تجربه و آزمایش
-
اولین تجربه رانندگی با نیسان Z جدید، تهدیدی جدی برای سوپرا
در دنیایی که خودروهای الکتریکی و کراساوورها بر جادهها حکمرانی میکنند، نیسان نیازی به ساخت یک کوپهٔ بنزینی دونفره ندارد…
-
اولین تجربه رانندگی با فورد F150 لایتنینگ، پادشاه فروش را هم برق گرفت!
هنری فورد از دوستان نزدیک مخترع برق، توماس ادیسون بود و بنابراین، خیلی تعجبآور نیست که فورد در روزهای اول…
-
اولین تجربه رانندگی با آستونمارتین ونتیج V12، پایینتر از حد انتظار
به گفتهٔ رئیس سابق آستونمارتین «توبیاس موئرس» یعنی کسی که بر توسعهٔ ونتیج V12 جدید نظارت داشت، این سوپراسپرت جدید…
-
نقد و بررسی بایک سابرینا، تجربه و آزمون هاچبک چینی شبهبنز
سپهر عسگری: با اوضاع آشفتهٔ این روزهای بازار خودرویی کشور، به دلایلی چون ممنوعیت واردات و کیفیت پایین خودروهای داخلی…
-
اولین تجربه رانندگی با آلفارومئو توناله، ناکام در به چالش کشیدن بزرگان
قطعاً تاکنون ضربالمثل دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است را شنیدهاید. این ضربالمثل کاملاً در مورد کراساوور جدید آلفارومئو…
-
پشت فرمان جگوار F-Pace SVR، شاسیبلند جذابی که محکوم به نابودی است
صنعت خودروسازی جهانی هیچگاه از حرکت به سمت جلو بازنمیایستد و هر خودروی جدیدی عمر محدودی دارد. بااینحال، نسخهٔ بروز…
-
اولین تجربه رانندگی با مازراتی گریکاله تروفئو، خوبی که میتوانست بهتر باشد
چندی پیش مازراتی از کراساوور کامپکت جدید خود پردهبرداری کرد تا به جنگ رقبای پرتعداد خود برود و از این…
-
تجربهٔ رانندگی با مرسدس AMG GT63 S E-Performance، هایپرکار سدانها
چقدر طول میکشد تا نام Mercedes-AMG GT63 S E-Performance را با صدای بلند بگویید؟ اگر بیش از سه ثانیه باشد،…
-
پشت فرمان شورلت سیلورادو ZR2، تهدیدی نهچندان جدی برای رپتور
درخت جاشوا و شورلت سیلورادو چه شباهتی به هم دارند؟ به نظر میرسد مدتی طول میکشد تا هردوی آنها بالغ…
-
اولین تجربه رانندگی با نسل جدید رنجروور، بهترین و کاملترین شاسیبلند بازار
نسل جدید رنجروور مثل پیشینیان خود ترکیبی تقریباً بینقص از تجمل، توانایی، تکنولوژی و ظرافت را ارائه میکند. این خودرویی…
-
بررسی کامل و تخصصی جیامسی هامر EV، یک شاهکار کم نقص
ما در بررسیهای خود سعی میکنیم رک و صریح صحبت کنیم و گاهی هم در انتقاد از خودروسازان خصوصاً جنرال…
-
اولین تجربه رانندگی با لامبورگینی اوراکان تکنیکا، بهترین پسر خانواده
لامبورگینی اوراکان تکنیکا را میتوان مجموعهای از بهترینها دانست. البته این سریعترین یا پرشتابترین و یا حتی آخرین نسخه از…
-
آیا خودروهای جادهای با استفاده از لاستیکهای فرمول یک سریعتر میشوند؟
آیا استفاده از لاستیکهای فرمول یک میتواند خودروهای جادهای را سریعتر کند؟ مردان Driven Media تصمیم گرفتهاند این ایده را…
-
نخستین تجربه رانندگی رولزرویس اسپکتر برقی، شکوه با طعم مشکلات فنی!
پیش از سواری نخستین خودروی تمام برقی رولزرویس به نام اسپکتر، توسعهدهندگان به من گفتهاند که این خودرو، بدترین تجربه…
-
آزمایش رانندگی با پورشه 911 کاررا GTS، دلیلی برای نخریدن GT3!
پورشه ۹۱۱ کاررا GTS حد وسطی بین مدلهای پایهٔ کاررا و مدلهای سطح بالای توربو و GT3 محسوب میشود؛ اما…
-
اولین تجربهٔ رانندگی با پورشه کیمن GT4 RS، یک GT3 موتور وسط!
وقتی یک نیروگاه ۴ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی در میانهٔ خودرو درست پشت صندلیها نصب شده باشد یعنی…
-
ملاقات با کادیلاک CT4-V و CT5-V بلکوینگ، خداحافظی باشکوه با بنزین
کادیلاک CT4-V و CT5-V بلکوینگ از زمان معرفی تاکنون سروصدای زیادی به راه انداختهاند اما اینها پایانبخش دوران محصولات اسپرت…
-
پشت فرمان آستونمارتین DBX707، پادشاه جدید شاسیبلندها؟
رئیس آستونمارتین «توبیاس موئرس» پایش را محکم روی ترمز میگذارد، لانچ کنترل را فعال میکند و پدال گاز را میفشارد.…