی حس میکنم هرچیزی که میخوام توی جیمینی هست نه بیشتر نه کمتر

    موافقم 19
    مخالفم 5
  5. R@m!n

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    من فلسفه بودن جی کلاس تو این گروه نمی فهمم وقتی 4 تا ماشین گروه با هم قیمتشون به جی کلاس نمی رسه !!!

    موافقم 28
    مخالفم 5
    1. GT

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (436 ديدگاه)

      درسته، اینجا قطعا جی کلاس رأی کمی میاره، که این یعنی داره در حقش ظلم میشه،چون خیلی بالاتر از خودرو های این لیست هست، و واقعا نمیشه گفت در کدوم گروه دوئل ها قرار میگیره
      جی کلاس یه خودرو لوکس آفرودر هست، ولی دیفندر یک آفرودر لوکس هست یعنی فلسفه این دو خیلی فرق داره

      موافقم 15
      مخالفم 5
      1. R@m!n

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        می تونسن با اضافه کردن لندروور اتوبیوگرافی لانگ ویل بیس به بخش شاسی بلندای فوق لوکس و بردن جی کلاس به اون بخش رقابت عادلانه تری بزارن

        موافقم 12
        مخالفم 7
        1. GT

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (436 ديدگاه)

          آهان درسته تنها رقیب واقعی G63 رجنروور اتوبیوگرافی هست اصلا یادم نبود، ولی اون باز هم در پرفورمنس رقیبش نمیشه، و اگر اشتباه نکنم خیلی هم گرون تره، در کل هیچ خودرویی نیست که بتونه پکیج جی کلاس را ارائه کنه

          موافقم 11
          مخالفم 0
  6. میثم

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    رانگلر بنظرم موتور کارآمدتری داره ولی بخاطر اختلاف قیمت بالاشون به جیمنی رای دادم
    نسل جدید جیمنی از همون اول که معرفی شد عاشقش شدم

    موافقم 18
    مخالفم 6
    1. R@m!n

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      امیدوارم دوستانی که بخاطر قیمت به ماشین رای میدن تو دوئل جی کلاس هم قیمتو در نظر بگیرن :))

      موافقم 25
      مخالفم 14
      1. Benz SLR

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        حتما

        موافقم 13
        مخالفم 1
        1. R@m!n

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          خواهیم دید

          موافقم 11
          مخالفم 12
        2. GT

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (436 ديدگاه)

          اگر صرفا فقط و فقط آفرود ملاک باشه و کیفیت و قیمت و پرفورمنس و اینها را نادیده گرفت، جی کلاس بی رقیب میمونه که یکی از دلایلش داشتن قدرتمندترین پیشرانه این گروه و تکنولوژی های پیشرفته مرسدس هست

          موافقم 12
          مخالفم 5
        3. علی turbo s

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (279 ديدگاه)

          رامین جان من نظرات برای نظرات تو احترام زیادی قائلم .
          وهمچنین از معدود افراد فنی این سایت هستی. وهمچنین بی تعصب وبی طرف .
          اما گاها تعصب کوچیکی تو حرفات پیدا میشه.
          برای مثال زمانی چندنفر به شدت پورشه رو هیت میکردن دربرابر کوروت مثل همیشه نظر ندادی و ان چنان که باید کامنت ندادی. اما دیروز تو پست gt3 اومدی از کوروت دربرابر یکی از کامنت ها دفاع کردی.
          ۲- شاسی بلندهای لوکس هفت نفره
          هروقت بحث اون گروه سریع گفتی امریکایی ها ازالمانی ها دراین گروه برترن‌. ماهم این رو قبول داریم .اما در بقیه گروه ها چی ؟!به برتری کامل وقاطع المان ها اشاره نکردی.
          ۳-تو همین پست دوستانی که میگن به خاطر قیمت به جیمنی نظردادن به دلیل این که ارزش اون پول رو داره .
          مثلا نسبت به قیمتش ایمنی خوبی داره نسبت به رانگلر .
          ومیگی تو دوئل رانگلر و جی هم نسبت به قیمت رای داد درحالی که جی همه چیز داره وبارزش تر از قیمتش است.
          این برداشت من از کامنت هات بود‌.

          موافقم 14
          مخالفم 9
      2. علی turbo s

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (279 ديدگاه)

        خب .جی لوکس بودن و قدرت وافرود رو داره قیمتش هم عادلانست و ایمنی فوق العاده بالایی داره وهمچنین ضد گلوله ست.
        پادشاه ماشین ها.

        موافقم 6
        مخالفم 8
        1. GT

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (436 ديدگاه)

          نه ضد گلوله فکر نکنم باشه!
          مگه میخوای با جی کلاس بری وسط داعش؟!

          موافقم 8
          مخالفم 1
        2. R@m!n

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          اون مدل ضد گلوله بین 700 تا 1 میلیون دلار قیمتشه. مگه همه تیپای جی کلاس ضد گلولن :/ که جزو آپشن حساب می کنی

          موافقم 13
          مخالفم 6
        3. R@m!n

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          من چاکر شما و همه بچه ها هستم در حد سوادمم حرف می زنم ممکنه جایی اشتباه بگم که قطعا دوستانی هستن تصحیح می کنن. راجب پست دیروزم دوستمون آقا حمید بود فکر کنم حرفی زد که گفتم بهتره پاسخی بدم که شاید براشون شفاف سازی شه. راجب پست کوروت هم من اصن نبودم و خب کسی که پورشه هیت می کنه اصن نباید بهش توجه کرد. راجب اون بحث شاسی بلند بازم گفتم هر برندی تو یه سگمنت بهتره اینم کاملا طبیعیه مثلا تو سگمنت سدان های لوکس میان سایز و فول سایز و خودروهای پرفورمنس و پیست محور آلمانی ها بهترن این اصن نیازی به تایید و تاکید نداره. بحث جمینی هم بنظرم واقعا با این موتور ضعیف و گشتاور پایین بنظرم واقعا ارزش نداره حالا هر چقدر می خواد باشه بهتره بجای قیمت به خود ماشین و کارایی و مجموعه تمام بخش ها رای دادم و درآخر راجب ایمنی رانگلرم خب نکته منفی هست اونم بخاطر استایل کلاسیکش مخصوصا داخل خودرو و درهای جدا شوندشه که بخاطر جابجایی راحت سبک تر که به طبع استحکام در ثابت رو نداره البته نمی خوام دفاع کنم جیپ باید مستحکم ترش کنه ولی این ماشین بیشتر عمرشو تو مسیر ناهموار با سرعت پایینه.

          موافقم 9
          مخالفم 9
      3. یانکی

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2354 ديدگاه)

        شک نکن تمام کسانی که به جیمنی رای دادن از روی لجشون نسبت به جیپ این کار رو کردن.حالا هی خودتون رو بزنید زمین یا آسمون جیپ آقای آفرود و suv هستش.

        موافقم 32
        مخالفم 17
        1. Mad.z.Max

          ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1840 ديدگاه)

          توی دو خط حق مطلب رو گفتی..
          مِی گاد بلس یو برادر
          اند مِی گاد بلس یو اس آف اِی

          موافقم 4
          مخالفم 1
  7. بنیامین

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (203 ديدگاه)

    با این قیمت دو تا جیمنی میخری یکیش میبری افرود میترکونی اون یکی هم تو شهر تر و تمیز استفاده میکنی.

    موافقم 15
    مخالفم 7
  8. Benz SLR

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    در اینجا قابلیت های آفرود از همه چیز مهمتره که جفتشون توانایی زیادی دارن .
    هردو در برابر قیمت چیزهای خوبی ارائه میکنن . انتخاب سخت شد.

    موافقم 16
    مخالفم 2
  9. GT

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (436 ديدگاه)

    ایمنی رانگلر واقعا نا امید کننده هست، ولی بازم رانگلر انتخاب منه
    به نظرم بهترین خودرو این گروه جی کلاس هست
    برانکو هم به شدت دوست داشتنیه❤️

    موافقم 16
    مخالفم 16
    1. شاهین

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1167 ديدگاه)

      تک ستاره بودنش بخاطر له شدنش توی تصادفات نیست همینطوره که المیراژ توضیح داد، پارسال یه کلیپی توی اینستا از رانگلر وایرال شده بود که توی کوه و کمر ماشین خلاص شده بود و از دره پرت شده بود پایین و یه خانم هم داخل رانگلر بوده و هیچیش نشده بود! فکر کنم تو همین سایت هم مطلبشو گذاشته بودن
      در نتیجه ایمنی رو بهونه نکنید که زیاد بابه جیپ نیست با اون شاسی و بدنه که مخصوص آفرود و سخت جون بودنه

      موافقم 4
      مخالفم 5
      1. GT

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (436 ديدگاه)

        من همونطور که گفتم خودم هم به جیپ رأی دادم، توانایی رانگلر تو آفرود ثابت شده است، در ضمن من وقتی به جیپ رأی دادم، دیگه بهونه ام کجا بود؟!

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1167 ديدگاه)

          من عذر میخوام
          اخه یجوری گفتید انگار منت سرش گذاشتید (ایمنی رانگلر واقعا نا امید کننده هست، ولی بازم رانگلر انتخاب منه)

          موافقم 6
          مخالفم 0
        2. GT

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (436 ديدگاه)

          من با تعصب نظر نمیدم، هم عیب ها و هم نکات مثبت خودرو را میگم دلیلی نداره مشکلات خودرو ها پنهان بمونند

          موافقم 5
          مخالفم 1
  10. Ramin

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    اگه پول زیادی نداشته باشم خب جیمنی انتخاب من هست.
    اگه پول داشته باشم خب رانگلر انتخاب من هست.

    ولی رای من رانگلر. البته یه کم نسبت به رقیب گرونه.

    موافقم 21
    مخالفم 4
  11. شاهین

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    جی مینی حتی اسمش هم کپی هست از جی کلاس بنز اما در مقایس کوچک یا مینی
    حالا از این که به راحتی بگذریم، نمیشه از موتوره tu5 گونش بگذریم این دیگه هضم نمیشه، بابا شاید خواستی باهاش یه چیزی یدک بکشی نمیگی اون موتور زبون باز میکنه اشرف مخلوقاتو فحش کش میکنه؟! با دویست ژیش هم میشه شیب زنی کرد ولی نمیشه بهش گفت آفرودر، توی کار واو دیدیم دیگه

    موافقم 4
    مخالفم 11
    1. Amir

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (237 ديدگاه)

      نظرتون محترم ولی برداشت شما فکر میکنم غلط باشه؛ جیمنی اصلا اسمش ربطی به جی کلاس نداره و اگر g-mini یا جیمینی بود باز هم میشه اکتفا کرد ولی خب اسمش jimny یا همون جیمنی هست و اصلا نه نشونه ای از g میبینم و نه mini
      در ضمن تولید جیمنی از سال ۱۹۶۸ شروع شده و جی کلاس از ۱۹۷۹ و با این تفاسیر محاله کپی کاری باشه !

      موافقم 18
      مخالفم 1
      1. شاهین

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1167 ديدگاه)

        خوده مجلات خودرویی بهش لقب مینی جی کلاس دادن حتی رندر هایی ازش اومد بیرون با کیت بدنه جی کلاس و …

        موافقم 1
        مخالفم 9
  12. میثم

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    بهترینهای این لیست
    برانکو
    فوررانر
    جیمنی
    رانگلر
    رقابت اصلی بین ایناست

    موافقم 12
    مخالفم 7
  13. علی turbo s

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (279 ديدگاه)

    بین این دوتا جیمنی چون احتمال زنده موندن توش بیشتره.

    موافقم 11
    مخالفم 11
    1. شاهین

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1167 ديدگاه)

      شما اصن ببین جیمینی با اون موتورش میتونه سرعت بره که خطر تصادف داشته باشه ?

      موافقم 6
      مخالفم 5
      1. Amir

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (237 ديدگاه)

        موتورش شاید به نظر ضعیف بیاد ( که نسبتا هم ضعیف نیست و اندازه یه پارس قدرت داره که واقعا هم مقدار کمی نیست) ، ولی وزنش خیلی کمه و باعث میشه ضعف قدرتشو به راحتی جبران کنه.

        موافقم 4
        مخالفم 2
  14. Amir

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (237 ديدگاه)

    با توجه به اینکه مهمترین قابلیت این کلاس آفرود هست ، من کاری به سرعت و صفر تا صد و شبه این عوامل ندارم
    هر دو نسبت به قیمت فوق العاده ان ، به خصوص سوزوکی ، با ۱۵ هزار تا حتی یه هاچبک شهری هم نمیشه خرید و واقعا اگه هدفتون فقط آفرود باشه ، به خوبی نیازهاتون رو برطرف میکنه و از هزینه ای که براش کردین ، به هیچ وجه پشیمون نخواهید شد چون با این قیمت چیز بهتری گیر نمیاد.( با توجه به عدم واردات خودروی آفرودی متوسط و عدم تامین بازار ، قیمت خودروهای آفرودی سر به فلک کشیده و شما باید برای یه رونیز مونتاژ مدل ۸۴، ۵۰۰ میلیون هزینه کنید! ای کاش در ایران هم به صورت انبوه وارد میشد ، واقعا خیلی قیمت خوبی داره و با گمرک و مالیات و … فکر نکنم صفرش در این شرایط از ۷۰۰ تومن بیشتر بشه که به اندازه یه چری تیگو ۷ بی مصرف هست)
    رانگلر هم که خودتون میدونید ، جیپ هست و پدر آفرود ، و اون هم با این قیمت بسیار عالی هست و در آفرود بسیار تواناست و هیچ اروپایی توانایی رقابت با این قیمت رو نداره
    البته مشکلاتی مثل عدم پایداری و ایمنی داره و از این نظر حس جیپ های کلاسیک رو منتقل میکنه

    انتخاب سختی هست و سوزوکی نسبت به قیمت چیزی کم نداره و جیپ هم بسیار دوست داشتنی و عشق هست ، در نهایت ، به رانگلر رای دادم.

    موافقم 13
    مخالفم 4
    1. Erfan

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (241 ديدگاه)

      بعد اینکه با یک جیپ چپ کنی یا تصادف کنی هم میگی حس جیپ های کلاسیک رو میده؟

      موافقم 14
      مخالفم 13
      1. Amir

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (237 ديدگاه)

        ببینید من قبلا به مدت یک سال جیپ صحرا (مونتاژ پارس خودرو ) داشتم و مطمئنم رانگلر از این بدتر نیست؛ و خلاصه مشکل خاصی به جز یک بار چپ کردن در کویر به علت مرکز ثقل بالا که عادی هست ، نداشتم. حالا رانگلر که جای خود دارد.
        اگر در آفرود با احتیاط باشید و در شهر و جاده هم پیچ ها رو با سرعت کم و حالت تک دف رد کنید ، مشکل خاصی پیش نمیاد و اگر هم بابت تصادف از جلو و عقب ناراضی هستید ، دو تا گارد فولادی آفرود بذارید تا هر ماشین سواری ای با شما تصادف کرد ، ماشین شما سالم بمونه و ماشین طرف تا وسط جمع بشه :))

        موافقم 10
        مخالفم 5
  15. Sina10

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    از این دو تا ماشین بررسی های کاملی هست
    ایکاش همراه با این دوئل ، بررسی کاملشون رو میزاشتین

    البته اینجا هم به نظرم جیمنی با اون قیمت کم شاهکار خلق کرده!!
    جیپ هم خیلی ارزونه ولی خب نسبت کارایی نسبت به قیمت جیمنی بهتره
    البته اگه بیشتر از ۲۰ هزار دلار پول داشته باشم انتخابم جیپ
    ولی خب جیمنی هم ارزونه

    موافقم 10
    مخالفم 2
  16. Erfan

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    هردو ماشین خیلی خوبن ولی با توجه به مهم بودن قیمت و توانایی آفرودیت و کلی فاکتور دیگه انتخاب من جیمنی….
    از همه اینا بگذریم ایمنی رنگلر در حد سمنده احتمالا ???

    موافقم 15
    مخالفم 12
    1. Elmiraj

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (3102 ديدگاه)

      اون یک ستاره بدلیل نبود سیستم های ترمز اضطراری ، تشخیص عابر پیاده و ایربگ پرده جانبی هست ، نه مقاومت شاسی و بدنه…!!!

      با اون تستی که شما از سمند دیدین فرق داره…
      سمند علاوه بر نداشتن هیچ کدام از این سیستم های ایمنی ، در تست برخورد جلو ستون A آن مثل حلبی خم شد و حفاظت از راننده و سرنشینش صفر بود .

      موافقم 26
      مخالفم 12
      1. Erfan

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (241 ديدگاه)

        درسته ولی اون سیستم ها در ایمنی نهایی ماشین در اثر ضربه یا حداقل جلوگیری از ضربه تاثیر داره و دلیل اون صحبت من و مقایسش با سمند هم همون بود.

        موافقم 8
        مخالفم 2
        1. شاهین

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1167 ديدگاه)

          همون ماشینای چینی موتوراشون 2 لیتری و حداقل 150 اسبن چرا اینو نمیگی؟ ایمینشون هم حداقل توی ایران بنجل ترینشون بهمون ثابت شده هست فیلم و عکساشون توی پیج های اینستاگرام هست
          تعصب وقتیه که در مقابل جیمینی مثلا جیپ رنکید باشه نه رانلگر که اصالتن آفرودره و نیازی به اصبات نداره در مقابل شماهایی که بهونه های تکراری میارید. فروش و محبوبیتش مشخصه. جیمینی چقدر فروش داشته؟ اصن فیلمی ازش دیدین و تعریفی شنیدین بغییر از کار واو؟!

          موافقم 5
          مخالفم 6
    2. شاهین

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1167 ديدگاه)

      به شما رانگلر دادن نخر بجاش سمند بخر که راه تو را میخواند
      در جواب ایمنی رانگلر هم بهتره برید آمار تصادفاتشو ببینید، وگرنه همینجا براتون یه کلیپ از سلطان اس کلاس کوپه مدرنیزه و فول ایمنی، آپلود میکنم که بعد از برخورد با پشت تریلی هر دو سرنشین بهشتی شدن پس زیاد به اون ستاره های ایمنی ننازیم که خیلی وقتا برعکسشون ثابت شده

      موافقم 11
      مخالفم 11
      1. Amirreza

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        داداش دیگه خود تست تصادف میگه جیمنی بهتره بعدش دوستان آمریکایی فن نمیخوان قبول کنن واقعا دست مریزاد به این حد تعصب

        موافقم 11
        مخالفم 12
        1. Erfan

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (241 ديدگاه)

          متاسفانه تعصب نمیزاره دیگه
          فقط همین مونده بود که دیگه یورو انکپ رو هم زیر سوال ببرن??
          الان اگه یه ماشین چینی بعضا یک ستاره می‌گرفت از یوروانکپ اونموقع همه میگفتن چقد بی کیفیته
          بعد این ماشین اونقد گرفته میگن نه خیلی خوبه..? ? ?
          درضمن همون سیستم های خاص ایمنی هم در جلوگیری از چپ کردن خروج از جاده برخوردهای با شدت بالا جلوگیری میکنه.

          موافقم 9
          مخالفم 4
        2. شاهین

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1167 ديدگاه)

          گفتم که مراجعه کنید به آمار تصادفاتشون
          البته اگر آماری از جیمینی باشه! تازه اومده و شما دارید رانگلر رو به قیمت پوست خیار میفروشید

          موافقم 4
          مخالفم 9
  17. Erfan

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    بعد اینکه با یک جیپ چپ کنی یا تصادف کنی هم میگی حس جیپ های کلاسیک رو میده؟

    موافقم 10
    مخالفم 8
  18. Twin H Power

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (271 ديدگاه)

    تا اینجا که جیپ جلو هست ؛ خودمم به جیپ رای دادم ولی این چیزی از ارزش های جیمنی کم نمیکنه !

    موافقم 9
    مخالفم 5
  19. MOS

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (715 ديدگاه)

    جیمنی نسبت به قیمتش آفرود فوق‌العاده ای داره تو مقایسه carwow پا به پای جی واگن و رانگلر اومد

    موافقم 13
    مخالفم 9
  20. Aryan kia

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    واقعا دلیل این همه رای به جیپ رو نمیفهمم دوستان قیمت رو ببینید خیلی تفاوت دارن به نظر من اگر از نظر قیمت هم بخوایم نظر بدیم جیمنی تو این کلاس اول میشه اما از نظر آفرود ۴ رانر از همه بهتره

    موافقم 11
    مخالفم 10
  21. ارسلان

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (455 ديدگاه)

    منم سوزوکی جیمینی رو انتخاب کرد قیافش مخصوصا از نمای عقب شیبه جی کلاس هست

    موافقم 5
    مخالفم 3
  22. kastech

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (202 ديدگاه)

    جیمنی در کلاس خودش رقیب نداره و نبوغ آمیزه،کوچکترین و ارزانترین آفرودر دنیاست،میدونستین برای اینکه جیمنی بخرین باید حداقل ۸ ماه تو نوبت بمونین ازبس طرفدار داره این ماشین، با اختلاف محبوب ترین محصول سوزوکیه ،حقشه سوزوکی تعداد سایت های تولیدی این مدل رو افزایش بده، حیف که این ماشینو تو ایران نداریم

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. Aryan kia

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (574 ديدگاه)

      آره خدایی این ماشین تو ایران جاش خالیه

      موافقم 3
      مخالفم 2
  23. Amirreza

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    درسته شتاب جیمنی در حد حلزونه و اصلا راه نمیره ولی از اون ور حاضر نیستم سوار ماشینی بشم که امنیتش از شتر کمتره پس با اجازه من جیمنی رو انتخاب میکنم چون آفرودر خوبیه ، قیمتش بسیار مناسبه و همینطور ایمنیش قابل قبوله

    موافقم 3
    مخالفم 8
  24. Yankee boy

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (11 ديدگاه)

    دوستانی که واقعا از افرود خبر دارن و میدونند افرود واقعی چیه.اینم میدونند که خط افتادن رو ماشین _شکستن آینه بغل_چراغ عقب و جلو_ کج و ماوج شدن در و گلگیر جزوه پیش پا افتاده ترین خرج های ماشین افرود هستن.
    حالا کدوم انسان عاقلی که عشق کوه دشت و دمن باشه بخواد با یه ماشین چند صد هزار دلاری مثه جی کلاس بره افرود؟
    جی کلاس مثه کت و شلواری میمونه که ضد آبه ضده آتیشه نخش از جنس فیبر کربنه چایی دم میکنه نون میگیره و هزار تا مزایای دیگه.ولی همه اینو میدونند کت شلوار واسه مهمونیه یا مجلس رسمی.پس کسی با کت شلوار نمیره تو گل و لای یا دشت لوت
    حالا هی دوستان متعصب بیان بگن موتورش v12هست و گشتاور 1000nm متری داره!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا