دوج

گردوخاک هنسی با اعلام تیونینگ داج دورانگو هلکت!

داج دورانگو SRT هلکت حتی در نسخه استاندارد کارخانه‌ای نیز هیولایی بی‌رحم است. در واقع این خودرو با قدرت ۷۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۷۵ نیوتون متری عنوان قوی‌ترین شاسی‌بلند تولیدی دنیا را یدک می‌کشد. البته قیمت پایه ۸۰,۹۹۵ دلاری باعث می‌شود دورانگو هلکت خودروی ارزان‌قیمتی نباشد اما می‌دانیم که بسیاری از مشتریان با علاقه زیادی حاضر به پرداخت این مبلغ هستند.

اینجاست که هنسی پرفورمنس وارد میدان شده و حتی قدرت بیشتری را عرضه می‌کند. این تیونر مشهور اعلام کرده پکیج ارتقای HPE1000 سوپرشارژر خود را برای این شاسی‌بلند ارائه می‌کند. این موضوع واقعاً جای تعجبی ندارد زیرا قبلاً پکیج‌هایی برای چارجر و چلنجر نیز ارائه شده و جیپ گرند چروکی تراک هاوک نیز از تغییرات هنسی در امان نبوده است.

انتظار می‌رود قدرت قوی‌ترین نسخه تیون شده از این هیولا به ۱۰۱۲ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۳۱۴ نیوتون متر برسد که همین امر باعث می‌شود دورانگو هلکت در رده‌ی گرند چروکی تراک هاوک قرار گیرد. شاسی‌بلند تیون شده جیپ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت باورنکردنی ۲.۶ ثانیه‌ای داشته و ما به شدت مشتاق دیدن عملکرد دورانگو هلکت نیز هستیم.

ذکر این نکته مهم است که هنسی حتی کیت قوی‌تری برای گرند چروکی تراک هاوک تدارک دیده و این کیت می‌تواند قدرت پیشرانه را به ۱۲۰۰ اسب بخار نیز برساند. فعلاً هنسی نگفته که آیا پکیج HPE1200 خود را برای دورانگو هلکت نیز ارائه خواهد کرد یا خیر.

دورانگو هلکت استاندارد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای داشته و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۵ ثانیه طی می‌کند درحالی‌که رکورد هنسی گرند چروکی تراک هاوک در ۴۰۰ متر برابر با ۱۰.۲ ثانیه بوده و انتظار می‌رود با وجود کیت HPE1000 دورانگو هلکت عملکرد مشابهی داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. Hamidreza

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2444 ديدگاه)

    یا خدا
    صفر تا صدی بهتر از خیلی از سوپر اسپورت ها
    هر طور فکر میکنم
    این خیلی عجیبه!!!!!!!!!

    موافقم 49
    مخالفم 3
    1. ali (chevy nova)

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (6809 ديدگاه)

      دوج کاملا برگشته به دوران اوج دهه 60-70

      موافقم 47
      مخالفم 5
      1. M.A.S

        ۲۲ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (816 ديدگاه)

        ای کاش سال دیگه ردای این دورانگو هم بیاد
        خیلی غول میشه

        موافقم 14
        مخالفم 1
    2. پارسا عشق ماشین

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (190 ديدگاه)

      مطمئن باش این محصول دیگه تهشه یه گاز بدی میره هوا

      موافقم 21
      مخالفم 1
    3. مهرداد كمال

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1821 ديدگاه)

      بنظرم این یک ادعاس که بایس اثبات شه و اینکه ماشینی که در نهایت تیونینگ کارخونه ای هست بیای باز تیونینگ کنی احتمالا ماندگاری چندانی نداشته باشه!! بایس در عمل دید.

      موافقم 9
      مخالفم 32
      1. پدرام

        ۲۲ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (79 ديدگاه)

        به نظرم کسی که این ماشین رو میخره قرار نیست هر روز سوارش بشه بره خرید یا دنبال بچه ها که از مدرسه برشون گردونه
        وگرنه ۴۰۰ اسب هم برای زندگی روتین بسیار زیاده
        پس نگرانی در مورد عدم کفایت عمر ماشیت خیلی نباید مهم باشه
        خودم با یک تیبا و ۸۰ اسب البته اگر پس بده این تعداد رو دارم رانندگی میکنم

        موافقم 21
        مخالفم 2
      2. M.A.S

        ۲۲ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (816 ديدگاه)

        تیونینگ کارخونه ای؟؟؟؟؟!!!!
        دوام چندانی نداره؟؟؟؟؟!!!!!!
        یه کم دقیق نگاه کنیم لطفا

        موافقم 15
        مخالفم 4
    4. MC20

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      2.6 اخهه!!!!!!!!!!!

      موافقم 4
      مخالفم 1
  2. msh_ferrari

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    دورانگو رو دوست دارم هنسی رو نه

    موافقم 4
    مخالفم 23
  3. Hadi

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    ۱۱۰۰ اسب قدرت!
    صفر تا صد ۲.۶!
    قلدر بود قلدر تر شد…
    کلکلش با مدل x جالب میشه……

    موافقم 30
    مخالفم 2
    1. MC20

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      بزنه این تسلا رو بترکونه راحت شیم با موتور سایلنتش

      موافقم 9
      مخالفم 5
    2. بهراد

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (753 ديدگاه)

      هادی جان دلبندم 1012 اسب.نه 1100 تا.

      موافقم 1
      مخالفم 4
  4. SRT

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (607 ديدگاه)

    یا خود خدا!!!
    این دیگه میشه هایپر کار?

    موافقم 16
    مخالفم 3
  5. زیزیگولو

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4876 ديدگاه)

    دوج دورانگو فابریک کارخونه همینجوریشم گودزیلاست حالا اگه تیونم بشه باید بهش چی گفت!؟

    موافقم 25
    مخالفم 3
    1. ali (chevy nova)

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (6809 ديدگاه)

      باید بهش گفت خدایگان دورانگو

      موافقم 18
      مخالفم 3
  6. Abbas.Lambo

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (875 ديدگاه)

    قیمت پایه این هیولا ۸۰,۹۹۵ دلاره
    اینم دلیل اینکه چرا لندکروز ۸۰ هزار دلاری تو آمریکا جایی نداره،این که بعضیا هم بیان بگن در عوض لندکروز آفرودر خیلی خوبیه هم دلیل قانع کننده ای نیست چون دم به دقیقه که طرف نمیخواد بره آفرود یا نهایتش خیلی عشق آفرود باشه برانکو و رانگلر هم که کلی ارزون ترن نیازشو رفع میکنن

    موافقم 37
    مخالفم 4
    1. ali (chevy nova)

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (6809 ديدگاه)

      لندکروز که فاتحش رو خوندن تو امریکا با وجود شاسی بلندهای واقعی کی میره سمت لندکروز

      موافقم 31
      مخالفم 6
  7. Ramiin

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    گردن کلفت لعنتی ???

    موافقم 18
    مخالفم 1
  8. MaF

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    نظر دوستان محترمه ولی من به شخصه از یه اس یو وی انتظار قدرت 1000 اسبی و سرعت بالا ندارم!!!
    به غیر از این مورد از ماشینای تیونینگ هم خوشم نمیاد و مدل فابریکش بنظرم جذابتره و علاوه بر این این ماشین اصلا نیازی به این قدرتو سرعت نداره و همون 710 اسبم خیلی زیاده براش

    کلا نظر من اینه که یه اس یو وی ، یه اس یو ویه و ازش باید کاربرد یه اس یو وی رو انتظار داشت (البته این فقط نظر شخصی بندست شاید بقیه دوستان خوششون بیاد)

    موافقم 8
    مخالفم 17
    1. پیمان

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (41 ديدگاه)

      این اس یو وی نیست، این هنسی درانگوست هلکته.

      موافقم 11
      مخالفم 4
    2. MC20

      ۲۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      داداش تو ماشین باز نیستی یعنی چی 710 اسب خیلی زیاده خوب معلومه زیاده ولی زیاد بشه بهتره که فازش چیه این

      موافقم 5
      مخالفم 8
      1. MaF

        ۲۲ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (344 ديدگاه)

        دوست عزیز بنظر من این ماشین بدرد نخوریه و هرچی داره از سرعت و اسب بخار اونه.همچین چیزی ارزش خرید نداره

        موافقم 1
        مخالفم 17
  9. محمد

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    هیکل

    موافقم 9
    مخالفم 1
  10. MC20

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    اسم هلکت برای ما ایرانیا خیلی جذابه چون خیلی شبیه هیکله

    موافقم 2
    مخالفم 6
  11. بهراد

    ۲۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (753 ديدگاه)

    فکر می کنم واسه سدان فول سایز 400 اسب و شاسی بلند 650 اسب کافی باشه بیشتر از این اتلاف میشه ولی اگه بخوای لاستیک دود کنی چرا که نه.
    برای هایپر اسپرت بالای 1500 ، چون M5 cs و GT73 4door قراره 650 و 700 تایی بشن، تسلا اس پلاد همنیطور.

    خدایا عمر بده تلاش کنیم بتونیم پشت فرمان ماشین بالای 500 اسب بشینیم و شتاب زیر 3 ثانیه رو تجربه کنیم… هیییی

    موافقم 6
    مخالفم 2
  12. مهدی

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    یا حضرت عباس خودش که هیولاس قدرتمند ترین شاسی بلند جهانه حالا فک کن ههننسسیی تیونش کنه دیگه باید بگیم یا حسین یاحسین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. M.K karimi

    ۴ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (860 ديدگاه)

    این دیگه چه غول بیابونییه !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا